21 okt 2012 18:03
20 nov 2012 15:31
20 nov 2012 20:50
20 nov 2012 20:58
Pascal schreef:Nah, heb weinig tot niets met "het milieu" (lees: je moet er wel een beetje bij stil staan, maar daar waar het kan!).... Heb wel een "probleem" aan mensen die tussen de regels willen leven... Bovenstaande klinkt mooi, maar vraag me serieus af, hoeveel mensen inderdaad "netjes laden"....
(bovenstaande voorbeeld van Rob klinkt overigens netjes!)
20 nov 2012 23:17
24 dec 2012 8:42
16 maart 2013 22:11
17 maart 2013 0:23
17 maart 2013 9:42
17 maart 2013 12:07
inderdaad is een tweede aansluiting (drie fasen) of een tussenmeter nodig, Pascal. Zit bij sommige merken/typen (ampera) mee in de deal, anders moet de baas die installatie ook maar voor zijn rekening nemen. Zou me niet verbazen als daar ook nog subsidie op zit.Pascal schreef:En zouden ze dat dan op de zaak of thuis doen? En als ze dat thuis doen, hoe lang nog als ze de stroomrekening krijgen? (wat overigens terecht is, immers de baas betaalt wel de benzine/diesel, dus waarom niet de stroom)
20 maart 2013 23:31
22 maart 2013 17:39
23 maart 2013 18:36
23 maart 2013 18:42
29 maart 2013 10:20
Pascal schreef:Oplossing met "tanken" klinkt handig... Maareh, laat je het verbruik nog even weten na een maandje... Alhoewel, jij rijdt natuurlijk voornamelijk onder die elektrische actieradius, of nie?
29 maart 2013 11:16
29 maart 2013 12:19
30 maart 2013 12:47
EriC4C schreef:"Bijna iedereen begrijpt dat de 1 op 52,6 van de Volvo niets met de HARDE WERKELIJKHEID heeft te maken."
Bron: autovisie 3-2013
30 maart 2013 14:44
30 maart 2013 18:42
18 jun 2013 13:59
18 jun 2013 15:06
18 jun 2013 15:58
17 jul 2013 14:04
Pascal schreef:P1800... *zwijmel*
Maareh, Gerhard, hoe is het met het verbruik? Zit inmiddels hier op 4.7(drie tanks nu, reset het ding om de 10.000km ongeveer)
17 jul 2013 14:32