Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Mijn 964 weer (bijna) als nieuw.. Wout bedankt!

10 aug 2013 13:30

Ik ook als het op een gunstige dag is :thumleft:

10 aug 2013 17:18

We zijn natuurlijk allemaal erg gepassioneerd van onze Porsche's.... En die vertroetelen we.
Een goede lakbehandeling heeft in combinatie van wat tips een lange duurzaamheid.
Een autoliefhebber jankt zijn auto niet door de wasstraat, maar wast auto met de hand( met een 2-emmer-systeem).
Anyway.... Een detail clinic geeft je gewoon heel veel inzicht hoe je je auto er bling bling kan laten uitzien, en goed kan bijhouden.

Behalve dat het leerzaam is , is het natuurlijk ook mega-gezellig om met Porsche-forummers zoiets te doen !

:salut: uit Vietnam

10 aug 2013 18:33

Afhankelijk van de datum ben ik er graag bij!

15 aug 2013 21:43

Niet de bedoeling om dit topic te vervuilen, maar wil de fanatieke poetsers wijzen op een groupbuy op een ander forum. Er zijn al vele topics geweest over poetsen, clinics etc dus ook veel fanatieke poetsers op het porscheforum misschien dat sommige de stap willen zetten naar een polijstmachine met pads. Meer info te vinden op http://www.dubfanatics.com . ( alleen zichtbaar na registratie, anders stuur maar een PB). Geen aandelen! :salut:

15 aug 2013 22:52

Sandman schreef:Tweede helft september, als Wout weer terug is van reisje Vietnam, kunnen we bij voldoende interesse een Porsche Detail dag gaan organiseren, lijkt mij.

Ik doe ook mee!

15 aug 2013 23:09

Ik ben aan het kijken naar een DAP900, ben dus erg nieuwsgierig hoe deze te gebruiken. Bij deze ook mijn aanmelding voor de Porsche Poets Meeting

15 aug 2013 23:14

Ik wil me graag aanmelden als begelijder, mits dit gewenst is. Inmiddels ervaring genoeg als detailer.
Plaats een reactie