Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
03 jun 2013 15:19
Whatever! Maar soms vallen dit soort ritjes qua tijd erg tegen.
03 jun 2013 15:23
't is geen verplichting om de route die hier aangegeven is te gaan rijden, toch
.. mss willen er wel een paar naar Bastogne om het memorial te bezoeken
03 jun 2013 15:32
Olaf schreef:.. mss willen er wel een paar naar Bastogne om het memorial te bezoeken

Ikke niet!
03 jun 2013 15:37
Ik heb vrijdagavond al tot laat iets staan, dat is niet handig :O
03 jun 2013 15:40
Stap je Zaterdagochtend toch tussen 6 en 7 in de auto
... zijn nog wel wat PF-campeerders die een (camping)stoeltje vrij hebben -
hoef je niet zoveel Km's op die dag zelf te rijden
sarsrich schreef: Ikke niet!
Hap !
03 jun 2013 16:18
Vincent Vega schreef:Ik heb vrijdagavond al tot laat iets staan, dat is niet handig :O
Normaal kan dat wel prettig zijn
03 jun 2013 16:19
sarsrich schreef:Olaf schreef:.. mss willen er wel een paar naar Bastogne om het memorial te bezoeken

Ikke niet!
Vertel vertel
03 jun 2013 16:21
Olaf schreef:Stap je Zaterdagochtend toch tussen 6 en 7 in de auto
Dat is ook zeker een overweging. Ik mag vast niet aankomen om 2 uur 's nachts :O
molen934 schreef:Vincent Vega schreef:Ik heb vrijdagavond al tot laat iets staan, dat is niet handig :O
Normaal kan dat wel prettig zijn

Haha, zeker waar.
Heb een Quiz Night met 1200 slimme mensen, dat win ik dus sowieso niet
03 jun 2013 16:24
Vincent Vega schreef:Dat is ook zeker een overweging. Ik mag vast niet aankomen om 2 uur 's nachts
... dan zijn er vast nog wel een paar wakker om te helpen je tentje op te zetten
Porsche zal je mss wel voor de slagboom moeten laten staan - maar die is op struikelafstand van de plek waar de meute met de tentjes staat -- en waar de Safari-tenten staan ...
En ookal wil je aan de andere kant van de camping kramperen - zo groot is die niet
03 jun 2013 16:30
Niks moet. Route is een voorstel. Als je liever wat anders gaat doen dan is dat uiteraard geen probleem. 11.00 rijden was i.d.d. mijn voorstel omdat er nog aardig wat mensen pas op zaterdag komen. Die hebben dan nog even de tijd om hun spullen uit te pakken alvorens te gaan rijden. Maar als jullie liever om 10.00 vertrekken dan kan dat natuurlijk ook.
Voor zover ik weet komen:
1. Stefan
2. Rico
3. Hans en bijrijder
4. Jean Marc en bijrijder
5. Edd en Luc
6. Roy
7. Arjan en zijn vrouw
8. Douwe
9. Erik
10. Geert
11. Johann
15 soep eters en een treintje van 10 Porsches en een taxi naar Luxemburg
03 jun 2013 16:47
Ik zat vorig jaar uit Düsseldorf (ook 2u rijden) ook gewoon om 7u in de auto. Dan ben je 9u in L´burg en kunnen we rond 10u idd gaan rijden. Maar ik ben vrij pragmatisch, als ik na de lunch denk ik ga liever in t zwembad op de camping liggen dan draai ik dan om en rijd via de kortste weg terug, net zo gemakkelijk.
Vrijdag komen iig nog naar de camping mini treintje D´dorf (Larssie, de911Gek en ikzeidegek) en volgens mij rijden er ook een aantal mensen rechtstreeks. Ik vind 10u rijden ook een strak plan, weet precies hoe dat gaat, we stoppen na 3,5km de eerste keer omdat iedereen moet tanken en omdat dat met 25 autos minimaal een half uur duurt zijn we dan uiteindelijk toch pas om 11u en route.
03 jun 2013 16:57
Pieter_996 schreef: ik ga liever in t zwembad op de camping liggen
Goed plan
... de mannen die Vrijdag aankomen kunnen dan alvast beginnen te graven
03 jun 2013 17:16
joh ik bedoelde dat riviertje in t dorp, daar bij de supermarkt
03 jun 2013 21:26
Wij hebben ons voorgenomen de stad te gaan bekijken. Vindt de heenreis al leuk genoeg met het treintje. Als de zon dan eens schijnt ga ik lekker met totmbo in Lux.stad lopen/zitten
03 jun 2013 21:49
Geert schreef; Ja ik kom jou toch ophalen. Wil om de hoek wachten tot ik mijn soep op heb?
Nee dus!
Rob heb je ook voor mij nog een soepje?
Richard
03 jun 2013 21:54
Delnoy schreef:Niks moet. Route is een voorstel. Als je liever wat anders gaat doen dan is dat uiteraard geen probleem. 11.00 rijden was i.d.d. mijn voorstel omdat er nog aardig wat mensen pas op zaterdag komen. Die hebben dan nog even de tijd om hun spullen uit te pakken alvorens te gaan rijden. Maar als jullie liever om 10.00 vertrekken dan kan dat natuurlijk ook.
Voor zover ik weet komen:
1. Stefan
2. Rico
3. Hans en bijrijder
4. Jean Marc en bijrijder
5. Edd en Luc
6. Roy
7. Arjan en zijn vrouw
8. Douwe
9. Erik
10. Geert
11. Johann
15 soep eters en een treintje van 10 Porsches en een taxi naar Luxemburg
+1 Rob

