23 nov 2013 23:05
23 nov 2013 23:17
roondejong schreef:Dus dat jaren 60 gereedschap maar in de container flikkeren? Quess what: 30 jaar geleden stond er in iedere respectabele plaatwerkerij zo'n degelijk gietijzeren Engels wiel ..... en nu niet meer. Waarom? Omdat die broekjes van tegenwoordig niet meer weten hoe ze er mee moeten werken. En nu? we mochten willen dat al die gietijzeren Engelse wielen er nog waren ...
Geldt ook voor een Dozer, als je niet weet wat je doet, en wat staal doet, dan kan je er niet mee werken. Dan ben je puur opgeleid als "vervanger". Heeft niets met vakmanschap te maken in mijn beleving.
Deze jongen wil betaalbaar Porsche rijden en koopt dus een schade auto die heel een keer 15 K waard is en we gaan hem adviseren om op digitale richtbanken deze, op zich niet spannende, schade te laten repareren?
sorry hoor!
23 nov 2013 23:34
porschefabian schreef:Ik ben er op tijd uitgestapt, het echte mooie werk wordt niet meer gedaan, en kwaliteit is bij veel toko's niet meer van belang, als er maar zoveel mogelijk in de week doorheen gaan..
23 nov 2013 23:58
Elferhenkie2 schreef:porschefabian schreef:Ik ben er op tijd uitgestapt, het echte mooie werk wordt niet meer gedaan, en kwaliteit is bij veel toko's niet meer van belang, als er maar zoveel mogelijk in de week doorheen gaan..
Dat is ooit veroorzaakt door de kartelafspraken van verzekeringsmaatschappijen..![]()
Vele schadebedrijven staan nu op de rand van de afgrond, de één omdat ze niet meer voor verzekeringsmaatschapijen mogen werken (De meeste daarvan zijn er al omgevallen) en de anderen omdat ze zoveel korting moeten geven om nog voor een verzekeringsmaatschappij te mogen repareren. Daarom gaan er zoveel auto's doorheen in een week.... (bij de bedrijven waar schijnbaar nog wel werk is)
Verzekeraars melken de schadeherstelbedrijven gigantisch uit.
24 nov 2013 0:15
24 nov 2013 0:22
porschefabian schreef:Ik ben er ca. 15 jaar in werkzaam geweest alle VOC opleidingen gedaan Audatex papieren gehaald enz enz .
maar toen mijn relatief kleinere werkgever het niet meer rond kon breien, bij de grotere toko's langs geweest,
en maar bedankt..
complete carrieere switch gemaakt, en lekker voor de hobby een beetje aan de oudjes werken,
maar wel met jaren studie en ervaring in de pocket..
zonder enige kennis dit soort schades aanpakken is vragen om .............
24 nov 2013 17:09
horn schreef:ik ben een meubelboer, heb er nul verstand van, maar vind het dapper. Succes!
24 nov 2013 17:26
24 nov 2013 19:38
24 nov 2013 20:44
24 nov 2013 21:18
24 nov 2013 21:24
24 nov 2013 21:28
24 nov 2013 22:21
Elferhenkie2 schreef: Wel jammer dat je twijfelt aan mijn verhaal...
24 nov 2013 22:35
25 nov 2013 22:56
S2 schreef:Even bij FG Porsche langs geweest?
Want dit is duidelijk een andere 996 dan de jouwe.
Dus even achterkantje van een andere afzagen en daarna plakken op de jouwe. "Cut and shut" of hoe noemen ze zoiets.
Ik zie het spijtig genoeg slecht aflopenWees toch maar verstandig.
25 nov 2013 22:59
rob964.c4 schreef:Volgens mij is dit de donor auto voor het achterdeel
25 nov 2013 23:02
jeff_911 schreef:Kunnen de mensen die negatief reageren ook meteen bij vermelden of ze notaris of schadehersteller zijn?![]()
Geeft wat meer duiding aan topic.![]()
Robbert, je gaat in ieder geval voortvarend te werk voor een 'leek'. Voor een niet professionele job ben ik toch wel onder de indruk.
25 nov 2013 23:41
25 nov 2013 23:46
robert996 schreef:jeff_911 schreef:Kunnen de mensen die negatief reageren ook meteen bij vermelden of ze notaris of schadehersteller zijn?![]()
Geeft wat meer duiding aan topic.![]()
Robbert, je gaat in ieder geval voortvarend te werk voor een 'leek'. Voor een niet professionele job ben ik toch wel onder de indruk.
Hahaha dat is een leuke Jeff...!
Dank u voor de compliment![]()
Ze komen hem van de week ophalen hij gaat naar een goed bedrijf waar ik zeker straks reclame mee maak als alles rond is. Ik heb er vertouwen in dat het goed komt.
26 nov 2013 20:20
29 nov 2013 10:11
29 nov 2013 10:29
29 nov 2013 10:30
29 nov 2013 10:31