Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: De porsche van Bob de Bouwer

20 okt 2013 21:44

Die Biturbo motor krijg je er los bij en mag jezelf passend maken :puker:

En dan nog een goedkeuring krijgen voor op de weg?? :flush:

20 okt 2013 22:42

Mwoah. Voor 6.500E gewoon een koopje hoor. Carosseriedelen zouden van staal zijn en als die velgen echt zijn (vast niet :wink: ) dan heb je aan onderdelen dat bedrag zo terug.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maarten op 21 okt 2013 0:09, in totaal 1 keer bewerkt.

20 okt 2013 22:51

Zit nog wel wat werk aan, maar dit is best een leuk projectje voor dat geld....

26 okt 2013 8:22

halloween :

Afbeelding

.

26 okt 2013 11:38

8.2L :shock: :drive:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Vind de motor afdekking wel een heerlijk creatief knutselwerk.. 8)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Link

26 okt 2013 12:43

vind het een mooi project, slaat nergens op, maar wel een mooi project :lol:

26 okt 2013 22:08

drknauf schreef:halloween :

Afbeelding

.

Dat rood en wit in de zetels en onder de motorkap vind ik wat overdreven.

26 okt 2013 22:13

@Ronaldo

...

Als kunst is het oud nieuws, toen ik jong was, heeft er eens iemand huizen in Gent zo behandeld. Een installatie.
Dat was eigenlijk toen al passé. Want het was al gepasseerd (voorbijgekomen) in andere steden.

Zoals je met een kunstwerk in kaas ook niet meer op de voorpagina raakt. Is al eens gedaan in de tijd van Godfried Bomans, geloof ik. Kaasplak aangesneden met guillotine.

04 nov 2013 22:58

http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... 6/1734266#

Porsche 997 turbo VAD.

05 nov 2013 1:11

Bah. Www.watbenjedan.nl :wink:

07 nov 2013 21:39

helaas geen motor waarschijnlijk......... :scratch:
Bijlagen
autoleftside-final11-6238855243259580065.jpg

07 nov 2013 23:00

Delnoy schreef:Zoals gezegd, consignatie verkoop. Ik ken Manuel al wat langer en heb gevraagd of ik de wagen eens mocht bekijken en dat was uiteraard geen probleem. Manuel was echter bezig met een Duitse klant dus die wilde ik verder niet storen. We hebben het dus niet gehad over de wagen. Volgens Randy (werkt daar ook) was het echter een goede wagen en dat geloof ik best wel. Zal vast super rijden. Maar nu ik de wagen gezien heb hoef ik niet zo nodig een ritje erin te maken. Had sowieso al geen interesse in deze wagen en ben alleen op verzoek van Olaf gaan kijken.

Toch is hier erg veel geld in gestoken om m zo te krijgen lijkt me. Veel is het niet waard inderdaad, maar de totale kosten schat ik gauw op 25k; hoe gek kan je zijn zelf iets te knutselen en daarbij zoveel geld te verbranden. Plaatwerk, lampen, spoiler, skirts, bumpers, spuiten. Zelfs de ruitenwissers zijn 993, hetgeen een enorm karwei schijnt te zijn om de brede setting naar smal om te bouwen.

Overigens, oranje knippers waren wel standaard op de S.

07 nov 2013 23:01

bart964 schreef:helaas geen motor waarschijnlijk......... :scratch:

ha ha, lekker zuinig

08 nov 2013 11:38

hij zou nog reëel gebouwd kunnen worden met een flat-six motor met turbo van 260 pk. lees hier meer

08 nov 2013 12:46

BRIL-JANT... :cheers:
Mijn vrouw is helemaal gek van de (oudere) DS en ik van ....
Dit zou hem toch wel zijn - voor erbij.
Als DD voor La Femme! :thumleft:

08 nov 2013 14:48

deepee schreef:

hij zou nog reëel gebouwd kunnen worden met een flat-six motor met turbo van 260 pk. lees hier meer

Nou, los van de motor, de carrosserie van de 911 en de DS passen in het geheel niet op elkaar. Het frontoppervlak van de 911 is veeel kleiner is dan de DS, spoorbreedte vóór ligt nogal wat uit elkaar :wink:
De DS was een van de weinige auto's die vóór een grotere spoorbreedte had dan achteren.

Ik zie m graag in zo'n fotoshop, als kunstvoorwerp zeg maar, zonder motor.

08 nov 2013 23:37

ps schreef:
Delnoy schreef:Zoals gezegd, consignatie verkoop. Ik ken Manuel al wat langer en heb gevraagd of ik de wagen eens mocht bekijken en dat was uiteraard geen probleem. Manuel was echter bezig met een Duitse klant dus die wilde ik verder niet storen. We hebben het dus niet gehad over de wagen. Volgens Randy (werkt daar ook) was het echter een goede wagen en dat geloof ik best wel. Zal vast super rijden. Maar nu ik de wagen gezien heb hoef ik niet zo nodig een ritje erin te maken. Had sowieso al geen interesse in deze wagen en ben alleen op verzoek van Olaf gaan kijken.

Toch is hier erg veel geld in gestoken om m zo te krijgen lijkt me. Veel is het niet waard inderdaad, maar de totale kosten schat ik gauw op 25k; hoe gek kan je zijn zelf iets te knutselen en daarbij zoveel geld te verbranden. Plaatwerk, lampen, spoiler, skirts, bumpers, spuiten. Zelfs de ruitenwissers zijn 993, hetgeen een enorm karwei schijnt te zijn om de brede setting naar smal om te bouwen.

Overigens, oranje knippers waren wel standaard op de S.

Maar dit is een '4S'. ;) Achter horen ze dus eigenlijk rood te zijn. Als je dan bobt, doe t dan goed.

09 nov 2013 8:12

strak gasveertje op de motorklep van die 912 :lol: gebruikte zelf altijd een bezemsteel - stond wat verfijnder :twisted:

Afbeelding

11 nov 2013 10:51

1467471_616756375029641_611089304_n.jpg

11 nov 2013 19:22

Wat vinden jullie van de jaegermeister 'streetracer' die te koop staat bij Astara? Ik lig al dagen wakker van deze 911. 997 verkopen en dan lekker old school?

11 nov 2013 19:48

Ik vind 't persoonlijk niks, maar 't is jouw geld, en jouw 997. :wink:

11 nov 2013 20:56

Zonder stickers dan graag. Vraag me dan wel weer af waar de vraagprijs op gebaseerd is het blijft tenslotte toch een SC met 233k km met wat aanplakonderdelen (even gechargeerd).

13 nov 2013 18:55

Het spiegelbeeld van de oranje van hierboven...
Ik vind 'm nog mooier:

Afbeelding

Er zit een flard Panamera in vind ik, ware het niet dat dit een compliment voor de Panamera is 8)

13 nov 2013 19:36

Die is mooi

13 nov 2013 21:24

Afbeelding
Gesloten onderwerp