... 11.00h lijkt mij ook een prima tijd voor de Autovisie route. Ik persoonlijk hoef niet rond 14.00-15.00h weer terug op de camping te zijn. Tussen 4 en 6 lijkt me ook prima. Een klein beetje uitslapen op zaterdag mag toch wel denk ik
03 jun 2013 22:23
chelsea schreef:Wij hebben ons voorgenomen de stad te gaan bekijken. Vindt de heenreis al leuk genoeg met het treintje. Als de zon dan eens schijnt ga ik lekker met totmbo in Lux.stad lopen/zitten
Ik meende dat jij de dames thuis zou laten, gezellig dat ze er weer bij zijn!
04 jun 2013 10:03
Weet iemand of er electra is in de buurt van de tent?
Luchtbed pomje...Lampje... Senseo... etc als er geen stroom is hoef ik die ook niet mee te nemen?
Heb net ff gebeld maar stonden zeker onder de douche aldaar...
04 jun 2013 10:05
Er is stroom - of er zijn aansluitingen - voor evt. caravans.
Edd997 was afgelopen jaar niet met de caravan - maar verbruikte wel wat stroom
Ook is er stroom in de Safaritenten - en een koffiezet apparaat -
Je kan dus gewoon filter #4 meenemen - en wat fijn gemalen koffie - in plaats van die gore Senseo
04 jun 2013 10:10
Ok top, das wel handig zal wel verleng snoer 15m meenemen dan...
Olaf, mijn vrouw is echt van de koffie (en sigaretje...) zeker 5 a 6x op een dag dus dan is eigen brouwsel wel handig...
04 jun 2013 11:34
Blijft een leuk plaatje
04 jun 2013 11:34
Ha die Kampers, zijn jullie er al klaar voor
Zag dat ik met mijn co rijder Jaap niet veel kan meenemen in de GT3
Misschien dat ik de 993 maar meeneem, keek net in de navi naar het adres van Rob
Heeft wel wat als je in de luchtkoeler stapt
Moet wel aardig vroeg vertrekken zie ik, dik 2 uur rijden naar Rob gaf de Tum Tum aan
Maarja die broodjes en soep wil ik niet missen