11 okt 2013 15:33
donkey schreef:tsja Steef, wat nu. Alles wat je nu noemt behalve de Aston is racy.
11 okt 2013 16:55
11 okt 2013 17:30
horn schreef:Een 964 verkopen en dan een 993 terugkopen. Sure...![]()
![]()
11 okt 2013 17:31
11 okt 2013 17:47
11 okt 2013 20:07
steef schreef:Ach ja.....8 of 10 emmers in een V-vorm plaatsen, dan krijg je alles bruut. Zoiets als waterskieen achter de Titanic![]()
Geef die Amerikanen een 4 cilinder 2,3 liter blok, en ik denk dat ze er niet meer dan 65 pk uit kunnen halen, dus maakten zij de V8 met heeeeeel veel liters.
Besef wel dat Porsche uit een 6 cilinder atmosferisch 3,6 liter blok 415PK haalt. Hoeveel PK heeft die Dodge? Dat is dus mijn bezwaar tegen Amerikanen.
12 okt 2013 9:10
Cazzo Super Veloce schreef:Wel een CSL dan
12 okt 2013 9:50
12 okt 2013 10:59
Ewout schreef:Ik zou zeggen; probeer eens een 964 met klapdak in plaats van een schuifdak.
Ik weet er nog wel eentje in smaakvol blauw/blauw![]()
steef schreef:Donkervoort moet er plaats voor maken....dus of inruil, of eerst verkoop, en we gaan net de winter in, dus dan moet ik nog even geduld hebben
12 okt 2013 11:52
steef schreef:@Franz: BMW deed 300+pk uit een 2,3 liter....atmosferisch!
14 okt 2013 22:15
EriC4C schreef:Ewout schreef:Ik zou zeggen; probeer eens een 964 met klapdak in plaats van een schuifdak.
Ik weet er nog wel eentje in smaakvol blauw/blauw![]()
![]()
steef schreef:Donkervoort moet er plaats voor maken....dus of inruil, of eerst verkoop, en we gaan net de winter in, dus dan moet ik nog even geduld hebben
Nou, inruil van een Donkervoort is bespreekbaar hoor. Dus als je ongeduldig bent of wordt .....
14 okt 2013 22:40
14 okt 2013 22:49
14 okt 2013 23:07
steef een ½ uur geleden schreef:Dingen kunnen binnen t uur geregeld zijn, als er maar een goed verhaal achter zit
14 okt 2013 23:26
jacobt schreef:Waar zoek je naar steef?
996 Gt3's , 997 gt3 of Csl e46? Of kijk je nog naar andere auto's?
15 okt 2013 0:24
15 okt 2013 0:32
Dial_888 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Wel een CSL dan
Nog beter, maar ik vind ze qua prijs overrated....
18 okt 2013 9:33
18 okt 2013 10:38
18 okt 2013 11:10
18 okt 2013 12:31
18 okt 2013 15:26
frankv schreef: Ik heb nog nooit een GT3 gereden, maar mijn ervaring is dat het basischassis een groot deel van de beleving bepaalt, in dat van de 996 zit een bepaald raffinement gewoon in, dat krijg je er niet uit denk ik.
In de proefrit met de 996 turbo vond ik niet dat dat raffinement werd aangevuld met voldoende fijngevoeligheid en detail, misschien dat dat bij de GT3 beter is. Ik vond het schakelen trouwens wel perfect, meer een polsbweging dan een hefboom zoals bij de 964, maar heel soepel en duidelijk.
18 okt 2013 15:38
18 okt 2013 15:49
steef schreef:Overigens gaan de 997 GT3's in Duitsland al vanaf 50 van de hand.....
18 okt 2013 16:03