De PFT is vanmiddag opgegraven rond 17:30. Ik had vanaf het begin al meegedaan en zo moeilijk alstie begon zo makkelijk en snel eindigde deze hunt. Ik heb nog overwogen om de PFT op zondag op te halen, maar heb dat pas vandaag gedaan. Eerst de P wassen, daarna de ODB2 interface, die ik voor 2 euries uit China heb laten overkomen geïnstalleerd. Dat was een fluitje van een cent. Ik had Torque al op mijn Feun gezet.
https://play.google.com/store/apps/deta ... owl.torque en het werkt meteen goed. Ik dacht ik rij zo naar dat Wilhelmina park toe. Dat viel toch ff tegen. Die hele binnenstad is één grote wegomleiding. Met wat omwegen zat ik in de buurt van het Ledigerf. Een favoriete plek (van vroeguh) om een biertje te halen bij eetcfafe de Poort. Langs het Spoorwegmuseum richting het park. Het was heerlijk weer. Heb heen en terug open gereden met een lekkere temperatuur een flinke wind, maar bijna overal een zon tussen het wolkendek. Het park is niet zo groot en ik had al snel het beeld in de gaten. Ja hoor gelukkig hij ligt er nog. Het is mijn 5de X dat ik een PFT heb opgehaald. Nog ff een Italiaans ijsje gescoord in het park. Op het bankje in het park gezeten en zitten genieten van deze bijzonder mooie plek.
Johan bedankt voor de snoepjes en de GT3.
Over 3 weken ga ik de volgende PFT hunt uitzetten.
Laatst bijgewerkt door
barolo op 13 aug 2013 0:05, in totaal 2 keer bewerkt.