Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: 997 gt3

28 mei 2013 18:02

Zwart of gunmetal is prima(ga ik wrs op mijn witte ook doen)Maar ik vind niet originele wielen altijd een Halfords uitstraling hebben.

mijn 2 centen :wink:

28 mei 2013 21:55

mee eens

je kan ze natuurlijk ook altijd nog blauw powdercoaten met een spuitbusje....... :wink:
sorry mud kon het niet laten

28 mei 2013 22:33

Ben het met 2000 gtv eens. :ba:

Afbeelding

28 mei 2013 23:16

De belg is inmiddels 2,5K afgeprijsd.
Wordt langzamerhand het koopje van de week...

28 mei 2013 23:22

OZ velgen zijn misschien nog wel beter en lichter ;-) :twisted:

Afbeelding

29 mei 2013 10:45

Vind die OZ velgen juist super, maar zou de orginele er wel bij willen hebben.

29 mei 2013 11:01

badtzmaru schreef:OZ velgen zijn misschien nog wel beter en lichter ;-) :twisted:

Zal best maar waar gaat het over?Als je echt wilt gaat racen en het gaat om tienden van seconden prima maar dan heb je weer de verkeerde auto met een gt3RS :twisted: :wink:

27 jun 2013 15:26

Ik zie aan de datum dat bovenstaande GT3 al besproken is hier vorige maand, is er ondertussen meer bekend over deze auto? evt een schadeverleden, heb er gekeken en ben niet helemaal overtuigd of ie schade heeft gehad ja of nee, wel inzage in zn onderhoud gehad, lijkt ok ( wat keeringen vervangen, maar niks spannends ), iemand die evt belangrijke info heeft over wagen of vorige eigenaar??

27 jun 2013 17:09

2000 gtv schreef:
badtzmaru schreef:OZ velgen zijn misschien nog wel beter en lichter ;-) :twisted:

Zal best maar waar gaat het over?Als je echt wilt gaat racen en het gaat om tienden van seconden prima maar dan heb je weer de verkeerde auto met een gt3RS :twisted: :wink:

:popcorn:

Heeft "niet" zo zeer te maken met snelheid, maar juist met de wegligging en het stuurgedrag :wink:

Zegt de term "onafgeveerd gewicht" je iets?

Onder motorrijders is dit veel bekender, maar lichteren velgen en ook remschijven/fusees/klauwen/etc (alles wat dus niet geveerd is) zijn de meest kritieke factoren die je wegligging positief beïnvloeden.

Een rondje rijden met lichte velgen zal je ogen doen openen :mrgreen: En dat het bij echt racen ook tienden van seconden sneller bent is een mooie bijkomstigheid.
Laatst bijgewerkt door badtzmaru op 28 jun 2013 11:37, in totaal 1 keer bewerkt.

27 jun 2013 17:22

Daarom heb ik ook mijn velgen licht :mrgreen: grijs gespoten. En heeft mijn vrouw gisteren t.b.v. gewichtsbesparing bij de stoeprand wat aluminium achtergelaten :pale: . Heb haar niet gevraagd of ze ook sneller op haar werk is gekomen...

27 jun 2013 17:23

PeetGT3 schreef:Ik zie aan de datum dat bovenstaande GT3 al besproken is hier vorige maand, is er ondertussen meer bekend over deze auto? evt een schadeverleden, heb er gekeken en ben niet helemaal overtuigd of ie schade heeft gehad ja of nee, wel inzage in zn onderhoud gehad, lijkt ok ( wat keeringen vervangen, maar niks spannends ), iemand die evt belangrijke info heeft over wagen of vorige eigenaar??

Ik kan je helaas niet helpen met deze prachtige GT3. KWIJL!!!! Maar als je toch weet waar deze beauty in onderhoud is geweest, zou ik gewoon even bellen.
En natuurlijk een AKK laten doen. Daar komt wel aan het ligt of hij schade heeft gehad etc...

27 jun 2013 17:23

chelsea schreef:Daarom heb ik ook mijn velgen licht :mrgreen: grijs gespoten. En heeft mijn vrouw gisteren t.b.v. gewichtsbesparing bij de stoeprand wat aluminium achtergelaten :pale: . Heb haar niet gevraagd of ze ook sneller op haar werk is gekomen...

:salut: :res:

28 jun 2013 16:41

Johannvb schreef:Mijn volgende auto is zonder twijfel een 997 GT3 8)

dan haal ik de voorzetramen weer uit ons huis. Alle keren dat je dan voorbijkomt wil ik dat goddelijke geluid horen :bounce: :shaking2: :compress:
Plaats een reactie