Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 jun 2013 13:09
Die velgen zijn voor mij iets "te". Verder wel een mooie auto. Vreemd is het: Kelly's met verjongingskuren vind ik meestal niet mooi/wekken bij mij geen enkele begeerte op. Back dating daarentegen weer wel... Aangewakkerd door die gruwelijk mooie (en ook "wat" dure) Singers....
09 jun 2013 14:24
Alleen jammer van die 17" fuchsen, kleiner past beter bij auto.
09 jun 2013 19:43
Lees met veel plezier mee want Singers e.d. zijn een lust voor het oog (en de geest). Het filmpje waarbij Chris Harris de fabriek bezoekt is dan ook een aanrader. Het idee om aan een dergelijk project te beginnen is fantastisch.
Met de variant die bij Waalgarage te koop staat lijkt er wat mis te zijn met de verhouding van het achterwiel met het achterspatbord, of is het de schijn van de foto?
09 jun 2013 19:53
thedutchguy schreef:mooie 964 op de kop getikt en bekijk nu de opties.
Dus ook niet lang volgehouden zonder Porsche
10 jun 2013 0:11
2000 gtv schreef:DP motorsport. 964 naar 2.7 RS "look" voor slechts 6828,- euro
zie
hier
Tempting
10 jun 2013 9:42
Dat is alleen de (polyester?) kit - om 'm uitwendig om te bouwen.
... dan moeten de werkzaamheden nog beginnen.
10 jun 2013 12:12
het is misschien vloeken in de kerk maar - is er geen enkele mogelijkheid voor traction control/esp achtige oplossingen? Ik vind deze auto's erg mooi en uniek maar ben toch wat bang voor een auto met alleen ABS vooral omdat deze dan toch nog erg "staartlastig" zijn?
Ik heb er wel eens op gezocht of je zo iets achteraf nog in kan bouwen maar het schijnt enorm lastig te zijn. Vraag me dus af of er niet een dergelijke oplossing is obv het 996 chassis of 997 chassis?
10 jun 2013 12:19
Gewoon wakker blijven tijdens het rijden, bij voorkeur geen afleidende dingen doen (koffie inschenken uit een thermosfles, scheren, sms-en, haar goeddoen, krant lezen, etc etc) en het esp in je rechtervoet activeren. Pre-964 rijders moeten ook het ABS in de rechtervoet altijd aan hebben staan, en natuurlijk de stuurbekrachtiging in de bovenarmen. Prima te doen en nog leuker ook!
10 jun 2013 13:04
separate the men from the boys
10 jun 2013 13:24
caelin schreef:het is misschien vloeken in de kerk maar - is er geen enkele mogelijkheid voor traction control/esp achtige oplossingen? Ik vind deze auto's erg mooi en uniek maar ben toch wat bang voor een auto met alleen ABS vooral omdat deze dan toch nog erg "staartlastig" zijn?
Ik heb er wel eens op gezocht of je zo iets achteraf nog in kan bouwen maar het schijnt enorm lastig te zijn. Vraag me dus af of er niet een dergelijke oplossing is obv het 996 chassis of 997 chassis?
laat je lekker je vriendje rijden
10 jun 2013 20:41
Ik vroeg me af: waarom wordt vaak een 964 als basis gebruikt voor backdaten? En waarom bijvoorbeeld niet een 3.2?
11 jun 2013 0:29
964 is the best you can get out of both worlds
.
11 jun 2013 7:12
964 rijdt gewoon een stuk fijner dan een 3.2
11 jun 2013 10:12
als je nog een 964 wil kopen moet je snel zijn want in amerika koopt singer ze allemaal op en in de rest vd wereld koopt thomas nater ze allemaal op van ap-cardesign
succes
.
11 jun 2013 10:47
En over 20 jaar is er geen originele 964 meer te vinden en worden alle "Kelly's" weer teruggebouwd.........waarom heb ik met m'n stomme kop die 964 van mij ook alweer verkocht

???
13 jun 2013 12:05
Nu 964's backdaten en binnen enkele jaren krijg je ze niet meer door de keuring als het allemaal nog wat strenger wordt.
964 is op zich een perfect mooie 911, ik meende hier op het forum ooit verkozen tot mooiste 911 ooit

.
Een replica van een Singer, da's dan eigenlijk een Kelly van een Kelly of wa
13 jun 2013 12:14
doe mij maar een Singer. Rij ik de rest van mijn leven wel in een Kelly rond. Schijt aan
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.