Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
30 sep 2013 15:50
Zie het nu ook; C4 zou wat mij betreft een no go zijn. Te ingrijpend naar ik begrijp.
30 sep 2013 18:34
Om om te bouwen naar C2 wel, maar een C4 met compressor lijkt mij ook aantrekkelijk. (zoals die zwarte van een mede-forummer)
Want blijft een C2, ook met aanpassingen van onderstel, naar hedendaagse maatstaven geen lastig te rijden wagen als je de limiet opzoekt op een circuit?
30 sep 2013 18:58
Lastig, maar wel te corrigeren.
30 sep 2013 19:51
En sneller ivm lagere gewicht
30 sep 2013 20:03
Franz schreef:Vandaar mijn suggestie voor een sc. Meer keuze en net zo leuk.
Een 964 C2 van 1375kg met 250pk.....
Of een SC van 1150kg met 205pk....
Het scheelt weinig, maar ik wist het wel....
30 sep 2013 20:23

+1
30 sep 2013 20:27
WillemB schreef:En sneller ivm lagere gewicht

Das theorie.... Misschien kom ik wel sneller de bocht door met een C4 dan een C2: ik bedoel daar mee dat het voor mijn gevoel makkelijker snel gaan is in een C4 dan een C2. Dus het kan je meer fun bieden als je talent enigszins ontbeert.
Niet dat ik ervaring heb
30 sep 2013 20:37
Heb de ervaring wel
S. was afgelopen zomer op de politiebaan bij een circuit dag van de NPC. Vergelijkend waren onderzoek wees uit dat een C4 idd iets sneller de bocht door kon maar dit direct weer verloor bij het uit accelereren.
De 2 berijders van de betreffende auto's hebben ook gewisseld van auto en kwamen zo beide tot de zelfde conclusie

Zoals al in het andere topic van de TS staat zou ik ook voor een 944 of 968 gaan, zeker met het bochtenwerk zijn die niet bij te houden met een 911. Afgelopen zondag bij de NPC slalom weer het bewijs: Snelste tijd 944, 2e tijd 993 Turbo!, 3e tijd 968 !
30 sep 2013 20:48
En USA 964's zijn die qua prijs niet OK??
30 sep 2013 21:17
WillemB schreef:Heb de ervaring wel
S. was afgelopen zomer op de politiebaan bij een circuit dag van de NPC. Vergelijkend waren onderzoek wees uit dat een C4 idd iets sneller de bocht door kon maar dit direct weer verloor bij het uit accelereren.
De 2 berijders van de betreffende auto's hebben ook gewisseld van auto en kwamen zo beide tot de zelfde conclusie

*knip*
Je hebt me net overtuigd voor een C4-compressor-tracktool-project.

Compressor om het gewicht in de acceleratie te compenseren uiteraard.
30 sep 2013 22:38
Ben nog eens flink aan het goegelen gegaan maar die ervaring leert dat je idd een 964 <20K kan vergeten.
Heb zelfs de motorschade 's en schadeauto sites er in meegenomen. Je komt dan wel weer op andere ideeën zoals
DEZE maar dan ben je wel wat duurder uit
Je zou ook een paar specialisten of PC kunnen bellen om aan te geven wat je zoekt, wellicht staat er ergens een 964 met een flinke
motorschade waarvan de eigenaar afscheid wil nemen
30 sep 2013 23:48
Voor 20K niet, maar deze heeft een vraagprijs van 15% meer, heeft weliswaar een schuifdak, komt naar mijn mening wel in de buurt zo op het eerste gezicht.
http://link.marktplaats.nl/725372957En misschien is deze 3.2 interessant.
http://link.marktplaats.nl/716338030Volgens mij moet het met een beetje geduld en zoeken wel lukken
01 okt 2013 10:01
c4 heeft sowieso al grotere remcilinder voor de big reds
01 okt 2013 14:48
Patrick schreef:Voor 20K niet, maar deze heeft een vraagprijs van 15% meer, heeft weliswaar een schuifdak, komt naar mijn mening wel in de buurt zo op het eerste gezicht.
http://link.marktplaats.nl/725372957
wel een mooie, lijkt het, maar inderdaad; schuifdak...
trouwens ook lelijk interieur, zwart leer zou een voordeel zijn, is nog wel te verkopen, lukt met dit interieur nooit meer.
Volgens mij moet het ook wel lukken, heb geen haast, eerst de camper verkopen...
01 okt 2013 14:57
Je gaat me toch niet vertellen dat de kleur van het interieur nog wat uitmaakt? Voor jouw gebruik gaat alles er toch uit lijkt mij?
01 okt 2013 15:19
Ik had een donkerblauw interieur in de meest bedenkelijke staat en ook daar werd gewoon geld voor geboden (waren wel originele sportzetels). Daar mag je een auto met als doel trackdays echt niet om laten staan.
01 okt 2013 15:50
Een donkerblauw interieur is juist prachtig. Ingetogen chique.
01 okt 2013 15:52
Leuk topic. Ik ben benieuwd wat het wordt. In ieder geval is een 964 carrera 2 een veelllllllllllll betere keuze dan zo'n electronisch gebakje (waar je het eerst over had)!
Succes met zoeken
01 okt 2013 16:17
Blauw, zwart, beige.. mijn punt was meer dat het interieur echt uitgewoond was. Paul (Geeris) had het ook nog niet zo vaak zo slecht gezien maar ik heb er dus gewoon netjes centjes voor geboden gekregen.
01 okt 2013 22:11
Precies, een zwart lederen interieur kun je nog wel verkopen, een grijs/wit stoffen interieur daarentegen
01 okt 2013 22:11
Ewout schreef:Een donkerblauw interieur is juist prachtig. Ingetogen chique.
Maar tis geen groen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.