Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
12 jun 2013 20:49
Dat is wel verwarrend: een BobC4 en een Bob C4 op het forum ...
13 jun 2013 13:47
BobC4 schreef:Lindemans schreef:
Ik hoop binnenkort met een schakelaartje om te kunnen schakelen tussen standaard en Wong ...
Is dat al gelukt, Dick? Ben benieuwd naar het resultaat; met name of er verschil is in elasticiteit zoals gemeten met de stopwatch!

Ik heb wat probleempjes gehad om beide chips goed in 1 chip te krijgen.
Inmiddels heb ik het werkend. Ik moet alleen nog even de laatste stap afmaken: op afstand kunnen schakelen tussen beide chips

Dan kan ik echt tijdens het rijden gaan vergelijken.
13 jun 2013 14:53
Bob C4 schreef:Dat is wel verwarrend: een BobC4 en een Bob C4 op het forum ...

Ja, inderdaad, als ik dat geweten had...
Gewoon de verwarring zo groot mogelijk maken, da's het beste. Laten we namens elkaar maar berichten gaan posten
13 jun 2013 22:01
@lindemans: is er verschil tussen beide te merken en zo ja wat dan

?
14 jun 2013 13:44
Ik vind de motor lekkerder stationair draaien.
Daarnaast heeft hij meer trekkracht in het gebied 2.000 - 4.000 waardoor hij soepeler rijdt, althans dat gevoel heb ik nadrukkelijk. Als ik binnenkort makkelijk kan omschakelen kan ik het eens echt vergelijken, mogelijk op de nieuwe rollenbank van VAG Techniek in Nuenen
14 jun 2013 18:16
meten jongen. the brain is a bitch.
14 jun 2013 19:20
lindemans schreef:.........mogelijk op de nieuwe rollenbank van VAG Techniek in Nuenen

Lucas en Martin zijn goed bezig. Mooie Superflow hebben ze daar staan
14 jun 2013 20:38
@ Wolf: helemaal waar !
@ Franz: ah je kent de mannen ! Leuke gasten inderdaad, onlangs mn Touran laten repareren, top.
14 jun 2013 21:39
Ja, binnenkort hebben we een rollenbank-meeting bij ze. Goed bedrijfje inderdaad. Zit er ook serieus aan te denken om mijn Polo GTI en Seat Leon daar in onderhoud te brengen. Ze komen zelfs vanuit Rotterdam naar Nuenen voor onderhoud.
14 jun 2013 22:10
Ik had een quote van mn lokale VW dealer om een regelklep in mn uitlaatsysteem van de Touran laten vervangen (motormanagement lampje bleef branden).
- Offerte dealer: EUR 500 klep + EUR 500 manuren
- VAG Techniek: EUR 250 klep + EUR 150 manuren (originele nieuwe klep)
Zijn een goeie klant van me voor S.....o-tjes
14 jun 2013 22:32
Ik heb een auto-forumpje met een paar jongens en VAG-Techniek sponsort ons, net zoals JD-Engineering en Carclean. Een boel leden van ons hebben hun auto in onderhoud bij ze en zijn er heel tevreden over. Ze werken inderdaad met originele onderdelen en het scheelt ook nog eens serieus in uurloon.
12 maart 2014 21:19
lindemans schreef:Ik vind de motor lekkerder stationair draaien.
Daarnaast heeft hij meer trekkracht in het gebied 2.000 - 4.000 waardoor hij soepeler rijdt, althans dat gevoel heb ik nadrukkelijk. Als ik binnenkort makkelijk kan omschakelen kan ik het eens echt vergelijken, mogelijk op de nieuwe rollenbank van VAG Techniek in Nuenen

... is het al gelukt met het schakelaartje?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.