09 sep 2013 22:30
03 nov 2013 17:18
03 nov 2013 18:28
03 nov 2013 21:44
03 nov 2013 21:54
03 nov 2013 22:13
03 nov 2013 22:24
03 nov 2013 22:44
04 nov 2013 0:54
Dial_888 schreef:Maar ohzo gemakkelijk om aan te sleutelen.....
04 nov 2013 1:37
04 nov 2013 8:21
MickRS schreef:Als ik voor de Alfa gegaan zou zijn, zou het een nieuwer model zijn. De 1750 of 2000 gtvDeze zijn alweer een stuk moderner en beter als DD te rijden...
04 nov 2013 9:20
04 nov 2013 9:38
04 nov 2013 9:59
04 nov 2013 14:00
04 nov 2013 17:55
molen934 schreef:Dial_888 schreef:Maar ohzo gemakkelijk om aan te sleutelen.....
Vond je dat makkelijk die kleppen stellen met die plaatjes![]()
De zuigers met die bussen en die voetpakking brrrr.
04 nov 2013 18:58
Ewout schreef:Wat is er mis met de ruitenwissers van luchtgekoelde Porsches?
04 nov 2013 19:02
04 nov 2013 19:42
Dial_888 schreef:De mijne...1750 eerste serie...in 88 op de parkeerplaats aan de A1...Veluwe...
04 nov 2013 19:50
horn schreef:ontwerpfouten van auto's - soms onbegrijpelijk. Zoals de Volvo 480 waarvan de asbak niet open kon als hij in zijn 5 stond...
04 nov 2013 22:39
horn schreef:ontwerpfouten van auto's - soms onbegrijpelijk. Zoals de Volvo 480 waarvan de asbak niet open kon als hij in zijn 5 stond...
04 nov 2013 22:56
Ton Brals schreef:Dat hele verhaal over plofmotoren blijft hardnekkig terugkeren. In het boek van Adrian Streather (653 pages alleen over 996) is hier uitvoerig onderzoek naar gedaan en wat blijkt: de 996 is niet meer dan gemiddeld vroegtijdig toe aan een revisie, net als elke andere Porsche, net als elk ander merk. Wel geeft ie aan dat Porsche matig (zeg maar niet) heeft gereageerd om dit gerucht de kop in te drukken. Arrogant zou je kunnen zeggen.
05 nov 2013 23:43
06 nov 2013 11:56
06 nov 2013 12:31
Ton Brals schreef:Klopt, geen zorgen.