Tja, wat moet je er van vinden.
Een fabrikant die al 50 jaar dezelfde auto maakt die nog steeds niet storingsvrij is ...... niet echt Deutsche gründlichkeit. Die oudjes zien er van binnen uit als een gemodificeerde kever en die nieuwere zien er niet uit en gevoelige IMS Lager om de haverklap. Daarnaast, de techniek, slaat helemaal nergens op. Wat voor een debiel legt er nou een motor achterin??? Volgens mij heeft Ferdinand Porsche korsakov opgelopen tijdens al die Nazi feestjes of het is gewoon een slechte grap die al meer dan 50 jaar duurt. Een grote conceptuele fail wat mij betreft. En dan nog dat gezeik van die zogenaamde puristen hier, Kelly, BdB, gevoelige IMS Lager etc, hou toch op man.
Voor mij geen Porsche meer, overpriced rommel, dat is het. En laat me niet beginnen over andere modellen, als je daarin rijdt hou je waarschijnlijk van jongens of je bent een drugsdealer. Een tussenweg is er simpelweg niet.
En voor alle duidelijkheid, als je een 996 rijdt dan heb je geen geld of geen smaak, waarschijnlijk beiden. Als je wilt kan ik je de directe link mailen naar Stichting Korrelatie want als je in een 996 rijdt heb je duidelijk hulp nodig. Heb je dan helemaal geen schaamte gevoel??? Doe normaal man.
Natuurlijk onzin. Lekker man, een Porsche, wat een geweldige machines zijn dat. I Love them. Maakt niet uit wat het is, van 924 tot Panamera en alles wat er tussen zit. Als ik dat logo al zie dan gaat mijn hart sneller kloppen. Geniet lekker van je 996 4S, ik vind het een geweldig mooie wagen. Laat ze dus maar ouwehoeren en zie het niet als afkraken, gewoon een beetje gezonde onderlinge concurrentie en plagerij, moet kunnen lijkt me zo. (behalve Wolf want die is een beetje "apart"

)
Auteur is niet verantwoordelijk voor enige fysieke of psychische schade die ontstaan is door het publiceren van dit artikel, evenmin aan een evt. waardedaling van het aandeel Porsche daar de auteur duidelijk ontoerekeningsvatbaar is en eigenlijk in het sanatorium thuis hoort