Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 sep 2013 21:42
M'n kleine meid vond de patat lekker, en die meneer met die baard is inderdaad erg aardig.
06 sep 2013 22:03
Was kort maar gezellig. Ben al vlug afgehaakt omdat ik nog wat dingtejs thuis moest regelen....
Toch nog ff een paar tunneltjes meegepakt

dank weer voor de organisatie!
06 sep 2013 22:54
Wij zijn ook na de eerste stop richting huis gereden. Kinderen zijn vanmiddag van schoolkamp terug gekomen en kunnen wel wat slaap gebruiken. De gezelligheid bij PCR en de eerste tunnels waren voor ons in ieder geval voldoende voor een leuke avond. De volgende keer rijden wij hem weer helemaal uit.
Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes van de tunnels die ik vanavond heb moeten missen, spam er maar op los

En Olaf, nog bedankt dat Michiel met je mee mocht rijden
06 sep 2013 23:13
Wij hebben na de stop nog een paar tunnels gereden en zijn daarna ook naar huis gegaan omdat bijn bijrijder morgen een hockeywedstrijd heeft en wel een beetje fit voor de dag moet komen
Helaas was de groep al een eind vooruit en kwamen we nog slechts een enkele Porsche tegen.
We hebben wel weer erg genoten en de sticker van Magnus krijgt een mooi plaatsje op Thijs z'n kamer.
Organisatie bedankt
06 sep 2013 23:52
Was niet ingeschreven..... Maar we hebben direct nadat de laatste hap avondvoer doorgeslikt was nog wel even gekeken. Wat bekende gesproken, sommige naar een paar jaar..... En prachtige auto's gezien. Wat is die jubi die er stond heerlijk. Ook voor het eerst de mega lage wagen van Knauf gezien, ook errrug mooi! Al met al was even komen kijken al erg de moeite waard. (We zijn maar niet met de Volvo achter het spul aangereden...... )
07 sep 2013 0:18
Wij zij ook na de eerste stop huiswaarts gegaan maar hadden de Schiphol tunnel en de nieuwe Coentunnel nog tegoed dedankt voor de organisatie en gastvrijheid PC Rotterdam
07 sep 2013 0:37
Erik vergeet niet het dijkje
Erik dank voor de koffie
Organisatie super dank
I
07 sep 2013 0:44
Wat was t gaaf!! Tijdje achter de gt3 rs gereden! Machtig apparaat!! M'n oren piepen nog!
07 sep 2013 1:05
Was een mooie avond. Mooie auto's, gezellige ontvangst bij PCR, Magnus, leuke rit en blije mensen.
Grootste uitdaging was de 997 uit het parkeervak krijgen bij het eindpunt op een volle parkeerplaats.
Hoop dat de zilvergrijze 997 cabrio met een politiewagen erachter die bij Hendrik Ido Ambacht bij de benzinepomp langs de A16 stond geen boete heeft gekregen. Verder geen politie gezien tot 500m van huis. Ik kwam weg met een blaastest.
Bedankt voor het organiseren!
07 sep 2013 1:33
Hier ook weer thuis. Olaf, bedankt voor de heerlijke rit.
Viel mij wel op dat er een flink aantal Porsches rondreden met een kapotte uitlaat. Man, wat een kabaal!
07 sep 2013 1:44
Ben er ook weer.
Moest nog even met een ommetje iemand thuis afzetten.
Martijn, leuk je weer eens gesproken te hebben.
Bas: je ging inderdaad ineens rechtdoor

Maar nu begrijp ik waarom.
Wiets
Het was weer bijna als vanouds..........dit keer zonder fouten de hele route gereden.
MW z'n kaartje nog even geronseld en verder gewoon heerlijk gereden
De tank was vol bij vertrek van huis vanmorgen vroeg, maar er zijn heel wat liters doorheen gegaan.......pff.
Zuinig rijden hoort er niet bij.
Olaf
En jij en Mike bedankt voor de fotomomenten.
07 sep 2013 2:39
Nog mijn hartelijke dank aan Barolo voor de uitnodiging voor deze TCR
Was heel erg leuk iedereen weer gezien en sommigen van jullie gesproken te hebben!
Kwam het Porsche-gevoel toch weer even terug
07 sep 2013 3:33
Ook weer thuis, top rit gehad.
07 sep 2013 7:11
Mijn eerste georganiseerde Porsche rit en wat voor een! Super georganiseerd Olaf! Bedankt
07 sep 2013 7:16
Ik mis de foto's en de filmpjes, laat kóóóóómen!
Geen flitsende hermandad deze keer?
07 sep 2013 7:30
Was fun gisteravond,
Leuke route, oude bekende en nieuwe Porsche liefhebbers gesproken. Topavond.
Olaf bedankt voor de organisatie,
07 sep 2013 8:21
Voortaan in een groep met GT3s en Turbos de oordoppen mee ... mensen lieten spontaan hun stuur los
Geweldig mooi spul ... qua looks ook ... evenals de nodige anderen
Mooi. Top. Thx.
07 sep 2013 8:29
Het was een leuke rit, de kinderen en vrouw hebben ook genoten.
Vooral de laatste 4/5 korte tunneltjes vlak voor het einde galmden lekker door.
Je zal er maar net lopen/fietsen
Toppie organisatie
07 sep 2013 8:57
Remmel schreef:Ik mis de foto's en de filmpjes, laat kóóóóómen!
Geen flitsende hermandad deze keer?
Ik heb een keer een flits gezien bij de stoplichten waar we Rotterdam inreden. Hier kwam een zilveren 911 iets te enhousiast voorbij. Was net te laat om te zwaaien naar de flitskast. Wel een mooie foto denk ik.. staan veel Porsches op!
07 sep 2013 9:02
In het groepje waarin ik reed, zilveren Boxster door politie naar kant van weg gehaald
07 sep 2013 9:27
hilmp2 schreef:Voortaan in een groep met GT3s en Turbos de oordoppen mee ... mensen lieten spontaan hun stuur los
Had je toch die Carnewal uitlaat moeten aanschaffen, waar we het in Oosterhout over hadden, Ric!
07 sep 2013 9:28
Was weer groots! Een berg Porsche's, droog, veel tunnels...wat wil je nog meer!
Trouwens nog een aardig 'momentje' met een flink stuk rubber van een kapotte vrachtwagenband, lag midden op de weg.
In het centrum een tijdje met een paar wagens bij elkaar gereden, afremmen tot pakweg 20 en dan flink op het gas in z'n 2...heerlijk
07 sep 2013 9:43
Onze eerste La Targa Passaggio, het was schitterd. Volgende keer wel zelf een sportuitlaat monteren. Wel erg genoten van de GT3's en de Turbo's.
Mijn navigator deed het erg goed. Was voor hem ook de eerste keer met de pijltjes en de bolletjes.
Alleen mijn dagteller week iets af. Aan het einde zat er bijna 1 km verschil in
Olaf, bedankt

volgende keer zijn we er weer bij.
07 sep 2013 10:01
RichardP schreef:Had je toch die Carnewal uitlaat moeten aanschaffen, waar we het in Oosterhout over hadden, Ric!
Weet ik nog Richard. Overwogen maar voor de "Pelzer bypass" gegaan.
Enigszins bescheiden grom maar genoeg voor (de dagelijkse) kabaalfun, zeker ook in tunnels
Kom natuurlijk niet boven de echte lawaaipapagaaien uit