Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag

06 mei 2013 21:22

Net terug van een weekend Zuid Limburg. Afgelopen zaterdag vanuit Zuid Limburg naar de Nordschleife gereden en langs de baan gekeken (mochten er niet op!) De rit over met name de B258, zowel heen als terug was erg gaaf. :drive:

De wegen daar zijn toch veel ruimer dan hier, zonder veel drempels, verkeerslichten, rotondes e.d. Super genieten; hele weekend bij elkaar was 900km! Lekker hoor!

Vandaag weer gewassen en de garage in!

06 mei 2013 23:20

's-Avonds met een laag staand zonnetje kris-kras door de Alblasserwaard
gereden. Kom nog steeds prachtige weggetjes tegen die ik nog niet kende.
Wat kan een nederlandse polder mooi zijn. Erg cliche: koeien, molens, water
boeren-hoeves en geen sterveling op de weg. Geen terrein om veel
gas te geven (doen we dan wel een andere keer), maar wel om erg te
genieten.

:drive:

02 jun 2013 9:21

Zometeen even kijken bij de Ronax Porsche Slalom op het Mitland circuit in Lelystad met mijn dochter. Het is prachtig weer, dus kan ik vast mooie foto' s maken.
Daarna nog even door de bossen rond Ermelo, Putten, Elspeet, Vaassen enz. want ik heb nét en nieuwe set Michelin Pilot Sport 2 's dus dan is het eerste laagje er mooi af.

02 jun 2013 9:23

Kom nog iemand tegen in de omgeving van Schoonhoven vandaag?

02 jun 2013 10:24

Ik ben er zojuist langs gereden maar inmiddels weer thuis.
Prachtig cabrioweer en lekker rustig op de weg :drive: 8)

02 jun 2013 11:16

straks op de fiets naar verjaardag schoonmoeder... :( gelukkig gisteren nog even kunnen rijden.

02 jun 2013 11:29

Targa Floriaan schreef:straks op de fiets naar verjaardag schoonmoeder...

Zuipfestijn :drunken: ... of is TOTMBO2 een bomenknuffelaar :?:

02 jun 2013 12:08

erikdrees57 schreef:Zometeen even kijken bij de Ronax Porsche Slalom op het Mitland circuit in Lelystad met mijn dochter. Het is prachtig weer, dus kan ik vast mooie foto' s maken.
Daarna nog even door de bossen rond Ermelo, Putten, Elspeet, Vaassen enz. want ik heb nét en nieuwe set Michelin Pilot Sport 2 's dus dan is het eerste laagje er mooi af.

Ik zal naar je uitkijken, misschien komen we elkaar wel tegen en anders hoor ik je wel voorbij komen. Koffie is er altijd. :drive:

02 jun 2013 12:58

Olaf schreef:Zuipfestijn :drunken: ...

Da's toch de enige manier om zo'n bezoekje een beetje fatsoenlijk door te komen :drunken: :mrgreen:

02 jun 2013 14:35

@ Olaf: fiets omdat t vlakbij is en ik eerst nog in t centrum moest zijn.
@ Ewout: helemaal mee eens, maar ze drinken niet. Niet uit principe, maar omdat ze t niet lekker vinden :(
zijn niet zulke party animals...
Tegen de tijd dat ik thuis ben, ben ik dus wel aan een borrel toe :mrgreen:

02 jun 2013 18:20

Binnendoor naar Olst, met de pont overgestoken en vliegtuigen, zwevers etc bij Teuge gekeken....retour en bijna de 911 aan barrels gereden omdat een bejaarde met het van links invoegen (A1naar A35) invoegen ipv 1 rijbaan gelijk 2 rijbanen pakte....heb ik ff de vluchtstrook gepakt... :scratch:

58084

02 jun 2013 19:04

erikdrees57 schreef:Zometeen even kijken bij de Ronax Porsche Slalom op het Mitland circuit in Lelystad met mijn dochter. Het is prachtig weer, dus kan ik vast mooie foto' s maken.

