Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
01 aug 2013 17:01
Harald, ik heb dat geprobeerd, maar is echt niet grappig meer, en de motor loopt ook niet echt mooi meer (te weinig tegendruk schijnt), kan het je niet echt aanraden!
01 aug 2013 18:06
Grappig, die kale PF Fries had het op zijn 964 cabrio en was er erg enthousiast over.
02 aug 2013 9:44
Die heeft daar waarschijnlijk ook geen buren direct naast hem wonen
02 aug 2013 10:00
Nee. Nou en?
02 aug 2013 10:10
marino schreef: en de motor loopt ook niet echt mooi meer (te weinig tegendruk schijnt) !
Da's nou jammer ... want ik zat er eerlijk gezegd toch ook aan te denken
02 aug 2013 11:03
effe doen (Joost zal er vast wel eentje op zolder hebben liggen) en hier posten of het bevalt!
02 aug 2013 11:46
Nope - de G-bocht die bij Joost op zolder lag .... zit nu bij Jordy (964_rijder) onder z'n Porsche
.. en ik ben dus met m'n 2de cup-pipe blijven zitten
02 aug 2013 16:19
Het geluid was wel gaaf, maar klonk niet echt meer als Porsche. Binnen was het ook eigenlijk niet meer te harden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik natuurlijk ook nog een opengewerkte Kat had, wat het verhaal ook nog 'erger' maakt. Er is een fimpje van mijn auto op Youtube, door Delnoy geplaatst. Toen had ik dus die configuratie. Iedereen had ook echt zo iets van: Jeeezz wat een geluid...., maar gelukkig niet onder die van mij...
http://www.youtube.com/watch?v=PGKK27P0obA
02 aug 2013 16:31
Krijg je dat uberhaupt door de APK?
02 aug 2013 16:37
... zolang het maar gas-dicht is
APK doet niks met dB's
02 aug 2013 16:53
Met die kat heb je wel een probleem, dus die moet even 'vervangen' worden....
02 aug 2013 18:16
Alleen bij jou
... en bij alle andere
93'er 964 rijders
Viergasmeting
Vanaf 1 januari 1998 moeten auto’s met een benzinemotor of LPG-motor met een ‘geregelde’ katalysator én met een bouwjaar van 1993 of later een zogenaamde viergasmeting ondergaan. Met behulp van een viergastester wordt gecontroleerd of de uitstoot van de uitlaatgassen de wettelijke percentages niet overschrijdt.
05 aug 2013 23:04
Olaf schreef:964_rijder (Jordy) heeft onlangs voor die oplossing gekozen ... en hij is er bij - op 6 September

Klopt idd,
Ik ben erbij.
Misschien wel met nog een extra aanpassing voor nog een betere sound dan voorheen
Speciaal voor de LTP Rotterdam.
Bob C4 schreef:Dat is dan hartstikke leuk voor Jordy ...

Inderdaad dat is heel leuk voor mij
06 aug 2013 20:35
ik had ook de g-bocht.was een mooie sound.tot mijn kat stuk ging.
ik heb er toen een sportkat onder gedaan 200 cellen volgens mij.
de auto liep ineens niet mooi meer en het toerental schommelde.
ik heb de originele einddemper er weer ondergedaan en de auto heeft jaren zo lekker niet gereden als nu.
valt niet zo snel meer stil en pakt veel lekkerder op.
gr anton964
07 aug 2013 18:48
Ik heb gister de cup pijp er weer tussen uit geschroeft. Nu alleen een g-bocht. Heb er een Paar weken mee rond gereden.
Bij lage toeren trilt de hele auto op het geluid. Verder is het wel een heel gaaf geluid als je Gas geeft. Eigenlijk zou je voor de middendemper een klep moeten zetten een eindstukje links. Dan kan je kiezen. Op sommige momenten is het wel erg leuk(lees A2 tunnel bijv.)
Maar ik kies persoonlijk voor de g-bocht. Maar snap het wel als mensen een cup pijp willen, deze is iets beschaafder.
08 aug 2013 11:10
Binnenkort de Kat vervanger ophalen!
08 aug 2013 13:26
Binnenkort
... ik denk zomaar dat dat wel wat langer gaat duren