Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
05 dec 2013 18:02
Ik ga straks gewoon op de fiets naar huis.
De sint had allemaal lekkere dingetjes in huis gehaald zag ik, pata negra, truffelsalami, wat kaasjes enz.
Even een mooie fles uitzoeken en we zijn klaar voor de pakjesavond.
05 dec 2013 19:22
Hier net een boom om in de straat, op de yaris van de overbuurvrouw. Brandweer heeft m al vakkundig verwijderd. Eigenaar kan er gelukkig om lachen. 'hoor de wind waait, door de bomen...'
05 dec 2013 19:41
Ik moet zo nog wel door het bos fietsen, het was fijn jullie gekend te hebben...
05 dec 2013 20:59
Targa Floriaan schreef:Hier net een boom om in de straat, op de yaris van de overbuurvrouw. Brandweer heeft m al vakkundig verwijderd. Eigenaar kan er gelukkig om lachen.
Ik zou als eigenaar van de boom ook lachen, als eindelijk het straatbeeld verschoond is van een Yaris
Olaf schreef:Nou, ik zoek nog een oud type gloeilamp:
Korte buisvormige-lamp - E27 fitting 220 Volt en 5 Watt ....
molen934 schreef:Kheb gisteren wat verse lampjes in huis gezet, neem halogeen en heb dan gelijk licht
't is een lamp uit een schakelpaneel van de 50'er 60'er jaren. Lamp is aan als er elders (nog) licht brandt, zoals hier bijv. in de kelder.
Ook wat de moderne LED lampen betreft - hebben ze niet iets wat past ...
05 dec 2013 22:34
Zaterdag loop ik wel even naar die lampenwinkel die pretendeert alle gloeilampen te hebben.
Kan jij je schakelpaneeltje misschien weer zien.
Ik heb mijn avond besteed aan het weer ok krijgen van m'n lappie, met hulp van velen.
Deels weer in orde, deels
Sint is het weekend al langs gewaaid.
Dus een heerlijk rustig avondje hier.
06 dec 2013 1:39
Sint is hier vanavond langs geweest en zondag nogmaals bij de schoonouders nogmaals.... beetje een late sint! hahaha
Morgen of eigelijk vandaag trainen met mijn Arko en zaterdag laatste examen... en dan kunnen we het echte 'werk' in gaan, beestje is net 1 jaar maar zo gedreven.. en hoop dat dit niet veel werk is (voor de mensen waar het omgaat) maar voor Arko wel hoe meer hoe beter.. naast straatje leggen, gaan we lijken zoeken aan wal en in het water en speciale beveiliging.
06 dec 2013 2:07
Dimitri-Turbo schreef:.....naast straatje leggen, gaan we lijken zoeken aan wal en in het water......
Lijkt me ook een geweldig tijdverdrijf,weer eens wat anders
06 dec 2013 10:40
Olaf schreef:Targa Floriaan schreef:Hier net een boom om in de straat, op de yaris van de overbuurvrouw. Brandweer heeft m al vakkundig verwijderd. Eigenaar kan er gelukkig om lachen.
Ik zou als eigenaar van de boom ook lachen, als eindelijk het straatbeeld verschoond is van een Yaris
T was de eigenaar van de Yaris die er om kon lachen. Vermoedelijk om dezelfde reden

Overigens had (dezelfde ?) windvlaag ook ons konijnenhok omgegooid, zo ontdekten we toen sint ons naar de tuin had gestuurd voor de cadeaus. Helaas, (nog) geen konijn bij het kerstdiner

(laat mn zoon t niet lezen

): ze huppelden nog vrolijk rond.
06 dec 2013 13:48
Aantal jaren terug werd de (kastanje) boom van mijn buurman door een storm geveld
Hij stond heeel errruug dicht tegen ons huis aan en had dagen werk de bladeren en kastanjes uit de tuin, goten en garage dak te halen.
Begon er eens rustig over met de buurman maar wou helemaal niets en toen de storm, ach elk nadeel heeft weer zijn voordeel zei een bekend sportman
Mauk ze
Hier zie je hem nog staan
06 dec 2013 14:42
Das een flinke boom hans... goed voor het stookhout! Zo'n boom levert gauw 1000 euro op aan stookhout, zagen, kloven, oven-drogen en weg ermee!
06 dec 2013 20:03
Dimitri-Turbo schreef:Das een flinke boom hans... goed voor het stookhout!
En dennehout

