Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
31 aug 2013 19:31
hoi
ik had me ingeschreven voor twee personen rit morgen
maar kom alleen .als iemand wil kan ie gratis meerijden met de rit
vr gr harry
31 aug 2013 21:04
Je zou zeggen dat er iemand voor te vinden moet zijn toch?
31 aug 2013 21:50
Moet helaas afzeggen voor morgen.....

veel plezier allemaal
31 aug 2013 21:55
Eerste aanmelder, laatste afmelder....
31 aug 2013 23:09
De auto gisteravond weer opgehaald en vandaag samen met Lionhunter gewassen en gepoetst. Staat klaar voor morgen

.
Heb helaas vanwege een storing momenteel geen snelheidsmeter en dagteller. Hoop niet dat dat een handicap is met het routeboek

.
01 sep 2013 7:34
Heel veel plezier vandaag allemaal en proficiat met de Lustrum!! Helaas vlieg ik vandaag pas terug. Had er graag bij willen zijn.
Groeten Leander
01 sep 2013 7:37
THE MUD schreef:Heb helaas vanwege een storing momenteel geen snelheidsmeter en dagteller. Hoop niet dat dat een handicap is met het routeboek

.
Ach, dat ligt eraan, hoe goed ben je in het inschatten van afstanden?

... Lukt 100 meter? Dan moet je er wel komen, sommige keren gewoon tot 65 tellen

Alles staat klaar, zometeen de laatste gadgets in de auto en dan op naar de startlokatie! Lekker weer aan het worden...
01 sep 2013 7:59
Veel plezier en succes vandaag! Had dit niet willen missen, maar helaas.
01 sep 2013 8:06
Ik kom jullie wel even uitzwaaien
01 sep 2013 10:46
Mensen, heel veel plezier vandaag!
01 sep 2013 11:00
Ben helaas last minute verhinderd vandaag, flink balen maar wens jullie heel veel plezier vandaag!
01 sep 2013 11:56
De meute was er! Allemaal uitgezwaaid
01 sep 2013 12:23
wat een opkomst goede rit vandaag
01 sep 2013 17:11
Top dagje!
Nogmaals dank.
01 sep 2013 17:13
Ik hoop dat jullie allemaal een prachtdag hebben gehad. Kon er zelf ivm familieverplichtingen niet bij zijn en daar baalde ik best van

Ik kijk uit naar jullie verhalen en natuurlijk de pics!
01 sep 2013 18:12
Esther en Pascal, fantastische rit gehad.
Dank jullie wel voor de organisatie.
01 sep 2013 18:16
Wij zijn ook weer thuis. Pascal en Esther nogmaals bedankt voor de leuke dag
Mijn zoon Thijs heeft ook genoten. Het ging eigenlijk pas mis toen Edwin/barolo voorop ging rijden, zelfs met de navi op zijn telefoon lukte het niet echt lekker. Iets met het besturingssysteem van zijn telefoon geloof ik...
Hopelijk neemt iemand het stokje van jullie over en komt er volgend jaar weer een rit
01 sep 2013 18:28
Vanavond tomatensoep, ben benieuwd of die au-to-maten lekker smaken!
01 sep 2013 18:35
Was weer een leuke rit vandaag, mooie route, lekker eten en prima weertje. Zelfs dat was goed geregeld
Nog nooit file gereden in een bos achter een stoet van 'piet pleziers', geweldig!
Esther en Pascal bedankt voor de organisatie!
01 sep 2013 18:41
Pascal en Esther heel erg bedankt. Was weer Superleuk. Optellen was vroeger zeker niet jullie sterkste kant

. Superleuke lunch locatie.....en dito eten. Geen idee wat een ghost light

is, maar ik ga het eens opzoeken! Nogmaals bedankt!
01 sep 2013 18:44
Sluit me geheel aan bij bovenstaande van 3AE'99, ook dat van Piet Plezier
Top dame en heer, super georganiseerd
01 sep 2013 19:14
Goed om te horen dat het bevallen is... Enne, Jan, het gaat om de aanwijzing, soms moet je er een instinker in stoppen nietwaar

....
Alle deelnemers nogmaals hartelijk dank voor het meedoen, vandaag en de afgelopen tien edities...
Willen alle mensen die een prijs hadden wel nog even hun gegevens doorsturen!!
En natuurlijk, foto's uploaden in het album he!
album/album_cat.php?cat_id=95
01 sep 2013 19:46
Hoi Pascal en Esther, hartelijk dank voor de geweldige organisatie. Leuke route door een mooie omgeving (o.a. de achtertuin van onze CEO

), en natuurlijk prima rijweer.
Ik wil natuurlijk wel alle antwoordformulieren gepubliceerd zien in het album, ik ben namelijk 1 van die juristen op t forum waar we t tijdens de lunch over hadden
01 sep 2013 19:47
Pascal & Esther, bedankt, het was weer een erg gezellige en mooie PF Jubirit

Ook bedankt alle sponsoren die voor het prijzen pakket hebben gezorgd
Verder ook weer veel bekende maar ook weer nieuwe gezichten gezien, graag tot ziens