Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

05 nov 2013 17:30

Bij mij op de PC en de android smartphone moet ik ongeveer 1 van de 15 keer opnieuw inloggen, zonder duidelijke reden of oorzaak (bijv. niet de computer opschonen o.i.d.). Dit om aan te geven dat het wellicht niet aaan Apple ligt.

05 nov 2013 17:56

cookies verwijderen op de iPhone:

Instellingen/Safari/wis cookies en gegevens

:salut:

05 nov 2013 18:00

Olaf schreef:
Black Betty schreef: Hoe haal ik die cookies weg?

Dat lijkt mij een vraag voor op het Apple forum, maar wellicht dat Pascal daar toch een antwoord op weet :wink:

Onderaan de lijst van de subfora (in het normale overzicht) staat een link "verwijder forum cookies"... En die verwijdert je cookies :cheesy:

Voor wat betreft die PB vraag, die is al een paar keer beantwoord. Zolang de ontvanger hem niet leest, blijft hij in Postvak UIT staan, pas daarna gaat hij naar Verzonden...

05 nov 2013 18:14

middel00 schreef:Vraag: Als een PB in Postvak Uit blijft staan is het dan wel verzonden? Het zou dan toch in verzonden items moeten staan?
tnx

een pb verschuift van Postvak Uit naar Verzonden Items op het moment dat je pb door de ontvanger is gelezen. :salut:

05 nov 2013 18:15

Black Betty schreef:Hoe haal ik die cookies weg?

Afbeelding :mrgreen:

05 nov 2013 18:17

Oja, geen Google thuis? :^:

Afbeelding

06 nov 2013 9:27

Black Betty schreef:
Franz schreef:Sinds gisteren moet ik steeds weer inloggen op het forum ondanks ik het hokje 'automatisch inloggen' aanvink. Dit heb ik ineens op mijn iPhone en iPad.

Heb ik ook...

Op m'n iMac thuis en op m'n Asus Pad hoef ik niet steeds in te loggen en op m'n werk ook niet, maar op m'n iPhone 4s wel.

Hoe haal ik die cookies weg?

Cookies verwijderen zal niet helpen. Ik heb dit probleem nog steeds. Om de zoveel tijd wordt ik automatisch uitgelogd. Dit probleem heb ik ook alleen maar op dit forum en nergens anders. Op m 'n MacBook is het ook nooit een probleem.

06 nov 2013 9:40

Hier nog een! 2x windows, 2x chrome.

07 nov 2013 15:42

Hmmm, ik kan het natuurlijk gooien op dat het veiliger is op deze manier, dat je om de zoveel tijd netjes gevraagd wordt om je wachtwoord, in plaats van te vertrouwen op cookies. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar het door komt.

Er kan nog wel een keer een update over de software heen, maar daar heb ik de komende maanden geen tijd, en vooral geen mogelijkheid toe!

07 nov 2013 15:52

Je hoeft ook voor mij die extra moeite niet te nemen hoor Pascal. Ik kan er prima mee leven. Een keertje extra inloggen is vooral geen probleem. En dan zien we wel of het in de toekomst opgelost zal zijn bij een eventuele update.

07 nov 2013 16:00

+1. Het is gek genoeg ook niet altijd zo maar komt om het zo maar te zeggen in golven :wink:

08 nov 2013 15:27

Nee, het is golFen Maarten :cheesy:

08 nov 2013 16:16

Golven?

Afbeelding

Of golfen?

Afbeelding

:mrgreen:

14 nov 2013 20:01

;)

Even ter kennisgeving mensen gebruikers. Vandaag heeft een van de harde schijven in onze server het begeven. Helaas liggen de reserve onderdelen allemaal tijdelijk onbereikbaar in de opslag, ivm een verhuizing, dus ga ik op zoek naar een alternatief. Aan het forum is verder niets te merken, iets vaker een backup maken en fingers crossed ;)

14 nov 2013 20:50

Knaken nodig?

14 nov 2013 21:15

Plus 1, zeg het maar hoor Pascal. :wink:

14 nov 2013 21:56

ach, op zijn verjaardag moeten klussen... :evil:

14 nov 2013 22:14

En van harte Pascal!
Met dank aan Horn uiteraard! :wink:

15 nov 2013 15:28

Ik heb altijd knaken nodig, moet nodig verhuizen :).... Maar nee hoor, nogmaals, reserve onderdelen zijn er wel, alleen even niet zo goed bereikbaar. Als het meezit heb ik dit weekend weer een disk dus die gaat er zo in. Komt helemaal goed!

18 nov 2013 0:21

Klopt het dat de zoekfunctie een foutmelding geeft? :?:

18 nov 2013 0:23

Ja, dat klopt.

18 nov 2013 0:24

Franz schreef:Ja, dat klopt.

Ok, en nu dan?, ff niet zoeken maar?

18 nov 2013 0:25

Hmm, niet alleen bij de zoekfunctie merk ik. Ook als je je tekst wilt wijzigen geeft hij soms een foutmelding.

18 nov 2013 0:30

Ik vermoed trouwens dat Pascal ermee bezig is dus laten gewoon even afwachten. :wink:

18 nov 2013 0:33

Franz schreef:Ik vermoed trouwens dat Pascal ermee bezig is dus gewoon even afwachten. :wink:

Goed idee, ik ga fff tussen de klamme lappen...dromen over........, dat vertel ik later misschien nog wel eens :o
Plaats een reactie