14 jul 2005 14:49
EJ911 schreef:Als wij nu ons oude model op straat zien rijden dan hebben we daar niet veel meer mee, behalve dat we de lijnen nog steeds mooi vinden, maar niet om mee te rijden. Spartaans rijden.
En daarom heb ik o.a. niet veel zin in die 993. Ziet er mij te 'gedateerd' uit.
14 jul 2005 14:51
EriC4C schreef::? ..... Weer de discussie over de koplampen ..... je hoort niemand meer over de "verfoeide" waterkoeling. (B)lijkt ineens geen issue meer nu de koplampen weer rond zijn bij de 997.![]()
![]()
14 jul 2005 14:58
ppp 356 schreef:EriC4C schreef::? ..... Weer de discussie over de koplampen ..... je hoort niemand meer over de "verfoeide" waterkoeling. (B)lijkt ineens geen issue meer nu de koplampen weer rond zijn bij de 997.![]()
![]()
Waterkoeling![]()
![]()
![]()
14 jul 2005 15:09
14 jul 2005 15:11
EriC4C schreef:Overigens met luchtkoeling nooit een "kokende motor"![]()
14 jul 2005 15:16
Jurgen schreef:EriC4C schreef:Overigens met luchtkoeling nooit een "kokende motor"![]()
Hoeft toch ook niet...wie neemt er onder het rijden nu eieren mee..![]()
14 jul 2005 15:39
EriC4C schreef::? Liever douche dan airco![]()
![]()
Overigens met luchtkoeling nooit een "kokende motor"![]()
14 jul 2005 15:56
14 jul 2005 16:13
14 jul 2005 16:26
14 jul 2005 16:34
EJ911 schreef:Het is toch veel leuker om je niet persoonlijk aangesproken te voelen, zeker niet wat betreft oubollig of gedateerd. De interessante antwoorden en stellingen zijn pas leuk.
Alhoewel, toen men mij vertelde dat ik maar een mercedes moest gaan rijden was ik ook zo stom om me persoonlijk aangesproken te voelen.
Nooit. Ook geen BMW en ook geen Audi. Ik houd van auto's met een smoel en niet de voorgaande merken. Daarom vind ik de 993 ook mooi vanwege z'n smoel. Dus lees me nou niet de les of probeer subtiel onaardig te zijn, want dat is zo makkelijk.
Mocht er trouwens iemand zijn die in de buurt van de belgische grens woont (limburgse kant) en een 993/996 bezit kom dan gewoon langs.
By the way. Er is hier vlakbij bij een Porsche handelaar (Hermens of zo iets). Kennen jullie die? Hij schijnt de meeste P uit duitsland te halen.
Nou, ik lees het wel.
Liefs,
Sabina
14 jul 2005 16:42
EJ911 schreef:Ik ben al 23 jaar een echte Alfisti .....
..... Nooit. Ook geen BMW ..... Ik houd van auto's met een smoel .....
EJ911 schreef:Dus lees me nou niet de les of probeer subtiel onaardig te zijn, want dat is zo makkelijk.
14 jul 2005 16:47
ppp 356 schreef:EriC4C schreef:Overigens met luchtkoeling nooit een "kokende motor"![]()
Ook olie kan koken![]()
14 jul 2005 16:54
EriC4C schreef:Heb als geen fervente tegenstander van waterkoeling in een Porsche wel "spijt" van de opmerking gezien de uiteraard er door uitgelokte reacties.![]()
14 jul 2005 16:56
14 jul 2005 17:16
Jurgen schreef:Denk dat iedereen wel kan zien, dat deze opmerkingen gewoon met een korreltje zout genomen kunnen worden, toch?![]()
14 jul 2005 17:41
ppp 356 schreef:Ook olie kan koken![]()
14 jul 2005 18:35
14 jul 2005 21:28
RS-R schreef::Ik prefereer het om ze Porsche-eigen te noemen ipv. oubollig.
Een van de meest herkenbare stijleigenschappen in de auto-industrie.....
14 jul 2005 21:34
EriC4C schreef:Jurgen schreef:Denk dat iedereen wel kan zien, dat deze opmerkingen gewoon met een korreltje zout genomen kunnen worden, toch?![]()
Yep, deze zeker, maar ben bang dat het daar anders niet bij zal blijven .....
14 jul 2005 21:36
ppp 356 schreef:F@RGO schreef:@ PPP, ik zei dat zo iemand best een mening kan hebben
u bent ook in die groep die er nog meer over kan zeggen dan ikzelf bv.
Keuzes zijn er voor mensen gelijk ik , die er maar één kunnen betalen
@ sabina, veel succes met de proefritjes, enjoy
Ik wil hier niet aangeven dat je je garage moet vol zetten met Porsches, enkel maar dat elke Porsche zijn voor en nadelen heeft. En ik het hierdoor zeer moeilijk vind om een keuze te maken.
Ik heb het gewoon soms een beetje moeilijk met de eigen Porsche beste Porsche mentaliteit die hier soms te bespeuren is. Ik vind ze gewoon, en dat heb ik al meerdere malen gezegd, iets hebben. Daardoor vind ik het zo moeilijk om iemand advies te geven in aankoop van een Porsche.
Van elk type kan ik wel verschillende dingen zeggen waarom ze dat type moeten kopen, maar gelijk kan ik ook zeggen waarom ze het niet moeten doen.
14 jul 2005 21:51
F@RGO schreef:ppp 356 schreef:F@RGO schreef:@ PPP, ik zei dat zo iemand best een mening kan hebben
u bent ook in die groep die er nog meer over kan zeggen dan ikzelf bv.
Keuzes zijn er voor mensen gelijk ik , die er maar één kunnen betalen
@ sabina, veel succes met de proefritjes, enjoy
Ik wil hier niet aangeven dat je je garage moet vol zetten met Porsches, enkel maar dat elke Porsche zijn voor en nadelen heeft. En ik het hierdoor zeer moeilijk vind om een keuze te maken.
Ik heb het gewoon soms een beetje moeilijk met de eigen Porsche beste Porsche mentaliteit die hier soms te bespeuren is. Ik vind ze gewoon, en dat heb ik al meerdere malen gezegd, iets hebben. Daardoor vind ik het zo moeilijk om iemand advies te geven in aankoop van een Porsche.
Van elk type kan ik wel verschillende dingen zeggen waarom ze dat type moeten kopen, maar gelijk kan ik ook zeggen waarom ze het niet moeten doen.
Paul.. volledig akkoord met U.
14 jul 2005 22:26
14 jul 2005 22:27