Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

25 jul 2013 11:25

Johannvb schreef:Vandaag deze witte Cayman bij PCA gezien. Erg mooi en volgens mij zeer scherp geprijsd voor een Porsche approved occasion.

De afleveringskosten bedragen € 1.595,- Kosten rijklaarmaken: € 1.595. :scratch: :scratch: :scratch:

25 jul 2013 11:30

Dat breng ze nooit in rekening...zie het als onderhandelings ruimte

25 jul 2013 11:36

Dat zeiden ze mij letterlijk: die belasten we eigenlijk nooit door maar is bedoeld als onderhandelingsruimte.....

25 jul 2013 14:01

mbembe schreef:Dat zeiden ze mij letterlijk: die belasten we eigenlijk nooit door maar is bedoeld als onderhandelingsruimte.....

Goed om te weten, ik vond het al een belachelijk hoog bedrag.

25 jul 2013 21:49

In mijn zoektocht naar een 964 (look ) -moet wel minstens een 3.2l motor hebben- kwam ik deze tegen:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233686230&asrc=st

Kent iemand deze wagen?

25 jul 2013 22:23

Johannvb schreef:Vandaag deze witte Cayman bij PCA gezien. Erg mooi en volgens mij zeer scherp geprijsd voor een Porsche approved occasion.

De aanstaande eigenaar is welkom op de eerste Cayman meeting 4 augustus a.s. vanaf 13 uur bij de Helenaheuvel in Doorn :mrgreen: Gayman Pride 4ever :ba: :cheers: :ba: :cheers:

25 jul 2013 23:06

Gaypride :thumleft: fijn dat jullie er openlijk voor durven uitkomen. Uiteindelijk past op ieder potje een dekseltje. :D

Voordat de kappers weer boos worden, ik vindt de cayman ook echt een mooie auto en vind het ook jammer dat ze er een mindere motor inhangen dan de 911 anders was deze kansloos geweest.

25 jul 2013 23:20

André schreef:Een Carrera3 van de 2e eigenaar........................
1977? Een 1961 356 van 2e eigenaar (1.5 + 47 jaar!) is leuker toch? :cheesy:

En die 964-zijkant is volgens mij van die occasion tent die bij Dussen in de buurt langs de A27 zat... Viel me van de week op dat ie weg was (zowel het bedrijf als de zijkant van de 964)... Jammer dat ik er de ruimte niet voor heb op het moment, want is wel geinig!

25 jul 2013 23:23

Porcay schreef:

De aanstaande eigenaar is welkom op de eerste Cayman meeting 4 augustus a.s. vanaf 13 uur bij de Helenaheuvel in Doorn :mrgreen: Gayman Pride 4ever :ba: :cheers: :ba: :cheers:

Alleen nog even de 350Z cabrio verkopen......... :). Alhoewel, open rijden is dezer dagen toch wel erg lekker. Toch maar een Boxster, dan? Keuzes, keuzes............... :?: :roll:

25 jul 2013 23:31

Johannvb schreef:
André schreef:Een Carrera3 van de 2e eigenaar........................
Afbeelding Afbeelding :drunken: geile stoelen :mrgreen:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/?cmd=ViewItem&_trksid=p3984.m1423.l2649&item=141021887966&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT

Strakke wagen zo te zien! De koelfan klopt niet volgens mij...Ik had veel minder "blades" op mijn 3.o.

Wat kost die Carrera 3.0 dan, mooi ding, jammer van die kleur. Hadden ze standaard geen 15 inch velgen?

26 jul 2013 7:01

Mooie 964. Ik vraag me alleen af of je het interieur nog mooi kunt krijgen.

http://link.marktplaats.nl/699638258

26 jul 2013 7:12

als je het bordeauxrood wil opknappen - ja.
als bordeauxrood niet je smaak is - nee. dan zal je de hele boel moeten vervangen...

blijft een chique kleur, dat schieffergrau

26 jul 2013 8:58

jack bauer schreef:In mijn zoektocht naar een 964 (look ) -moet wel minstens een 3.2l motor hebben- kwam ik deze tegen:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 30&asrc=st

Kent iemand deze wagen?

Wanneer stoppen die luchtkoelers nou eens met stijgen :( ?
Heb mijn 964 geloof ik nog voor minder verkocht toendertijd en dat was geen Kelly :roll: .

26 jul 2013 10:00

horn schreef:als je het bordeauxrood wil opknappen - ja.
als bordeauxrood niet je smaak is - nee. dan zal je de hele boel moeten vervangen...

