Uitgedokterd! goed gedaan.
Hint 1: Michael
Douglas slaat op de voetballer
Douglas Franco Teixeira van FC Twente, die recentelijk werd genaturaliseerd tot Nederlander. Was even lastig, maar met de hulp van Joop Munsterman was dat snel duidelijk.
NederlandHint 2: Kim Holland, gespeeld door Irene Moors. Die was snel duidelijk.
Holland en Irene Moors is geboren in Alkmaar -
Noord HollandHint 3: Johan Cruijff die op mijn 2-maanden verjaardag van Ben Pon een Porsche krijgt uitgereikt omdat hij Voetballer van het Jaar is geworden, bij het markante pand op de Overtoom.
AmsterdamHint 4: Kerstman. Woont op de
Noordpool. Coca Cola had er in dit geval niets anders mee te maken dan dat de overlevering zegt dat Coca Cola de huidige kerstman (rood pak, dikke buik, witte baard) ooit heeft geintroduceerd. Hulphintje Richard Armitage die in North and South speelt. Dat maakte het moeilijker dan bedoeld met de Noord-Zuid lijn etc. Ik bedoelde Noord.
Amsterdam-Noord.
Hint 5: Ferrari Testarossa die inderdaad binnen staat bij Restaurant De Goudfazant, aan de
Mokerstraat in Amsterdam Noord.
Hint 6: Winning Workplace Award. 6 bedrijven genomineerd, waaronder Mn Services en Makro. Beide werkomgevingen zijn ontworpen door Coare Interieurarchitectuur (adres Gedempt Hamerkanaal

) en gerealiseerd door Coare Realisatie. Te vinden als je beide bedrijfsnamen invoert in Google. Bovenaan pagina 2 de enige hit waar beide bedrijven naast elkaar genoemd worden.
Hint 7: Jari Litmanen, de man van glas. Groot speler van mijn favoriete voetbalclub en spelend met het rugnummer dat ook het huisnummer is van Coare Realisatie aan de Mokerstraat.
Nummer 10Coare Interieurarchitectuur en Coare Realisatie zijn mijn werkgevers.

Anderhalve week geleden werd bekend dat twee van onze grote opdrachtgevers waren genomineerd voor de Winning Workplace Award 2013 en ik vond het leuk om dat in de hunt te verwerken. Ik heb de PFT bij ons voor de deur begraven. Mocht de vinder binnen kantooruren komen, bel even aan. Lijkt me leuk om even kennis te maken en een kop koffie (of iets anders) met je te drinken.