13 sep 2013 14:12
13 sep 2013 14:18
13 sep 2013 14:20
13 sep 2013 14:39
13 sep 2013 14:41
13 sep 2013 14:46
13 sep 2013 14:52
Jos Targa schreef:Ik zou gaan voor die met 230.000 op de klok van de particulier. Mocht deze dan toch stuk gaan heb je in ieder geval een goed onderhouden auto met historie!
13 sep 2013 14:59
P'Sam schreef:Ja, ze gaan allemaal gekeurd worden voor verkoop. (Verplicht)
Die met 230.000km is onlangs nog blanco door de keuring geraakt.
Dat is de belgiese APKCloaca schreef:Oh? Dat is nieuw voor mij....
Waarom in vredesnaam?
13 sep 2013 15:06
13 sep 2013 15:21
13 sep 2013 15:25
13 sep 2013 22:15
Jos Targa schreef:Al 15 jaar oud, en 230.000 km gelopen! vanwaar dan toch steeds de opmerking dat deze motor nog moet gevoelige IMS Lager? Ze gevoelige IMS Lager echt niet allemaal hoor. ben zelf geen liefhebber van de 996, maar zou mij toch ergeren aan altijd maar die negatieve verhalen. Let wel dat hier niemand een post zet dat zijn motor niet is vroegtijdig toe aan een revisie, enkel diegene waarvan de motor wel is vroegtijdig toe aan een revisie. Dit geeft mijns inziens een erg scheef beeld over de 3.4.
Ik zou gaan voor die met 230.000 op de klok van de particulier. Mocht deze dan toch stuk gaan heb je in ieder geval een goed onderhouden auto met historie!
13 sep 2013 22:27
13 sep 2013 22:38
13 sep 2013 22:46
14 sep 2013 10:03
P'Sam schreef:Het is dus zo, in België als je van een handelaar of particulier een wagen koopt moet de verkoper naar de keuring gaan "keuring voor verkoop" deze is een uitgebreide keuring waarmee ze de hele staat van de wagen nakijken. Zonder deze keuring kan de koper de wagen niet opnieuw inschrijven op zijn naam.
Weet niet hoe dit in Nederland gaat?
14 sep 2013 15:03
mafke schreef:Ja, en Sinterklaas komt op 6 december![]()
15 sep 2013 16:05
15 sep 2013 16:25
15 sep 2013 17:20
15 sep 2013 17:33
15 sep 2013 18:59
15 sep 2013 19:03
15 sep 2013 19:13
P'Sam schreef:
Best afblijven.
15 sep 2013 21:27