Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

19 jun 2013 21:21

Maar als ze bij de RDW bepaald hebben dat de auto ok is (anders hadden ze er echt geen nieuw nummer in geslagen) na een ID Check, dan is er nu geen probleem meer natuurlijk.
Hij is na inbeslagname door politie ook gewoon weer meegegeven toch?

19 jun 2013 21:32

Elferhenkie2 schreef:Maar als ze bij de RDW bepaald hebben dat de auto ok is (anders hadden ze er echt geen nieuw nummer in geslagen) na een ID Check, dan is er nu geen probleem meer natuurlijk.

Daar ben ik nog niet zo zeker van - en dat zou ik als koper ook (maar) niet zijn ...

.. volgens mij krijg je nooit bewijs van de RDW dat zij er een nieuw nummer hebben ingeslagen.

Als het nummer op een andere plaats staat - en dat staat ook in (het nieuwe) kentekenbewijs, dan is het wel aannemelijk

Elferhenkie2 schreef: Hij is na inbeslagname door politie ook gewoon weer meegegeven toch?

Dat schrijft men in de advertentie - maar het rapport is nog niet boven water :wink:

19 jun 2013 21:55

Ben toch wel benieuwd naar welke auto het motornummer leidt :popcorn: Ik neem toch aan dat de RDW dat checkt.

19 jun 2013 22:05

... bedenk me net dat de vermogenstoename en grotere cilinder-inhoud ook dusdanig is dat de RDW er iets mee had moeten doen :idea:

19 jun 2013 22:56

997 CarreraS met wat werk voor EUR 18.591,80

Afbeelding

Koopje?

:popcorn:

19 jun 2013 23:04

Komt nog wel iets bij aan transportkosten, bpm, enz.

19 jun 2013 23:15

Beide airbags eruit dus de klap is wel wat harder geweest dus alleen een bumperschade is het niet. Slechts deels omgebouwd naar gt3rs. Motor ziet er ook niet zo fris uit met allerlei slangen los en doppen die ontbreken.

Feitelijk dus een halve Kelly met schade en uit Amerika. Met andere woorden zo'n beetje alles fout en tegen wat je maar kunt bedenken bij een Porsche......

19 jun 2013 23:20

Ja, ik zag ook de vermiste oliedop :shock:

Volgens mij is er alleen een luchtfilterhuis en maf kwijt, maar dat kan je voor 250 euri op ebay vinden.

Mijn gevoel is dat je voor 20K de auto rijdend en op kenteken moet kunnen krijgen. dan ben je 38K kwijt...voor een amerikaanse kelly. Maar misschien kan het ook voor veel minder?

19 jun 2013 23:20

En een RHD.

19 jun 2013 23:22

:scratch: watzegjememou...is toch een LHD

19 jun 2013 23:28

Foto maakt een hoop duidelijk. Stuur zit links.
Maar wat bedoelen ze dan met : Drive Type: RWD

19 jun 2013 23:31

Rear Wheel Drive

19 jun 2013 23:31

rear wheel drive :mrgreen:

19 jun 2013 23:32

felix was me een enkel secondetje te snel :wink:

19 jun 2013 23:38

In de tunnel was jij sneller Arjan!

19 jun 2013 23:43

Ding staat in Compton: kansenwijk in LA. Formele verkoop via Utah. E.e.a. zal wel te maken hebben met de eisen die er in CA aan autoverkopers gesteld worden. Dit ding ruikt naar rat, loopt als een rat en ziet er rattig uit. Ergo: alleen als je thrillseeker bent.

20 jun 2013 7:20

Ik zou er ook niet aan beginnen...maar voor iemand met een beetje lef zou dit een zeer goeie deal kunnen zijn.

20 jun 2013 11:42

1989 Speedster WTL voor niet al teveel geld.......

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-speedster-turbo-look-156600844.html?list_cat=porsche

20 jun 2013 14:05

Om terug te komen op de zilveren/blauwe 997's die bij Carlo staan (paar pagina's eerder besproken):

- Discussie over de prijsstijging van 36.5k naar 38k: Carlo had ze tijdelijk even afgeprijsd om wat ruimte vrij te maken en was daarmee de goedkoopste van NL. Hebben er in eerste instantie voor 38k op gestaan. Mocht er iemand daadwerkelijk serieus geinteresseerd zijn dan verwacht ik dat daar gewoon over te praten is. Al zou hij ze er bij wijze van voor 25k p/st op zetten dan krijg je alsnog mensen die een keer tegen de band aan schoppen en hem voor de helft wel mee willen nemen + de discussie dat er waarschijnlijk van alles mis zou zijn met de auto's omdat ze zo scherp geprijsd zijn.
- De blauwe is inmiddels verkocht. PON heeft de auto zelf teruggekocht omdat ze een klant kregen voor een nette gebruikte donkerblauwe 997 en zelf geen geschikte auto hadden staan. Zegt toch iets over de kwaliteit van de auto denk ik zo :thumleft: .

20 jun 2013 23:14

Ja ik kijk er ook niet echt van op. Beide auto's gezien en de zilvergrijze gereden. Zien er gewoon goed uit.

Iets anders, niet echt een 'koopje van het ogenblik', maar wat maakt deze 3.2 36K (!) waard..?
Op deze site: http://www.elferhus.de

http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false

20 jun 2013 23:22

3.2 150k km zwart/zwart G50 geen herimport: dat doet bij onze oosterburen de broek wel bollen.

21 jun 2013 7:21

Weet nog een zwarte 964 RS te staan. Taxatiewaarde 50K. Vraagprijs ca 40K maar bespreekbaar. Iemand interesse? Dan mail ik je de foto's. Pb me maar met je mail adres.

21 jun 2013 7:34

Een echte RS?

21 jun 2013 7:45

Nee, geen echte maar een door Speedservice omgebouwde. Erg mooi gedaan.

Afbeelding

21 jun 2013 8:03

Hoe Gelissen dat aanpakt.

http://www.speedservice.nl/?page_id=1165
Gesloten onderwerp