03 jun 2013 12:43
03 jun 2013 12:55
03 jun 2013 14:37
03 jun 2013 14:45
03 jun 2013 18:04
03 jun 2013 18:42
03 jun 2013 19:08
03 jun 2013 19:19
03 jun 2013 19:26
03 jun 2013 19:40
Franz schreef:Wel eens een 3.0 TDI biturbo uitgeprobeerd dan?
03 jun 2013 19:52
03 jun 2013 20:03
Franz schreef:Dat was het antwoord van BMW op de biturbo van Audi inderdaad. Voordeel van de Audi is weer wel dat je 'm heel eenvoudig naar de 400pk brengt en dat maakt 'm dan wel weer leuker.Nu nog zo'n blok in een A4 lepelen en je kan Porsches pesten met een oliestokert.
03 jun 2013 20:08
03 jun 2013 20:09
03 jun 2013 20:12
dobbelsteen schreef:Franz schreef:Dat was het antwoord van BMW op de biturbo van Audi inderdaad. Voordeel van de Audi is weer wel dat je 'm heel eenvoudig naar de 400pk brengt en dat maakt 'm dan wel weer leuker.Nu nog zo'n blok in een A4 lepelen en je kan Porsches pesten met een oliestokert.
De 35d heeft ook 2 turbo's he. Kan je ook heel lekker chippen.
03 jun 2013 20:15
03 jun 2013 20:24
03 jun 2013 20:58
horn schreef:heb ergens in de begin 90er jaren een tijdje een golf diesel (geen tdi) gereden. dat ding deed 0-100 in iets van 25 seconden ofzo. met wind tegen 110 en dan was het dat. dat je op de snelweg moest afremmen omdat er een vrachtwagen naar links kwam en dat je er dan echt minuten over deed om, als de weg weer vrij was, op je oude snelheid terug te komen
03 jun 2013 21:17
03 jun 2013 21:24
03 jun 2013 21:40
Heb hem privé gekochtKennen ze trouwens geen bijtelling in CH???
03 jun 2013 21:44
11 jun 2013 22:29
11 jun 2013 22:56
12 jun 2013 9:10
Franz schreef:Ach, en zo heeft BMW op zijn beurt weer geen antwoord op de RS4 Avant en C63 AMG estate.