17 nov 2013 11:24
MickRS schreef:Oh, en als een 911 te heftig is, dan wordt het hoog tijd voor een Jaguar...
17 nov 2013 11:27
17 nov 2013 11:49
El René schreef:@Ewout: keep your pants on. Of ga jij bij eerste ontmoetingen altijd uit de kleren?
17 nov 2013 12:10
17 nov 2013 12:14
El René schreef: in een tip kun je toch ook in zijn 1 wegrijden, als je wat meer gas geeft? En een kickdown in een tunnel, is dat niet eenzelfde beleving als terugschakelen bij een handbak? Die automaat in mijn Z was geen bewuste keuze, maar het rijdt wel heel erg prettig moet ik zeggen. In de handbak 993 zorgde die koppelingspedaal alleen al voor kramp.
*opamodus uit*
17 nov 2013 12:18
El René schreef:@Horn: in een tip kun je toch ook in zijn 1 wegrijden, als je wat meer gas geeft? En een kickdown in een tunnel, is dat niet eenzelfde beleving als terugschakelen bij een handbak? Die automaat in mijn Z was geen bewuste keuze, maar het rijdt wel heel erg prettig moet ik zeggen. In de handbak 993 zorgde die koppelingspedaal alleen al voor kramp.
*opamodus uit*
17 nov 2013 12:20
P-Track schreef:Ziet er op het oog prima uit maar dat doen ze allemaal....Er wordt gesproken over "dealeronderhouden" terwijl vrijwel alle stempels van specialisten zijn.?
17 nov 2013 12:24
Master Ken schreef:Leuke 993, ziet er netjes uit. Stempeltjes in het boekje van visser en Hofstee. Misschien kun je daar ook nog wat info krijgen. In huizen overigens ook nog ruime keus voor een akk.
17 nov 2013 12:38
17 nov 2013 12:40
17 nov 2013 14:56
17 nov 2013 15:06
frankv schreef:MickRS schreef:Doe nou niet net of een 964, of een 993 hele heftige en moeilijk te berijden auto's zijn. Het zijn elfjes uit de jaren 90 en daar kun je prima je gepensioneerde pa de boodschappen in laten doen.
Dat is nou net het bijzondere aan een 911. Hij is heel gemakkelijk in de omgang en een echte sportwagen wanneer jij dat wilt
Jij vertaalt mijn "intens" in "heftig en moeilijk te berijden", maar dat is niet wat ik met "intens" bedoel. Intens voor mij is wel de hele beleving van de zit, het motorgeluid, het gevoel, de ergonomische puinhoop, het harde rempedaal, etc. etc. Die intensiteit heb je niet in een Z4, en dat is prima, want niet iedereen is daar naar op zoek. Ik vind een 996 ook een minder intense auto. Niet slechter ofzo, maar minder beleving en beter mee te leven als daily driver. Wat niet wegneemt dat ook je gepensioneerde pa prima boodschappen kan doen met een 964.
17 nov 2013 15:09
17 nov 2013 15:11
17 nov 2013 15:12
17 nov 2013 16:40
Dial_888 schreef:Onderhoud hangt af hoe dat ding er bij staat.....maar prijzen van beurten staan op de porsche site....ook van oude meuk.
Verzekering vol casco is iig 2 % vd taxatie waarde de rest hangt af van jouw ' geschiedenis'....bonus malus regio etc...
Ik ben voor de verzekering 6,34 euro per mnd kwijt, onderhoud...5-600 euro per seizoen....en 0 euro MRB.
17 nov 2013 17:09
El René schreef:@Molen934: Moeten t wel de goede zijn...
17 nov 2013 17:30
18 nov 2013 0:39
18 nov 2013 23:01
18 nov 2013 23:07
molen934 schreef:Plaatjes zeggen meer![]()
19 nov 2013 0:35
Dial_888 schreef:Linker voorspatbord opnieuw gespoten.....(zal wel lichtinval zijn)
19 nov 2013 0:43
19 nov 2013 9:58
19 nov 2013 10:30