Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Re: draagarmbussen Boxster 986 vervangen en apk ?

02 aug 2013 11:09

Mensen komen en mensen gaan. Blijft altijd jammer. Online reacties zijn meestal anders dan ze IRL zouden zijn. Jij komt ook best 'eigenwijs' over en dan krijg je dat wellicht. Beetje eelt op de ziel kweken zou sowieso voor velen hier geen slecht advies zijn. Voorkomt wellicht dat mensen weer vertrekken als het niet gaat zoals ze willen.

Mijn kinderen gaan dan altijd stampvoeten. En dan stuur ik ze zonder eten naar bed :twisted:

Lees nou nog eens rustig dit topic door en kijk dan of er iets is dat je vertrek rechtvaardigt. Je komt hier wellicht niet vaak genoeg om de mensen achter de nicknames te kennen, maar naast jouw ervaring is er ook hier best wat (praktijk)ervaring aanwezig.

Oja, ik zou het gezellig vinden als je bleef :salut:

02 aug 2013 13:42

Ik kan mgm en horn begrijpen...

Maar dit is geloof ik off topic.

Helaas merk ik zo af en toe wel dat er enige commerciële belangen meespelen op het PF. Aan de andere kant zijn het vaak wel de mensen die waardevolle info spuien en het forum moet wel gefinancierd worden.

02 aug 2013 13:48

MyFirst964 schreef: Helaas merk ik zo af en toe wel dat er enige commerciële belangen meespelen op het PF.

en het forum moet wel gefinancierd worden.

:uh:

In tegenstelling tot menig ander forum willen wij absoluut geen commercieel forum zijn.
Wij ontvangen geen sponsor-gelden!

... hoogstens heel af en toe een kleine bijdrage van de oplettende lezer :thumleft: die de donatie-button heeft weten te vinden ..

02 aug 2013 13:58

horn schreef:Oja, ik zou het gezellig vinden als je bleef :salut:

+1 :thumleft:

02 aug 2013 14:12

hoe meer zielen...

02 aug 2013 14:20

... hoe meer donaties :^:

02 aug 2013 14:22

MyFirst964 schreef:Helaas merk ik zo af en toe wel dat er enige commerciële belangen meespelen op het PF.

Ben benieuwd waar je dat merkt, omdat wij daar allemaal redelijk allergisch voor zijn. Dus als je het merkt, laat het weten (desnoods per pb). Er is ook een meldfunctie waarbij een topic een 'flag' krijgt en je kan aangeven wat je stoort in een post of topic :idea:

02 aug 2013 20:24

mgm schreef:Ik heb ervaring met een RS2 met powerflexen, en die piept of kraakt niet.

Ik had ze in de draagarmen en stabi's van mijn 964. Geen gepiep of gekraak en vond het erg fijn sturen.

02 aug 2013 20:32

En zo wordt een forum waardevol, verschillende meningen en ervaringen.
Plaats een reactie