Da's volgens mij geen drol waard. of heb ik het mis
Ga over 2 weken 'n paar dennebomen van 15 meter neer (laten) halen ... dus mocht er iemand interesse hebben ... in hout -
of een kerstboom
06 dec 2013 20:43
Kan dat niet iets eerder, heb ik gratis groen voor de kids hun kerst-knutsel.
06 dec 2013 21:48
Ha die Sigrid,
Volgens mij barst het in het Gooi van de kerstbomen
Grote schaar en Willem meenemen en af en toe blaffen of je een hond bij je hebt
06 dec 2013 22:43
Ik heb nog een schuur vol hout en een erf vol bomen. Je moet ze alleen wel zelf even om komen hakken
06 dec 2013 22:58
In die schuur heb ik wel interesse

Wanneer kan ik die om komen hakken
Sigrid schreef:Kan dat niet iets eerder, heb ik gratis groen voor de kids hun kerst-knutsel.
Nee - helaas - wil zelf wel de supervisie hebben - en zorgen dat alle zooi meegenomen wordt en er geen takje achter blijft
06 dec 2013 23:40
Heb ik wel wat voor! Om al dat hout op te stoken
07 dec 2013 0:42
molen934 schreef:Ha die Sigrid,
Volgens mij barst het in het Gooi van de kerstbomen
Grote schaar en Willem meenemen en af en toe blaffen of je een hond bij je hebt

Mos neem ik wel mee en losliggende takken ook. Maar de boswachters hier zijn zeer gehaaid, dus het is altijd opletten. Want je bent goed de Sjaak als ze je betrappen.
07 dec 2013 1:18
Weet als kind zijnde dat dit noch een item was op het journaal "er werden kerstbomen gekapt uit het bos"
07 dec 2013 8:28
Ik kap mijn kerstboom altijd uit het bos.
Geen haan die daar naar kraait.
Straks kijken bij een auto, ben benieuwd of het wat is.
Heb nog steeds een beetje gemengde gevoelens. De Jag is wel erg mooi en ik zal de 320 PK en het geblaas van de supercharger wel gaan missen.
Gelukkig maakt de komst van de hond veel goed.
Dit zijn de aanstaande papa en mama van de pupVanmiddag nog een kinderfeestje geven. Druk dagje vandaag.
Mauk ze
07 dec 2013 8:54
Gefeliciteerd (met de verjaardag dan

)
Wat een poeha met die honden zeg, nog erger dan met een auto. blij dat ik daar niet aan hoef.
waar ik meer benieuwd naar ben is de RR waar je naar gaat kijken, heb je daar geen linkje van?
Laatst bijgewerkt door
Targa Floriaan op 07 dec 2013 9:03, in totaal 2 keer bewerkt.
07 dec 2013 9:02
Jawel, maar dat hou ik nog even voor me tot ik meer weet
07 dec 2013 9:03
is het die in Utrecht, Nunspeet, Nijmegen of Doetinchem?
07 dec 2013 9:09
Goedemorgen allen! Hier de kou in , jongste speelt vroeg haar hockeywedstrijd ..Oudste de zaal in vandaag

. Dus 1 x de kou in... Eerst maar koffie ! Goed weekeind allemaal!
07 dec 2013 9:16
wilde hier een kopje koffie voor je neerzetten, maar met Windows 8 gaat dat blijkbaar anders
kan de knop "eigenschappen" niet meer vinden
07 dec 2013 11:29
Morge maukers,
Niet veel te melden, net een rondje gelopen maar het is niet zo koud meer
Wou de kerstboom in de voortuin maar van lichtjes voorzien
Zal de televaag maar eens door gaan nemen, staat genoeg in aan het formaat te zien
Sporten, voetbalvelden opzoeken in allerlei uithoeken, Don Bosco, karten etc. het ligt allemaal ver achter me
Mauk ze