Heel gaaf spel. Ik heb deze geïnstalleerd toen ik m'n S4 net had en ik was onder de indruk van het spel en de graphics (we hebben het hier tenslotte over een telefoon en een gratis speelbare game).
Helaas is 3 updates geleden het spel een stuk moeilijker geworden voor mensen die er niet voor willen betalen (zoals ik dus ). De laatste tijd speel ik het dan ook een stuk minder.
Ik zit op level 65 met een voortgangspercentage van 34%, 294 geïnstalleerde upgrades op 25 van de 69 auto's, 7661,3 afgelegde km's en 4.9 Miljoen.
Tot de Porsche's uit de laatste update heb ik voorlopig nog geen toegang. Ik zal het dan ook voorlopig moeten doen met de volledig ge-upgrade RS 4.0, de RS 3.8 die ik nog deels moet upgraden en de Carrera GT en 918 Spyder waar ik voor moet sparen...
Ik ben gisteren begonnen .... kon ik Bram van de zomer nog wel voorblijven bij het buiten karten in Zuid Frankrijk ... hier wordt ik helemaal zoek gereden door hem.
Links onderin het tandwieltje. Dan schuift het uit naar rechts, weer het tandwieltje (die net te voorschijn is gekomen) en dan onder aan het rijtje met Google+, facebook etc. Staat voer racecode in.
Vip betekend hier Very Interesting Price. Met andere woorden maximale upgrade van de auto voor een luttele € 2 of zoiets. (Zouden ze in het echt moeten doen )
Ja klopt, VIP auto kost kleine euro echt geld. Daarmee hoef je niet te wachten tot de upgrade geinstalleerd wordtt. Maar het geld om de upgrades te betalen, die moet je nog steeds in het spel verdienen.
Het is niet zo dat wanneer je voor die euro een auto hebt die al nokvol alle upgrades zit.
Marc daar zit nu ongeveer 250 uur karren in het aantal km kan ik zo even 123 niet vinden daarnaast zit ik op 76% en level 139 dan zit je bij Legend Klasse laatste niveau