Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

25 aug 2013 0:13

THE MUD schreef:welliswaar geen originele GT2 maar toch een erg "gezellige" auto



Heeft wel 2 ton gelopen ipv wat de km teller aangeeft :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

26 aug 2013 21:01

http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... hp?id=1147
blauwe 968 CS met sper.
weinig info.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

28 aug 2013 2:04

GT Zilver (gespoten) handgeschakelde 986S, Techart velgen, H&R schroefset, 68.000km geleden motorwissel

Als het je ding is wellicht geinig
9900,- vraagprijs
878,- BPM
300,- kosten keuren en kenteken

+/- 11.078,- een Boxster S die net niet 13 in een dozijn is (op voorwaarde dat je geen cent van de prijs af praat).

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

28 aug 2013 13:15

996 tip voor 13.500Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

28 aug 2013 13:19

Kelly voor 45 op ned-kent. Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

30 aug 2013 10:38

1987 Porsche 911 S-T Coupé Evocation

Afbeelding



Estimate: £45,000 - 55,000
€53,000 - 64,000
US$ 70,000 - 85,000
Footnotes
Inspired by an article in the marque publication 'Excellence' in 2008 entitled 'The one, the only, the famous 911 S-T', a Porsche enthusiast commissioned specialists Autofarm to recreate a duplicate of an exceptionally rare original. Built essentially for racing, the lightweight 911 S-T pre-dated the Carrera RS and was produced in limited numbers during 1970/71 only. These cars enjoyed considerable success in endurance classics such as the Daytona 6 Hours, Sebring 12 Hours, Nürburgring 1000 km and the Targa Florio.

Rather than source a bodyshell from the 'pre-galvanised' era, which may have required much structural renovation after more than 40 years, a much more corrosion resistant 1987 Carrera 3.2 911 donor car with the necessary sunshine roof was employed for the project.

The bodywork was totally rebuilt to the Group IV racing shape of 911s campaigned by the factory during the early 1970s, with all steel panels, new original equipment front wings and bonnet, period-correct closing panels and catches, plus ST-style glassfibre front and rear bumper assemblies. Having been taken back to bare metal, the shell was then repainted in '2626 Conda Green', a period Porsche colour. All exterior trim items were refinished or replaced in the bright anodised finish of earlier 911s, and period-style door mirrors used. The wheels fitted were also as per the original S-T, being 8J x 15 Fuchs alloys at the front and 9J x 15 Minilites at the rear.
The Heigo half roll-cage protected interior was fully refurbished in M471 Lightweight style black trim, though with high quality carpet and new headlining also in black.

Mechanically, the whole car and ancillaries were comprehensively overhauled and serviced with oil lines, flywheel and clutch, brake discs, alternator, horns and heater controls all renewed. New Bilstein shock absorbers and stainless steel Sport silencers were specified as were a full quartet of period Pallas sport lamps and new up-rated headlights. Security was enhanced by a Category 1 Toad alarm/immobiliser with remote locking.

More recently, the car has been upgraded with replica seats, steering wheel and gearlever knob; Porsche 'Classic' radio and satellite navigation with Bluetoooth connectivity; modern radial tyres; and an RS front spoiler for improved stability. Other works include fitting a new fuel tank; re-chroming the Pallas lamps' rims; and improved corrosion protection for the rear wheelarches plus a repaint.

While evoking the look of an early 1970s 911 factory Group IV race car, this most convincing looking S-T recreation benefits from the more modern technology of the late 1980s 3.2 Carreras with their greater practicability and dependability for daily driving. Offered with restoration invoices, current MoT/tax and Swansea V5C, this is an exciting opportunity to acquire a seriously good looking but very useable 911 with the option of upgrading the existing power unit in the future.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

30 aug 2013 10:55

Leuke auto, stuur staat aan de verkeerde kant .....

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

30 aug 2013 11:32

Handig voor op het circuit :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

31 aug 2013 19:59

http://www.2dehands.be/autos/autos/pors ... 22629.html

Iemand interesse ?? Mag weg voor de juiste prijs . :drive:
Bijlagen
7693816_5.jpg

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

31 aug 2013 20:12

Koopje ? :roll:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

31 aug 2013 20:52

CarCleaner schreef:Mag weg voor de juiste prijs . :drive:


Dat is vaak zo....

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

31 aug 2013 23:14

Voor 15900 op nd kenteken was het een correcte prijs geweest gezien kmstand en faceliftmodel. Aangezien er nog een klusje bpm bijkomt is hij niet duur maar ook geen koopje.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 9:53

Is een vraagprijs he mannen ....Prijs is bespreekbaar !!
Als ik vergelijk op internet is deze zeker niet te duur (gezien de staat en de opties!!)
Heb onderhoudsfacturen en is met volledig ingevuld serviceboek bij Porsche.

:drive:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 9:57

Waarom noem je niet gewoon je beste prijs?
Laatst bijgewerkt door Maarten op 01 sep 2013 16:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 10:17

En zet hem niet in de koopjeshoek. Maak gewoon zelf een topic aan in Porsche te koop.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 10:40

Omdat hij dat als rookie met twee berichten nog niet kan doen.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 16:27

En dat is nou precies om dit soort post te voorkomen!

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

01 sep 2013 18:02

indien niet voldoende status lekker op marktplaats zetten en ons niet lastig vallen

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

02 sep 2013 20:46

Gizmo schreef:indien niet voldoende status lekker op marktplaats zetten en ons niet lastig vallen


dit is ook weer gratis, marktplaats niet :popcorn:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

04 sep 2013 20:06

veeeel te veel reacties en veel te weinig koopjes ;)
Hier een paar linkjes in aanmerking zouden kunnen komen voor het predikaat koopje:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 52&asrc=st
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 66&asrc=st

en deze wellicht. geen echt lage prijs, maar wel een mooie KM-stand:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 06&asrc=st

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

04 sep 2013 20:18

Volgende keer graag even aangaven wat er in de linkjes staat. Dus bijv. 996 cabrio tip 2002 205k km voor EUR 19k. Dan hoef ik niet te klikken :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

05 sep 2013 21:17

Kent iemand deze 993 4s ?
Onderhouden bij renntech. US version (zie sticker op zijruit) ??

http://www.autosportbrouns.nl/nl/occasi ... ate=dialog

Gr peter

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

05 sep 2013 21:28

1,- euro is geen geld zou de gok nemen

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

06 sep 2013 7:30

1,- euro is geen geld zou de gok nemen

sta al voor de deur te wachten tot ie open gaat :mrgreen:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

06 sep 2013 9:52

Die is hier al eerder voorbij gekomen, mooie auto, maar waarschijnlijk niet voor in het koopjes topic :roll:
Gesloten onderwerp