Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Kees Elberse en de 3.3 Turbo

04 dec 2009 16:58

:res: Erg mooi geworden.
Jammer voor je dat je hem hebt verkocht.

04 dec 2009 16:59

Jammer dat ie weggaat. Wat een monster!!!

04 dec 2009 17:20

Erick schreef::res: Erg mooi geworden.
Jammer voor je dat je hem hebt verkocht.

Hij is nog niet verkocht Erick, de rest heb ik wel verkocht alleen de Porsche nog met alle onderdelen, wielen, banden en reserve delen.
Ben wel met een gegadigde bezig, als dat niks wordt ga ik er begin volgend jaar mee adverteren voordat het nieuwe race sysoen begind.
Hij staat nog niet in de weg :)

04 dec 2009 17:34

Kees elberse schreef:Uitwegen heb ik nog niet gedaan omdat de nieuwe eigenaar dat beter kan doen, zelf ga ik er niet meer mee rijden, wil niet dat ie vies wordt :wink:

Oke.
Deze zin deed mij anders vermoeden.
Succes met de verkoop i.i.g.

Mooi bak :thumleft:

05 dec 2009 4:20

wat voor rolkooi is dat eigenlijk?

23 jan 2010 12:09

Kees elberse schreef:Hij is nog niet verkocht .. Ben wel met een gegadigde bezig, als dat niks wordt ga ik er begin volgend jaar mee adverteren ..

Nu ik bovenmstaande (weer) lees, ben ik niet meer verbaasd .. 'm hier tegen te komen.

22 feb 2010 10:40

Hij staat te koop bij http://www.paulgeeris.nl/

22 feb 2010 15:13

Fraaie foto bij de advertentie 8)

Afbeelding

06 maart 2010 20:50

Verkocht, aan een echte Porsche liefhebber die div. Porsches heeft en ook op het circuit rijd met een klassieke 911 rsr, helaas voor mij geen Porsche meer :!:

07 maart 2010 2:10

Gefeliciteerd dan maar :mrgreen:

14 aug 2013 13:50

Ik zie dat deze weer te koop staat:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 16&asrc=st

14 aug 2013 13:57

Met nota bene een verwijzing/link naar dit forum :shock:
Een overzicht van de laatste modificaties en ombouw:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=21857&hilit=kees+elberse&start=25

:lol:

14 aug 2013 17:06

Kees rijdt nu Corvette, volgens mij

15 aug 2013 10:14

Droomauto, maar ik vraag me altijd af, wat is zo'n auto echt waard?
Na de restauratie zal hij zeker 50K waard geweest zijn, maar als er een aantal seizoenen mee geracet is...

17 sep 2013 16:52

Cazzo Super Veloce schreef:Droomauto, maar ik vraag me altijd af, wat is zo'n auto echt waard?
Na de restauratie zal hij zeker 50K waard geweest zijn, maar als er een aantal seizoenen mee geracet is...

Hallo mensen, das een tijdje geleden, zat weer eens even op dit mooie forum te kijken :D
Deze Porsche heeft na de restauratie niet meer gereden en is in nieuwstaat 8) Misschien is zo'n auto beter te verkopen op een beurs zoals in December in Essen, daar komen de serieuse mensen.

Sandman schreef:Kees rijdt nu Corvette, volgens mij

En inderdaad, na de Porsche wilde ik eens iets heel anders en heb weer een projecje gekocht waar ik veel plezier aan beleef omdat je de garage uit kan rijden als je daar zin in heb en niet al die toestanden om op een cicuit te komen 8)
Wie benieuwd is kan hier spieken:
http://www.heartbeatforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=18501

17 sep 2013 17:04

Even gespiekt... maar wat een mooi project en dito rapportage!

Moet ook opmerken dat de positiviteit eraf spat als je de verhalen in het topic leest! Leuk zeg! :thumleft:

17 sep 2013 17:05

Kees elberse schreef:Misschien is zo'n auto beter te verkopen op een beurs zoals in December in Essen, daar komen de serieuse mensen.

:popcorn:

Leuk zo'n C3 :thumleft:

17 sep 2013 18:24

Olaf schreef:
Kees elberse schreef:Misschien is zo'n auto beter te verkopen op een beurs zoals in December in Essen, daar komen de serieuse mensen.

:popcorn:

Leuk zo'n C3 :thumleft:

Verkeerde opmerking Olaf, ik bedoel eigenlijk dat daar een breder publiek komt, uit div. Landen met een zak geld als ze van plan zijn wat te gaan kopen :wink:
En leuk dat je zo,n C3 ook leuk vindt, weet niet of die meetings nog georganiseerd worden van Porsche meet Corvette.
Laatst bijgewerkt door Kees elberse op 17 sep 2013 18:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie