Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
04 jul 2013 23:11
jeroenoop schreef:Die vind ik goed .
IDEM !!
05 jul 2013 0:01
Voorlopig nog maar even de Manfred Mila Porsche Toertocht? Als er nog een volgende tocht komt dan zien we wel verder

.
28 jul 2013 19:29
Kan iemand mij het adres van Stefanie mailen (via pb'tje).
Ik heb nog een dvd'tje met mijn video-/foto-opnamen voor haar klaar liggen ...
Heb haar ook een pb'tje gedaan, maar mogelijk leest ze momenteel wat minder mee.
28 jul 2013 22:34
Ik ben nog trouwe volger hoor op het forum

En ik heb je een PB gestuurd Eric!
28 jul 2013 23:26
Goed zo Stefanie

Alles goed, ook met Manfred?
28 jul 2013 23:31
Zat toevallig net de foto's weer te bekijken. Was heel leuke rit, met enthousiaste rijders en passagiers (en taart)!
28 jul 2013 23:34
Wordt nog steeds in mijn omgeving aangesproken betreffende de Hart van Nederland uitzending. Heel erg positieve reacties
29 jul 2013 0:27
Ja alles goed met mij. Ik denk nog zo vaak aan die prachtige dag! Gisteren is Manfred Yannick met zijn moeder, broer en vriendin op bezoek geweest; dat was heel mooi. Op mijn Facebook staat er een filmpje. Zijn er hier nog meer mensen hier die op Facebook zitten? Leuk om ook daar vrienden te worden. Mijn naam is Stefanie Heijnraets; zo kun je me vinden
29 jul 2013 23:14
Hoi Stefanie, mijn vrouw heeft even gekeken, heb zelf geen facebook pagina, maar kan geen filmpje vinden?
29 jul 2013 23:56
je bent al vrienden met diverse forumleden op facebook.

we melden ons wel daar.
30 jul 2013 0:21
Ach Hans , we nemen het jou niet kwalijk , facebook is van deze tijd .
Maar vriendjes worden met zo een mooie vrouw , zal jij niets op tegen hebben , toch ?
30 jul 2013 11:56
Haha *bloos*
Ik ga proberen het filmpje hier te plaatsen. Is overigens niet van de Porsche rit maar toen hij bij mij thuis was. Maar dan kunnen jullie zien hoe blij hij soms is... Een hele andere Manfred Yannick dan die jullie hebben gezien