Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: radiateur schoonmaken in bumper 996

08 aug 2013 23:10

@ knalpotprutser, je hebt gelijk, :oops: k heb me erin verdiept, maar dan zouden met gebruik van de airco juist de radiatoren dus nog warmer worden met warm weer, en warme condensors er ook nog eens voor geplaatst..hmm anyway het zou dus met (schone) radiatoren blijkbaar volgens Porsche wel prima kunnen..

weer wat geleerd :idea:

K merk nu wel dat ie em beter op bedrijfstemparatuur houd, geeft een goed gevoel :thumleft:

08 aug 2013 23:24

Mooi toch, van elkaar wat leren.

Wellicht zijn er een paar andere situaties zoals condensor en radiateur naast elkaar, onder elkaar, boven elkaar, of heeeeeel misschien de condensor een keer achter de radiateur, maar voor zover ik weet zit de condensor altijd (99 %) voor de radiateur.

10 aug 2013 11:50

ook maar gedaan, is goed te doen in 2 uurtjes met koffie pauze.(tijd is eigenlijk niet van belang als het goed gedaan word)
was ook wel nodig.
Afbeelding-Afbeelding-Afbeelding-Afbeelding

11 aug 2013 17:22

@ Ruudjanssen, Goed bezig Ruud ! :thumleft:

25 aug 2015 16:52

van het weekend wil ik de rode doen.
waar vind ik het filmpje over hoe de bumper vast zit?

25 aug 2015 20:03

Weet je het niet meer na 2 jr!? :wink:

25 aug 2015 20:38

wist nog wel dat er 2 verstopte schroefjes waren, achter de wielkuip.

29 aug 2015 10:25

het viel mee wat er tussen zat,
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding
weer een klusje klaar.

21 maart 2017 17:48

Even een oud topic nieuw leven inblazen. Is veel over geschreven maar ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gevonden. Ik heb de bumper van me 987 er nu afliggen en er zat een beetje vuil tussen. Dit is makkelijk met de stofzuiger weg te halen. Nu vraag ik mij alleen af hoe jullie het vuil tussen de lamelletjes weg hebben gekregen. Ik heb het al met perslucht geprobeerd maar je komt er aan de achterkant bij de ventilator niet erg makkelijk bij. Zijn hier misschien makkelijkere manieren voor..?
Hij staat momenteel binnen op de brug dus de tuinslang even erbij is niet de makkelijkste optie. En zoals eerder gezegd, je komt er vrij lastig bij van achteren :(
Plaats een reactie