Foto's maken nog gelukt :?: Ik reed daar mee, maar was de camera vergeten :oops:

02 jun 2013 19:52

Wat deed de douane op het Midland circuit :roll:

02 jun 2013 20:03

Die moesten op het vliegveld zijn en kwamen gewoon even kijken uit interesse.

02 jun 2013 21:17

Alle kentekens van de Porsches op de baan werden ingevoerd,tenminste gedurende het half uurtje dat wij er waren. Wel erg veel interesse.i

02 jun 2013 21:20

Willem heeft ze even aangesproken, dus die kwam met het bovenstaande verhaal thuis.

02 jun 2013 21:23

Ik heb de heren even kort gesproken, maar heb niks gezien van kentekens invoeren.
Mij vertelden ze dat ze een klus op het vliegveld hadden en wat tijd over hadden.

Blijkbaar ijverige dienders :wink:

Blijkbaar hebben ze niks kunnen vinden want ze waren op een gegeven moment ook weer net zo verdwenen als ze aangekomen waren

02 jun 2013 21:52

Dial_888 schreef:vliegtuigen, zwevers etc bij Teuge gekeken....

Ik heb je gezienm :wink: . Ik was er ook met onze zoon in een P. Ik kwam net aan en was aan het parkeren (achter struiken) toen ik je net zag wegrijden

02 jun 2013 21:53

Vandaag rondje Veluwe gemaakt met -en op uitnodiging van- Marco'oh oh met vrienden Jacco en Taco. Topdag gehad..superweer en prachtige natuur (bossen, heiden en stuk langs de Ijssel gereden en natuurlijk ook een terrasje gepikt). Voor herhaling vatbaar!

02 jun 2013 22:36

ik/wij in Buuren geweest. pracht vestiging-stadje
terras gepakt bij waanzinnig goeie ijszaak. rij tot buiten de zaak.
geen mede P gespot.

09 jun 2013 18:16

Vandaag naar de Coppa Classic in Oostmalle België geweest( http://coppa-classic.eu/)

Een prachtig event met veel mooie classics, en natuurlijk ook mooie Porsches, 3 stuks 73 RS, meerder oude coupe,s en targa,s en we hebben de 911 Speedster van Patrick Verschueren van 911MOTORS die deze week in RSPM stond live gezien, gave bak hoor.
Al met al een prachtig event, een aanrader voor volgend jaar.

10 jun 2013 9:35

Dial_888 schreef:Binnendoor naar Olst, met de pont overgestoken en vliegtuigen, zwevers etc bij Teuge gekeken....retour en bijna de 911 aan barrels gereden omdat een bejaarde met het van links invoegen (A1naar A35) invoegen ipv 1 rijbaan gelijk 2 rijbanen pakte....heb ik ff de vluchtstrook gepakt... :scratch:

58084

Geluk bij een ongeluk dus Wil.
Ik bij stilstand met dank aan postbode zelfs lichte schade, gelukkig woensdag weer spik en span, maar toch even balen :x :x :x

:cheers: :ba: :cheers: :ba:

12 jun 2013 21:43

10 Juni even naar Zandvoort geweest en gekeken bij de mannekes uit Engeland.
Er werd gereden met Boxsters, Caterhams en Volkswagen Golf 3.
Was wel even leuk om die enthousiastelingen bezig te zien. Was allemaal lekker laagdrempelig.

Léon.

16 jun 2013 17:23

Rondje Osnabrück...Bad Iburg/Lienen, Tecklenburg eo. Super weer en niet al te warm in de auto. Gewoon lekker aan het cruisen over de wegen..... :thumleft:

58217

En een klein stukje autobahn, ff pauzeren en dan rustig uit laten rollen richting huis..... :thumleft:

http://m.youtube.com/watch?v=YWdJNOxIk6o

16 jun 2013 20:22

mooi hoor Swetty

zelf even kort rondje Salland gedaan....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats een reactie