Vertel hier over jezelf.
03 mei 2013 16:21
Foto's, anders is het niet gebeurd.
03 mei 2013 21:02
Nu had je de kans om over te stappen naar een echte auto, koopt ie weer een Audi..
04 mei 2013 13:29
Foto,s volgen nog.
De MB is reeds verkocht, ga nu sparen voor een leuke Porsche voor erbij
Deze Audi is zo,n beest van een station, daar komt geen Porsche voor in de plaats
10 jun 2013 21:52
Velgen kunnen me iets minder bekoren omdat ik de standaard velgen al erg mooi vind en navigatie mag mogelijk ook wel een update gebruiken (denk RS6 Plus)

Maar verder, mooie bak
10 jun 2013 22:00
Heb de standaard velgen naar een richter gebracht, waren alle 4 een beetje krom
Mooi matzwart laten spuiten en winterbandjes er omheen want die bandjes hadden ook hun beste tijd gehad.
Ik ga denk ik voor een mooi Kenwood dubbeldin setje, het Audi setje is hopeloos gedateerd en het nieuwere setje wat jij bedoelt is ook inmiddels antiek. Ik hou van origineel maar wel met een klein beetje eigen draai
10 jun 2013 22:06
De slager schreef:En nu maar hopen dat ze hier met de lange vingers van af blijven

Dan zou ik mijn kenteken niet posten
Mooie auto!
10 jun 2013 22:19
Een echte Porsche killer Michel,
10 jun 2013 22:22

mooie bak al is het natuurlijk geen Porsche

Nee zonder gekheid, ziet er goed uit!
10 jun 2013 22:30
Denk niet dat het wat uitmaakt of ze mijn kenteken kunnen zien. Hij is al genoeg gepost op auto-gespot.nl toen hij nog niet in mijn bezit was. Ik heb al het mogelijke gedaan en mijn lessen geleerd om herhaling zoveel mogelijk uit te sluiten en ben nu beter verzekerd
11 jun 2013 11:41
Nice! Wat zijn de specs van dit ding?
11 jun 2013 12:57
730 Nm!

Rook je de banden niet in een maandje op?
Wel een indrukwekkend geheel.
11 jun 2013 13:42
Moet ik kijken naar de standaard specs of de MTM specs (11.000,- euro voor alleen al de tuning?)
11 jun 2013 14:18
De na tunning specs

Ik heb het niet zelf laten doen he...
Heb hem zo gekocht met rapportje van MTM erbij.
11 jun 2013 14:23
De slager schreef:De na tunning specs

Ik heb het niet zelf laten doen he...
Heb hem zo gekocht met rapportje van MTM erbij.
Mama Miaaa wat een beest! Ik zie dat je een mooie RS6 rond de 20K kan kopen, heb je er dan veel kosten aan?
Zijn onderdelen goed te vinden en betaalbaar?
Top bak!
11 jun 2013 14:35
Rond de 20 koop je de betere exemplaren, al had ik met mijn blauwe Rs6, die gejat was een betere koop voor 18K.
De blauwe die ik had was werkelijk zeer goed onderhouden en in onberispelijke staat. Maar moest toch binnen 3500km een beurtje en distributie hebben à €2200.-
Deze kocht ik voor hetzelfde bedrag. Echter, hier zit al bijna voor 6000 euro werk in. En dan heb ik de nieuwe wielen en het beveiligingswerk buiten beschouwing gelaten.
Probleem is gewoon om er 1 te vinden die niet al een keer gejat is geweest, in elkaar heeft gelegen, of wat aan de turbo`s, bak, of remmerij mankeert. (alleen de remmen rondom van de RS6 plus doen al 3750 euro bij de dealer).
De onderhoudskosten zijn navenant aan de prestaties en haast gewoon op Porsche niveau.
Alleen zijn er van deze auto maar iets van 7000 gemaakt, dus iets exclusiever.
11 jun 2013 16:48
De slager schreef:Rond de 20 koop je de betere exemplaren, al had ik met mijn blauwe Rs6, die gejat was een betere koop voor 18K.
De blauwe die ik had was werkelijk zeer goed onderhouden en in onberispelijke staat. Maar moest toch binnen 3500km een beurtje en distributie hebben à €2200.-
Deze kocht ik voor hetzelfde bedrag. Echter, hier zit al bijna voor 6000 euro werk in. En dan heb ik de nieuwe wielen en het beveiligingswerk buiten beschouwing gelaten.
Probleem is gewoon om er 1 te vinden die niet al een keer gejat is geweest, in elkaar heeft gelegen, of wat aan de turbo`s, bak, of remmerij mankeert. (alleen de remmen rondom van de RS6 plus doen al 3750 euro bij de dealer).
De onderhoudskosten zijn navenant aan de prestaties en haast gewoon op Porsche niveau.
Alleen zijn er van deze auto maar iets van 7000 gemaakt, dus iets exclusiever.
Bedragen zijn niet niks wat je noemt maar het is wel heel leuk speelgoed! Mooie bak wees er zuinig op! Bedankt voor je informatie! Ik zit al een tijdje naar een rs6 te kijken maar toch houd iets me steeds tegen!