02 okt 2013 23:09
02 okt 2013 23:10
03 okt 2013 7:18
03 okt 2013 7:26
molen934 schreef:Kocht rond 2000 de 320 I Touring en daar zat een 2.2 in
Daarna een 325 met een 2.5 erin, toen weer een 325 met een 3.0 erin![]()
Nu een 335 met ook weer een 3.0 erin maar beresnel met zijn dubbele turbo
Oja ook een "M" uitvoering
03 okt 2013 8:51
03 okt 2013 9:06
Targa Floriaan schreef:molen934 schreef:Kocht rond 2000 de 320 I Touring en daar zat een 2.2 in
Daarna een 325 met een 2.5 erin, toen weer een 325 met een 3.0 erin![]()
Nu een 335 met ook weer een 3.0 erin maar beresnel met zijn dubbele turbo
Oja ook een "M" uitvoering
Dubbele turbo? Ook daar doet BMW aan 'name-engineering'. Is volgens mij tegenwoordig een enkele 'twinscroll' turbo: 1 turbo met 2 kanalen die de uitlaatgassen aanvoeren.
Volgens mij heeft de 1M nog wel het oude blok met dubbele turbo.
03 okt 2013 10:04
03 okt 2013 11:19
03 okt 2013 13:55
Targa Floriaan schreef:Nope. N54 blok = twinturbo, N55 (nieuw blok) twin scroll.
03 okt 2013 17:52
03 okt 2013 22:21
Vind de 4-serie nog relatief meevallen wat hij kost (tov. 3-serie). Vooral als je kijkt naar uitrusting. Ook de 3-coupe viel relatief mee... Standaard xenon, standaard 17", standaard lichtpakket, helaas geen standaard sportstoelendobbelsteen schreef:De marketeers proberen het de laatste tijd allemaal uit te melken. Nu ook recent de 4-serie, die natuurlijk een pak duurder is dan de vorige 3 coupé denk ik.
04 okt 2013 14:28
Jan A. (997 4S) schreef:Iemand al iets gehoord van de BMW terugroepactie? Iets met de rembekrachtiger?
04 okt 2013 14:43
06 okt 2013 12:30
07 okt 2013 6:56
07 okt 2013 8:09
07 okt 2013 11:24
07 okt 2013 13:07
07 okt 2013 14:13
07 okt 2013 20:39
horn schreef:http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=1021725#p1021725
07 okt 2013 20:50
ASW schreef:Vandaag dat misselijke gevoel wat me vaker overkomt bij 'dure' beslissingen. Ik heb er echter voldoende lang over nagedacht en niet voor niets besloten dat dit hem moet worden de komende jaren (zeg ik mezelf).
Gelijk ook maar dik in de opties gegaan en..... Le Mans Blue![]()
07 okt 2013 22:14
molen934 schreef:Het zal wel een "afwijking" van mij zijn, maar heb nix met coupe's![]()
Je had dit vroeger al met de Opel Rekord en Ford Taunus en wat te denken van de Mercedes![]()
Er gaat hier vaak zo'n grote bak voor bij in coupé vorm, niet mijn ding
07 okt 2013 23:10
Targa Floriaan schreef:ASW schreef:Vandaag dat misselijke gevoel wat me vaker overkomt bij 'dure' beslissingen. Ik heb er echter voldoende lang over nagedacht en niet voor niets besloten dat dit hem moet worden de komende jaren (zeg ik mezelf).
Gelijk ook maar dik in de opties gegaan en..... Le Mans Blue![]()
08 okt 2013 2:20
molen934 schreef:Volgens mij was er eerst de 911 en niet andersom![]()
Wat vind jij van die grote Mercedessen coupé's en dan met mannen met gouden kettinkjes om hun nek![]()
08 okt 2013 13:27