Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
29 nov 2013 15:11
Die is toch ook lelijk
29 nov 2013 15:45
Was recentelijk bij Ekris en daar raadden ze me erg af om de eerste generatie I3 te kopen... Succes toch.
Oja, als ik een I3 lease, wat kost dan een 330 touring in de huur voor 365 dagen?
29 nov 2013 16:51
Ewout schreef:Die is toch ook lelijk

Precies, en 10 jaar ouder dan de i3. Zijaanzicht van de i3 is net zo onevenwichtig (of gewoon lelijk). Daar had BMW dus best iets beters van kunnen maken...
29 nov 2013 23:37
horn schreef:Was recentelijk bij Ekris en daar raadden ze me erg af om de eerste generatie I3 te kopen... Succes toch.
O ja, hoe zo? Maar kopen zal ik ook nooit doen, leasen is een ander verhaal.
Enuh de Hybryde is volgende jaar 7% en de Elektisch 4% in de bijtelling.
30 nov 2013 20:54
Zijn eerste deukje, zag het vandaag plots
Heb werkelijk geen idee van wie wat en wanneer dit erin is gekomen
30 nov 2013 21:24
Zonde.....oorzaak paaltje, kei of een trekhaak van een ander. Repareren en over tot de orde van de dag.
Je hand zat er gelukkig niet tussen........
02 dec 2013 10:45
In de Autoweek gelezen:
Nieuwe 5-serie krijgt een 3 cilinder motor.
tsjongejongejongejonge......
02 dec 2013 14:05
Open deur, zijn er namelijk nog altijd drie meer dan een...

(wauw, driepitter in een 5-serie!)
02 dec 2013 14:21
Cazzo Super Veloce schreef:In de Autoweek gelezen:
Nieuwe 5-serie krijgt een 3 cilinder motor.
tsjongejongejongejonge......
Van een Daihatsu
02 dec 2013 16:38
Onder een grasmaaier vandaan geschroefd waarschijnlijk
Wat een armoede.
02 dec 2013 16:43
Pascal schreef:Open deur, zijn er namelijk nog altijd drie meer dan een...

(wauw, driepitter in een 5-serie!)
Die had ik verwacht, maar hoe zouden de sprinttijden zich verhouden tussen een 516i (

)en een ....
Denk dat die .... van 0 naar 100 naar 0 naar 100 naar 0 sneller is dan die 516i van 0 naar 100
02 dec 2013 17:09
Iets met open deuren... En BMW kennende zal die 516i (?) gewoon zo'n 120pk hebben, 0-100 in een seconde of 10? 320i Touring tov. 520i sedan scheelt 0.4 seconde... 316i Touring doet 9.3 seconde... Maar ach, lekker boeiend als je na 150km kan zwaaien inderdaad Ewout

...
Maaaaarr.... Gaat het ook zuiniger zijn? Immers, een kleinere motor moet "harder" trekken aan de auto nietwaar?
02 dec 2013 17:26
Op papier vast wel...
02 dec 2013 18:29
Cazzo Super Veloce schreef:In de Autoweek gelezen:
Nieuwe 5-serie krijgt een 3 cilinder motor.
tsjongejongejongejonge......
In de eco mode......de andere 3 hebben ze dan tijdelijk uitgeschakeld.....
02 dec 2013 21:06
Pascal schreef:Iets met open deuren... En BMW kennende zal die 516i (?) gewoon zo'n 120pk hebben, 0-100 in een seconde of 10? 320i Touring tov. 520i sedan scheelt 0.4 seconde... 316i Touring doet 9.3 seconde... Maar ach, lekker boeiend als je na 150km kan zwaaien inderdaad Ewout

...
Maaaaarr.... Gaat het ook zuiniger zijn? Immers, een kleinere motor moet "harder" trekken aan de auto nietwaar?
Ho ho, eerste open deur was van jou.
ennuh, Parijs das een makkie met de ...
Rome daarentegen

Edit: Hoewel, Rome das maar 35km, naar Eindhoven Airport
02 dec 2013 21:09
Dial_888 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:In de Autoweek gelezen:
Nieuwe 5-serie krijgt een 3 cilinder motor.
tsjongejongejongejonge......
In de eco mode......de andere 3 hebben ze dan tijdelijk uitgeschakeld.....

Was dat maar waar. Iets zegt me dat de 7-serie Twin Air niet lang meer op zich laat wachten...
02 dec 2013 21:29
Bij Audi doen ze het bij de V8, dat de helft van de cilinders uitgeschakeld worden.
Dus waarom zouden andere merken dat ook niet doen?
Ik vraag me anders wel serieus af hoe licht de 5 reeks niet gaat worden als een 3 pitter die moet voortstuwen.
02 dec 2013 21:34
Denk dat een 3 cilinder 1600 al gauw 160 PK moet kunnen hebben, dus geen probleem.
Maar toch zou ik nevernooitniet een 3 cilinder BMW kopen, of het moet een K75 zijn (en die eigenlijk ook niet nu ik er bij nadenk)
02 dec 2013 21:37
Of het een een xs750 van Yamaha moeten zijn...ooit eentje gehad......
dobbelsteen schreef:Bij Audi doen ze het bij de V8, dat de helft van de cilinders uitgeschakeld worden.
Dus waarom zouden andere merken dat ook niet doen?
Ik vraag me anders wel serieus af hoe licht de 5 reeks niet gaat worden als een 3 pitter die moet voortstuwen.
02 dec 2013 23:17
Heb nix tegen 3 cilinders, mijn Speed Triple is er ook eentje, maar die hoeft maar 300 kg te verplaatsen ipv 1800kg
03 dec 2013 8:08
Die 1,5 3 cylinder komt met vermogens tot boven de 200 PK heb ik gelezen. Wel vreemd dat de nieuwe Mini Cooper S dan BMW's 2 liter 4 cylinder krijgt

De gewone Cooper heeft wel het 3 cylinderblok.
03 dec 2013 11:58
Ik vraag me af hoe het met de degelijkheid van zo'n klein blok met relatief hoog vermogen zit.
Volgens mij waren er bij VW ook wat problemen met die 1.4 TSI motoren.
03 dec 2013 12:29
Nou, laat ik het zo stellen: denk dat een 3 liter 6 cilinder het net wat langer volhoudt.
Niet erg als je na 3-4 jaar je leasert toch in mag leveren, maar daarna........
Edit, maar om die VAG-rommel nu met BMW te vergelijken
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.