Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

24 sep 2013 22:54

drknauf schreef:
2000 gtv schreef:Er is nog een blauwe ook. Hij wacht nog even met het te koop zetten van de RS'jes :wink:

foto of linkie en foto nr aub bvd asap :shock: :mrgreen: :wink:

check foto nr 37 van de auto van Pim Fortuyn :mrgreen:

24 sep 2013 23:08

koelere hebbie geen linkie ?

.

25 sep 2013 0:30

Afbeelding
blauwe te zien in de glimmende lak :?:

25 sep 2013 8:32

THE MUD schreef:
Glas_911 schreef:

Koopje ;) 25 k. ex btw

Kost een fatsoenlijke revisie van een 3.4 die vervolgens net zo hard stuk loopt :scratch: ?
Kost het modificeren van dit gereviseerde blok naar een meer hufter proof 3.4 blok :scratch: ?
Kost de tuning naar GT2 cijfers :scratch: ?

Oja en dan is hij nog niet gloednieuw :mrgreen: .

Maar dan komt de vraag wil je een nieuw 996 plof blok of een gereviseerd hufter proof super blok;) ?

25 sep 2013 9:29

GT2 blokt lijkt mij een turbo blok derivaat: dus is het geen 996 plof blok, maar een 'metzger' blok. (Maar die kunnen ook stuk, maar staan er iig veel minder bekend om)

25 sep 2013 10:54

jeff_911 schreef:GT2 blokt lijkt mij een turbo blok derivaat: dus is het geen 996 plof blok, maar een 'metzger' blok. (Maar die kunnen ook stuk, maar staan er iig veel minder bekend om)

Volgens mij had porsche gewoon lucht gekoelde blokken moeten houden... Volgens mij ploft bijna elk water gekoeld blok :popcorn:

25 sep 2013 11:02

Glas_911 schreef:Volgens mij had porsche gewoon lucht gekoelde blokken moeten houden... Volgens mij ploft bijna elk water gekoeld blok :popcorn:

En kijk, het duurt even en we zijn weer terug bij de oude "water versie luchtbakkers discussie/ruzie" :bang:

gelukkig heb ik van beide een exemplaar :ba:

25 sep 2013 11:14

racebeus schreef:Afbeelding
blauwe te zien in de glimmende lak :?:

idd , de enige echte mooie kleur op en RS2 :cheers:

thnx :thumleft:

.

25 sep 2013 11:44

Die ex-auto van Fortuyn is nu niet bepaald het koopje van de week trouwens.
Voor het feit dat de auto van een BN-er geweest is heb ik geen euro extra over.....

25 sep 2013 12:37

Ewout schreef:Die ex-auto van Fortuyn is nu niet bepaald het koopje van de week trouwens.
Voor het feit dat de auto van een BN-er geweest is heb ik geen euro extra over.....

Zozo! Jij durft!

Kijk uit met het geven van je persoonlijke mening he! Daalijk krijg je allemaal agressieve mensen over je heen.

25 sep 2013 12:41

Rescue911 schreef:Kijk uit met het geven van je persoonlijke mening he! Daalijk krijg je allemaal agressieve mensen over je heen.

In een algemeen koopjetopic is het meer gepast om je mening te geven dan in een verkooptopic van iemand die zijn auto kwijt wil en waarbij je grote twijfels over de vraagprijs in dat topic openbaarmaakt :salut:

25 sep 2013 12:49

Rescue911 schreef:Zozo! Jij durft!

Kijk uit met het geven van je persoonlijke mening he! Daalijk krijg je allemaal agressieve mensen over je heen.

Ach, ik kan ver spugen en hard lopen.. :mrgreen:

25 sep 2013 13:01

je vergeet er nog 1 :

die kogels kon jij met je tanden vangen jatogggjeweettogg :mrgreen: :wink:

.

