Afgelopen week in de Bios 2 guns gezien. Zeer vermakelijk, goed geacteerd, aardig verhaal. Beetje humor en het verhaal moet je niet te serieus nemen. Dacht dat het een mindere film zou zijn, door de negatieve beoordelingen, maar niets is minder waar.
Elysium draaide helaas niet meer en een goede copy heb ik ook nog niet gevonden op het internet. Moet daar nog ff op wachten. Rush, het diner en The Hobbit deel 2 staan nog op het programma. Het valt mij op dat niemand mee wil naar Rush.
Het is volgens mij een goede film. Echter, een James Hunt <=> Niki Lauda formule 1 strijd uit de jaren 70 spreekt nu niet meer tot de verbeelding. Film krijgt wel een goede beoordeling. http://www.moviemeter.nl/film/83141
IK vind het een slechte acteur. Kan echt geen geloofwaardige hetero rol neerzetten. In Brokeback mountain acteerde die wel goed, maar werd hij overclassed door Heath Ledger. Beide wel voor een Oscar genomineerd.
barolo schreef:Net in de Bios Captain Phillips gezien. Een echte aanrader.
De Hollywood versie heb ik nog niet gezien, maar de Deense variant is ook de moeite waard: Kapringen. Grappig ook om beide trailers na elkaar te bekijken, zie je gelijk hoe Hollywood e.e.a. in beeld brengt.. op een bepaalde manier wel lachwekkend
Een vriend van mij heeft mij deze tip al een tijd geleden gegeven. Ik heb ze thuis staan moet alleen er 1x tijd voor maken. Over een paar weken 2 weekjes verlof zal dan moeten gaan gebeuren.
Franz schreef:Olympus has Fallen kijkt lekker weg maar meer ook niet.
Wat een sh*t film was dat zeg. Beetje Die Hard, maar dan slecht. Het was dat ik zaterdagmiddag echt niks anders te doen had. Maar 2 uur slaap inhalen was een betere optie geweest...