Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
18 aug 2013 20:36
90% iPad, 10% laptop
18 aug 2013 20:54
99% iPad,1%PC
18 aug 2013 22:31
Glas_911 schreef:Ik dacht misschien is het leuk om te kijken waar wij het forum lezen.
Hierbij mijn "office"

Nike SB, +1.
Ook ex-skateboarder?
18 aug 2013 23:36
aan het deck op de twee dozen te zien wel...
18 aug 2013 23:39
99 van de 100x op de Computer. Een enkele keer op mijn smartphone
19 aug 2013 7:39
DennisvdB schreef:Glas_911 schreef:Ik dacht misschien is het leuk om te kijken waar wij het forum lezen.
Hierbij mijn "office"

Nike SB, +1.
Ook ex-skateboarder?
Nog steeds aan het skateboarden zelfs

niet meer zo fanatiek als vroeger maar af en toe, nog meer mensen hier? Ben nu meer aan het golfsurfen (moet iedereen een keer geprobeerd hebben! )
19 aug 2013 8:40
Jaren geskateboard. Volgens mijn omgeving was ik best goed, maar ik had er niet zo veel fun meer aan als je dagen moet trainen om iets nieuws te kunnen.
Een van mijn beste maten van toen ik startte behoort nu wel tot de top. Maar het is best hard werken om zo goed te worden.
Mijn nieuwe hobby nu is kitesurfen. Daarnaast ga ik ook regelmatig eens gaan snowboarden in indoorpistes.
Golfsurfen heeft nu ook mijn aandacht getrokken, deze zomer geprobeerd in Tenerife. Het ging evenwel nog niet zo goed (op een halve dag tijd met niet zo'n grote golven). Maar ik zou dit graag wel leren in de toekomst, alleen spijtig dat dit niet zo prettig is in de Noordzee. Als ik aan zee ben en er is te weinig wind om te kitesurfen dan ga ik soms even standuppaddlen.
20 aug 2013 11:10
dobbelsteen schreef:Jaren geskateboard. Volgens mijn omgeving was ik best goed, maar ik had er niet zo veel fun meer aan als je dagen moet trainen om iets nieuws te kunnen.
Een van mijn beste maten van toen ik startte behoort nu wel tot de top. Maar het is best hard werken om zo goed te worden.
Mijn nieuwe hobby nu is kitesurfen. Daarnaast ga ik ook regelmatig eens gaan snowboarden in indoorpistes.
Golfsurfen heeft nu ook mijn aandacht getrokken, deze zomer geprobeerd in Tenerife. Het ging evenwel nog niet zo goed (op een halve dag tijd met niet zo'n grote golven). Maar ik zou dit graag wel leren in de toekomst, alleen spijtig dat dit niet zo prettig is in de Noordzee. Als ik aan zee ben en er is te weinig wind om te kitesurfen dan ga ik soms even standuppaddlen.
Grappig, ik kite altijd bij Workum en Mirms

. Moet zeggen dat ik het skaten ook steeds vaker links laat liggen
Snowboarden doe ik vaak in Bottrop,
20 aug 2013 11:28
Veel leuker dit offtopic:
Heb ook jaren geskate, daarna ben ik overgestapt op snowboarden. Ging ongeveer 4 a 5x per week indoor om tricks te leren, totdat ik een switch 360 indy in wou zetten over een 2,5m hoge kicker en verkeerd af zette. Resultaat: hersenschudding, 3 gebroken ribben en mijn gezicht open haha. Sindsdien doe ik het niet meer want het is teveel risico met een eigen zaak. Ben toen 1 dag thuis geweest en daarna weer meteen aan het werk maar dat was geen pretje.
Golfsurfen heb ik 1x gedaan in Zarautz, een surfcamp gevolgd maar ik vond het verschrikkelijk. Uren lang wachten in de zee en dan nog van die slappe golven. Dat gaat hem niet worden. Wakeboarden heb ik wel 2x gedaan en dat ging veel leuker.
20 aug 2013 13:28
Wanneer ik aan het rijden ben? Kijk.... bellen mag niet, maar over "Forumzappen" wordt niet gesproken!
Léon.
22 aug 2013 10:46
Hong Kong international airport
Zit te wachten op de vlucht naar Amsterdam na 3 weken werken in Taiwan
22 aug 2013 11:10
1/3 laptop, 1/3 smartfeun & 1/3 tablet.
22 aug 2013 11:39
1/3 op werk PC, 1/3 op de bank thuis op iPad, 1/3 op de bank thuis op Netboekje
gaat worden na vandaag hopelijk
1/3 op werk PC, 2/3 op de bank met Surface RT.
23 aug 2013 9:17
Gewoon achter mn bureau, werk sowieso nooit voor 10 uur
23 aug 2013 9:52
Cazzo Super Veloce schreef:Gewoon achter mn bureau, werk sowieso nooit voor 10 uur

Ik ook zo min mogelijk na 10u
25 aug 2013 5:20
In China via VPN tunnel ivm Chinese internet censuur.
25 aug 2013 15:48
Momenteel lees ik het regelmatig en overal waar ik toegang heb.
Dat zal wel zo blijven totdat ik mijn Porsche 911 Targa die ik zoek gevonden heb.
Daarna zal het wel wat minder regelmatig gaan worden verwacht ik.
25 aug 2013 16:08
Fout P911-mate, het is juist andersom