27 mei 2013 18:22
27 mei 2013 18:34
relatieve prijsdruk 993 lijkt mij (let op: mening geen cijfers voor) te komen doordat de 997 nu bereikbaar is geworden. Veel potentiële "modern" rijders slaan de 996 over ivm de looks. Maar nu de 997 in de picture komt gaat de 993 eruit en de 997 op de oprit.
27 mei 2013 19:05
jan-1 schreef:relatieve prijsdruk 993 lijkt mij (let op: mening geen cijfers voor) te komen doordat de 997 nu bereikbaar is geworden. Veel potentiële "modern" rijders slaan de 996 over ivm de looks. Maar nu de 997 in de picture komt gaat de 993 eruit en de 997 op de oprit.
Dat geloof ik dus helemaal niet. De 997 komt langzaam prijstechnisch absoluut in de richting van de 993. De financiele drempel verdwijnt, maar er is een grote categorie porscherijders, die blijft gaan voor luchtkoeling en het toch wel speciale design van de laatste luchtkoelers. Of vergis ik mij daarin?
27 mei 2013 19:24
jan-1 schreef:relatieve prijsdruk 993 lijkt mij (let op: mening geen cijfers voor) te komen doordat de 997 nu bereikbaar is geworden. Veel potentiële "modern" rijders slaan de 996 over ivm de looks. Maar nu de 997 in de picture komt gaat de 993 eruit en de 997 op de oprit.
Dat geloof ik dus helemaal niet. De 997 komt langzaam prijstechnisch absoluut in de richting van de 993. De financiele drempel verdwijnt, maar er is een grote categorie porscherijders, die blijft gaan voor luchtkoeling en het toch wel speciale design van de laatste luchtkoelers. Of vergis ik mij daarin?
28 mei 2013 21:13