Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: Porsche huren

20 mei 2013 18:12

zag vandaag een advertentie van cabrioland
een boxster voor 1 dag 175 euries...

weet verder geen voorwaarden....

20 mei 2013 18:28

Er is een site waarbij particulieren hun auto aan anderen verhuren. Iemand van dit forum verhuurt zijn P (ik dacht 964) ook via die site via een zeer schappelijk tarief. zie hier
http://www.snappcar.nl/search.aspx?rl=- ... =null&fkd=

Of anders bv hier:
http://www.db-sportscars.nl/verhuur-tarieven/

20 mei 2013 19:04

Genoeg mogelijkheden dus........ :D

20 mei 2013 20:29

Mag er dan nu ook weer minder serieus gereageerd worden :roll: :mrgreen:

20 mei 2013 21:39

ja! Zeker als de zelfde tips 2 keer voorbij komen en nog niemand iets over spuit11 heeft geroepen :ba:

21 mei 2013 13:32

ik dacht het, jij zegt het :mrgreen: :mrgreen:

26 mei 2013 14:12

Blijco schreef:
Kan het helemaal mis hebben, maar ik denk eerder dat jij op zoek bent naar iemand hier die hem ter beschikking stelt of de Porsche voor een kratje bier aan je wilt "verhuren".

Mis dus.

26 mei 2013 14:41

Dus? Welke ga je huren? 1 van snappcar of de 991 van Avis?

Of is het allemaal te duur?

27 mei 2013 7:46

Freezzr schreef:
Blijco schreef:
Kan het helemaal mis hebben, maar ik denk eerder dat jij op zoek bent naar iemand hier die hem ter beschikking stelt of de Porsche voor een kratje bier aan je wilt "verhuren".

Mis dus.

Ik lees dat je ondernemer bent, als je ondernemingen succesvol zijn is de aanschaf van een Porsche misschien een idee?

https://twitter.com/Freezzr

Zou jij je vw bus verhuren?

http://freezzr.blogspot.nl/2010_07_01_archive.html

07 jun 2013 23:13

Even aan het googlen geweest? :lol:

Ik zie niet in wat de reden is deze links hier te posten? Wat wil je ermee bereiken?

En waarom zo'n oude blogspot-link? Die bus is allang weg, kon je ook lezen in mijn voorstel topic. Dus, voor de liefhebbers van relevante links: freezzr.blogspot.nl

Of,

http://Www.facebook.com/freezzr

07 jun 2013 23:19

Ik zou er gewoon een kopen. voor de prijs van een dagje een 911 huren heb je er eentje die echt van jou is en blijft! :idea:

Maar gezien de coole foto's van je bus is de vraag 'zou jij je bus verhuren' (of verhuurd hebben toen je hem nog had) best relevant. Ik zou mijn 911's destijds tenminste nooit aan iemand verhuurd hebben.

07 jun 2013 23:21

Marc' Oh Oh... schreef:Dus? Welke ga je huren? 1 van snappcar of de 991 van Avis?

Of is het allemaal te duur?

Waarschijnlijk geen. De snappcar auto's staan allemaal te ver weg voor een dagje rijden. En de prijzen van Avis en andere verhuurders gaan veel te hard. Zo spannend is het ook weer niet 8)

07 jun 2013 23:24

horn schreef:Ik zou er gewoon een kopen. voor de prijs van een dagje een 911 huren heb je er eentje die echt van jou is en blijft! :idea:

Maar gezien de coole foto's van je bus is de vraag 'zou jij je bus verhuren' (of verhuurd hebben toen je hem nog had) best relevant. Ik zou mijn 911's destijds tenminste nooit aan iemand verhuurd hebben.

Ik had ze niet verhuurd nee, wel als trouwobject overigens. Maar goed, dit topic was ook niet bedoelt een discussie los te krijgen....

07 jun 2013 23:29

Freezzr schreef:maar ik zou het tof vinden als er ook echt nuttige posts geplaatst worden :)

dat lok je zelf wel een beetje uit met dergelijke uitingen terwijl je toch nuttige suggesties krijgt (die je overigens met google-thuis zelf ook gevonden zou hebben). Je komt uit de luchtgekoelde scene, ik mag ervan uit gaan dat je dan ook wel begrijpt dat er hier weinig tot geen mensen zijn die hun Porsche aan jou gaan verhuren. Iemand die ze niet kennen die 'graag een dagje in een Porsche wil rijden'.

Er zijn hier verhalen bekend van mensen die hun auto meegaven aan de poetser en vervolgens voor een vermogen konden reviseren. Die hun auto uitleenden aan een familielid voor een huwelijk vervolgens tussen de huwelijksfoto's een kiekje zagen van neeflief die rokende donutjes aan het draaien was op het parkeerterrein van het gemeentehuis... Dan zullen ze hun auto toch echt niet verhuren aan de eerste de beste onbekende ondernemer.... en die antwoorden krijg je dan tussen de nuttige suggesties door.... :idea:

07 jun 2013 23:34

Joh, rustig aan moderator. Ik zeg toch net dat ik niets ga huren. Het is me allemaal veel te gek zo. Ik zocht iemand zoals op snappcar, maar zoals ik al zei staan die wagens veel te ver voor een dagje rijden. En ja ik begrijp prima dat je je wagen niet verhuurd, daar heb ik alle respect voor. Maar graag wel een beetje :res: voor een ander graag...

07 jun 2013 23:39

Freezzr schreef:Joh, rustig aan moderator.

ik weet niet wat jij leest, bezoeker :wink: , maar ik zie weinig 'disrespect' in dit topic. Hoogstens iemand die meent te zien dat jij voor een kratje bier een dag iemands Porsche wilt lenen en dat ontzenuw je meteen. Verder gaat er volgens mij heel gemoedelijk aan toe.

07 jun 2013 23:55

Hup Harald :cheers: :cheers:

08 jun 2013 0:01

Jan A. (997 4S) schreef:Hup Harald :cheers: :cheers:

:ass:

08 jun 2013 0:04

Hetgeen betekent?

08 jun 2013 11:07

Freezzr schreef:maar ik zou het tof vinden als er ook echt nuttige posts geplaatst worden :)

Freezzr schreef::ass:

:popcorn:

08 jun 2013 14:28

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.... En das nou net de basis van dit forum :cheers: :cheers:

10 jun 2013 16:20

Leuk, eindelijk weer eens een interessant topic... :mrgreen:

:popcorn:

11 jun 2013 15:22

nu ook bij Hertz

http://www.bovagkrant.nl/verhuur/item/29933-hertz-verhuurt-porsche-en-bentley

16 jun 2013 15:02

Stuur mij maar even een mail via jurgen@duxnova.nl, hoor graag wat je in gedachten hebt, wellicht kan ik je helpen! Gr. Jurgen.

15 jul 2013 13:20

@topicstarter......

Voor 13500 euro mag je de mijne huren, krijg je drie sleutels en de papieren erbij :mrgreen:
Plaats een reactie