Inderdaad vervelend Ber:
Dan nog maar een paar:
1. Het is ongebruikelijk om een flesje water om te keren in de Porsche om te kijken hoe het druipt! Ook is het niet gewoon om je zusje zo nu en dan een dreun met dezelfde waterfles te geven! Inderdaad iedereen wijzen op het omgaan met iemand anders zijn spullen is een goed plan.
2. Als je aangeeft een (1) kind te kunnen meenemen en er twee worden aangeboden is dat lastig, vooral bij een Cabrio.
( nu was het toch geen weer om echt lekker open te rijden, maar toch). Dak dicht, windscherm voorin kan natuurlijk prima.
3. Ouders moeten er op gewezen worden dat een zitje/stoeltje etc. noodzakelijk is wanneer de kinderen daar de lengte cq leeftijd voor hebben. Om de hals van het ventje niet af te knijpen maar de gordel onder de armen gedaan. Grootste kind uiteindelijk voorin gezet. Echter niet bijster gewenst natuurlijk. Ventje zag in elk geval helemaal niks
4. Drie kwartier wachten op de bus in Rotterdam is best lang zeker als de kinderen niet bij je in de buurt willen blijven en op onderzoek uit gaan in het ZKH. Er zijn ook kinderen die gelukkig wel netjes bij je in de buurt blijven! Ben natuurlijk blijven wachten tot de ouders er waren, maar in welke mate ben je daar nog verantwoordelijk voor?
5. Hoeveel moeite kost het om je kinderen dank je wel te laten zeggen?
6. Vorige jaar een volwassen kerel in de auto. Doe je het niet voor vind ik! Had liever een broertje of zusje meegenomen.
Verder ben ik het eens dat je het voor de kinderen doet, maar onzin om niet te mogen verlangen dat je daar ook zelf plezier aan mag beleven c.q. iets voor terug krijgt ( en dan bedoel ik geen kadootje). Blijkbaar is bij mij nu de weegschaal de irritatie kant opgeslagen mede ook door het feit dat het allemaal erg voorspelbaar is geworden. Prima voor de kids natuurlijk, maar voor mij blijkbaar niet meer.
De Prokkelporsche in Apeldoorn heb ik bv wel van genoten (eerste keer) en hoop dat aanstaande zondag in Nieuwerkerk a/d IJssel ook weer te mogen doen met een gehandicapte ( spontaan ritje via een forum oproep). Aan mijn motivatie ligt het dus echt niet. Ik zal wel de enige zijn die dit vindt, maar dat vind ik niet erg. Daarom volgend jaar in elk geval een keertje niet, daarna zie ik wel weer!