Mijn 3.2 Cabrio had een bordeauxrood interieur en ditto exterieur kleur. Voor de interieur was het niet mijn eerste keuze maar het heeft wel wat en is goed te restaureren naar een matte finish. De kleur komt altijd erger over op fotos, maar in het echt ziet het er best goed uit. In combinatie met de schieffergrau vindt ik het ook goed staan.

Joost73 schreef:Wat kost die Carrera 3.0 dan, mooi ding, jammer van die kleur. Hadden ze standaard geen 15 inch velgen?

In ieder geval meet dan 25K dollar, mijn gok is dat de reserve op 40K dollar staan. En je hebt gelijk, de fuchsen zijn te groot...en 15 inch funchsen voor een 3.o is bijna niet te vinden en mega duur. Volgens mij is de turbo stoelen ook niet correct, maar was wellicht een optie?
Laatst bijgewerkt door Johann op 26 jul 2013 10:04, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jul 2013 11:44

Vraagprijzen in DE voor een C3 http://suchen.mobile.de/auto/porsche-91 ... itCountry=
http://suchen.mobile.de/auto/porsche-911-alle-911.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=147&maxPowerAsArray=KW&minPrice=30000&ambitCountry=

Turbostoelen waren optie, 16" vanaf 77 ook optie. 5 blad fan is standaard, upgrade naar 11 blad zorgt voor betere koeling.

26 jul 2013 12:55

Vraagprijzen in DE voor een C3, het is maar net welke zoekcriteria je gebruikt... :wink:

Ben wel met je eens dat er stevige prijzen gevraagd worden voor luchtgekoelde Porsches bij onze oosterburen.

26 jul 2013 18:33

Wat zou een ( op dit moment ) realistische prijs zijn voor de Carrera 3.0?

26 jul 2013 18:41

Ik zag een 77er Carrera 3.0 voor 17000 euro ,leek me erg goedkoop.
Was een coupe trouwens.

Heb ze ook voor 35K gezien . :|

26 jul 2013 19:32

Ik zie ze tussen de 22 en 75K. Veel geld maar minder dan een carrera 2.7, dus realistisch?????

Afbeelding

26 jul 2013 20:38

Joost73 schreef:Wat zou een ( op dit moment ) realistische prijs zijn voor de Carrera 3.0?

Voor een goeie denk ik 35-40k.

26 jul 2013 21:55

Deze staat bij blokland, 964 Carrera 2 voor goede prijs lijkt me.

http://autoblokland.nl/index.php?occasions=1

26 jul 2013 21:59

Waarom plaats je foto's met het kofferdeksel niet helemaal gesloten of kan ie niet helemaal dicht of zo :bang:

26 jul 2013 22:09

petquesha schreef:Ik zag een 77er Carrera 3.0 voor 17000 euro ,leek me erg goedkoop.
Was een coupe trouwens. . :|

Doe mij maar 'n linkje :salut:

26 jul 2013 22:13

Master Ken schreef:
petquesha schreef:Ik zag een 77er Carrera 3.0 voor 17000 euro ,leek me erg goedkoop.
Was een coupe trouwens. . :|

Doe mij maar 'n linkje :salut:

Mij ook ;-)

27 jul 2013 9:07

Johannvb schreef:
horn schreef:als je het bordeauxrood wil opknappen - ja.

Mijn 3.2 Cabrio had een bordeauxrood interieur en ditto exterieur kleur. Voor de interieur was het niet mijn eerste keuze maar het heeft wel wat en is goed te restaureren naar een matte finish. De kleur komt altijd erger over op fotos, maar in het echt ziet het er best goed uit. In combinatie met de schieffergrau vindt ik het ook goed staan.

Joost73 schreef:Wat kost die Carrera 3.0 dan, mooi ding, jammer van die kleur. Hadden ze standaard geen 15 inch velgen?

In ieder geval meet dan 25K dollar, mijn gok is dat de reserve op 40K dollar staan. En je hebt gelijk, de fuchsen zijn te groot...en 15 inch funchsen voor een 3.o is bijna niet te vinden en mega duur. Volgens mij is de turbo stoelen ook niet correct, maar was wellicht een optie?

Zijn 15" fuchsen voor een 3.0 anders dan reguliere 15" fuchsen? Op eBay kost een setje van 7 en 8j. Zo rond de 2k
Gesloten onderwerp