25 sep 2013 13:46

erwin996 schreef:
Rescue911 schreef:Kijk uit met het geven van je persoonlijke mening he! Daalijk krijg je allemaal agressieve mensen over je heen.

In een algemeen koopjetopic is het meer gepast om je mening te geven dan in een verkooptopic van iemand die zijn auto kwijt wil en waarbij je grote twijfels over de vraagprijs in dat topic openbaarmaakt :salut:

Want mijnheer Leitner leest dit toch niet wil je zeggen. Dus dan mogen we opeens wel van alles roepen.

25 sep 2013 14:18

Geen idee wie Leitner is boeit me ook niet. Maar waar gaat het over. Kan me wel vinden in gegeven argument van erwin

25 sep 2013 20:34

Sluit me bij de mening van Erwin aan :mrgreen:

25 sep 2013 21:36

jeff_911 schreef:GT2 blokt lijkt mij een turbo blok derivaat: dus is het geen 996 plof blok, maar een 'metzger' blok. (Maar die kunnen ook stuk, maar staan er iig veel minder bekend om)

Klopt :thumleft:
Glas_911 schreef:Volgens mij had porsche gewoon lucht gekoelde blokken moeten houden... Volgens mij ploft bijna elk water gekoeld blok :popcorn:

Ach pissen ze geen koelvloeistof dan zeiken ze wel olie :mrgreen: .
In het luchtgekoelde tijdperk was internet wat minder populair en konden mensen daar dus niet al hun gal spuwen.
outletvalve schreef:En kijk, het duurt even en we zijn weer terug bij de oude "water versie luchtbakkers discussie/ruzie" :bang:

gelukkig heb ik van beide een exemplaar :ba:

Vond het de laatste tijd al wat rustig rondom dat onderwerp :scratch: .
Ach dan kun je met de olie uit de waterkoker de olie van de luchtkoeler tenminste nog aanvullen.
De koelvloeistof van de waterkoker aanvullen met lucht uit de luchtkoeler zal echter wat lastiger worden :mrgreen: .
Beide tijdperken 911 kennen prachtmodellen, gewoon lief voor wezen en vertroetelen dan komt het allemaal goed en kunnen we er nog lang van blijven genieten :thumleft: .

25 sep 2013 21:43

Lekker ding Afbeelding

25 sep 2013 22:12

Geheel open vraag :

Is dit lekkere ding een koopje voor 47.000 ?

25 sep 2013 22:20

Voor iemand die zoiets zoekt misschien wel :wink:

26 sep 2013 9:03

Dieter Kuipers weet z'n prijzen wel .. :popcorn:

26 sep 2013 9:14

bij dieter had ik mijn eerste 911 gekocht.
hij weet het mooi te vertellen in zijn advertenties.
ik had er wel goede deal aan overgehouden met inruil van mijn 928.

26 sep 2013 10:17

Olaf schreef:Dieter Kuipers weet z'n prijzen wel .. :popcorn:

Nou, als je even verder kijkt: http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=1193293&w=3

Dan heeft Dieter volgens mij juist hele aantrekkelijke prijzen :wink:

26 sep 2013 10:21

Ben je er weleens wezen kijken, Hendrik :?:

26 sep 2013 10:24

Nope, maar dat is toch altijd zo in deze rubriek? Ben je er zelf wel eens geweest?

Maar als iemand een keer een slechte auto verkoopt (voor weinig dan), hoeft dat nog niet te betekenen dat alles zo slecht is...

Maar een 3.2 voor dat geld, dan mag er toch ook best veel werk in zitten?

Vind de rest van zijn aanbod ook niet verkeerd, hoef ik niet voor te gaan kijken.
Hij zit zowat aan een ondergrens wat een 911 waard is (in slechte staat) toch?

(Op die ST look na dan, heb geen idee wat die waard is en kan dus niet zeggen of het duur of goedkoop is)
Laatst bijgewerkt door Elferhenkie2 op 26 sep 2013 10:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Gesloten onderwerp