Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

28 jul 2005 19:55

horn schreef:ik begin een beetje te begrijpen hoe hier elke dag zo'n 200 posts bij komen... :twisted:

ik ook
www.porscheforum.nl over horn schreef:7798 berichten
[7.73% van het totaal / 13.28 berichten per dag]

:wink:

28 jul 2005 20:30

maar de onzin wordt wel steeds erger... of het zijn gewoon meer mensen die onzin schrijven... :lol:

28 jul 2005 21:25

horn schreef:maar de onzin wordt wel steeds erger... of het zijn gewoon meer mensen die onzin schrijven... :lol:

of meer mensen die meer onzin schrijven 8) :lol:

28 jul 2005 21:32

Afbeelding

on topic : moet dus een type als Maserati Quattroporte worden ? Ik vind het niet echt geweldig, maar we zullen maar wachten tot ie er is om een oordeel te vellen.

28 jul 2005 23:41

Carrera4s schreef:on topic : moet dus een type als Maserati Quattroporte worden ?

Ben in dat geval ook benieuwd onder welke merknaam. ;)

29 jul 2005 6:55

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

29 jul 2005 12:58

de rode kan ik inkomen,maar deze Afbeelding lijkt op een mazda :cry:

29 jul 2005 12:59

Ik was ook al aan het staren.
Een platgetrapte Cayenne is het niet echt.
Eerder het onderste van de 997 en een getopchopt bovenste van een Cayenne erop gezet.
En dan de voorlichten van de Carrera GT gegeven.

29 jul 2005 13:14

Inderdaad, die rode is echt prachtig, maar die 'ander' :shock: :sick:

29 jul 2005 13:21

Achterkant (zijruitje) is van een Peugeot 407 station. Leuke wagen hoor, daar niet van, maar ik zie toch liever de wagen zoals op de schetsen. Op die manier vind ik een 4-deurs P een aanwinst.

09 aug 2005 14:02

Idd op die schetsen lijkt dat achterruitje meer in de stijl van 944 / 928 / 968 etc. Dit lijkt meer op een staitionwagon :puker:
Die eerste rooie mag trouwens best op m'n oprit staan, bij die 2e mis ik dan toch nog een set deuren :roll:

17 aug 2005 11:35

adu schreef:Nog maar wat info: http://www.autoweek.nl/images/480/8279.jpg

En in het volgende nummer van GTO een artikel over Porsche designer Michael Mauer: "Porsche borduurt al lang en succesvol voort op de simpele lijnen van de 911. Michael Mauer, designer bij de firma in Stuttgart, deelt in een interview zijn visie met u."

Nee, geen aandelen GTO in mijn bezit.

Ondertussen iemand de GTO al gekocht?????

21 aug 2005 21:50

nee maar wel top gear, K zal als ik thuis kom wel ff het artikel over de cayman inscannen. En het artikel over de carrera 4s zal ik dan ook maar ff meenemen :wink:

(geen idee waar ik die artiekels heb gelaten, denk dat ze in t oud papier zijn beland :S)
Laatst bijgewerkt door Webber op 19 dec 2005 16:33, in totaal 1 keer bewerkt.

19 dec 2005 16:32

Om dit topic ff wat nieuw leven in te blazen:

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er beter uit dan dit:

Afbeelding

19 dec 2005 17:16

Foto 1 & 2 vind ik mooi, bij de derde heb ik mijn bedenkingen :?

19 dec 2005 19:54

ik vind alle foto's wel mooi, maar 1&2 de mooiste ;)

19 dec 2005 20:01

Lijken toch wel wat (heel veel) op elkaar:

Afbeelding

Afbeelding

19 dec 2005 20:32

In dit geval vind ik dat zelfs een pluspunt :)

"Beter goed gejat dan slecht verzonnen" (hoewel ik een voorstander van originaliteit ben)

Ik ben van mening, dat dit best een goede aanwinst voor Porsche zou kunnen zijn, mits hij ook een deel van de Porsche Nostalgie meekrijgt.
De Cayman S vind ik wel een absoluut overbodig model, maar dit voegt iets toe.

De auto zou een groot succes kunnen zijn want:
-Hij beschikt over mooie lijnen die herkenbaar zijn als Porsche lijnen.
-De juiste prestaties zal hij beschikken (waardoor ook het geluid in orde zal zijn).
-Luxe artikelen zullen niet worden gespaard in dit model.
-Hij bied dit maal niet 2 maar 4(5?) luxe zetels, waardoor families die Porsche willen, maar geen SUV (Cayenne).
-Bagageruimte genoeg.
-Een veelvoorkomende verschijning zal hij niet zijn (Minder dan een Cayenne, ik verwacht dat hij duurder wordt, en daarbij, is de wereld in SUV trek dus word een Cayenne in grote getallen gekocht).
-Het is Porsche.

19 dec 2005 21:18

De aandeelhouders straften onmiddelllijk het idee van een ontwikkeling van een Panamera af met een koersdaling van 6%. Niet iedereen is ervan overtuigd dat dit een goede zaak is.

19 dec 2005 21:21

Ik wist nieteens dat Porsche een NV was :D
Zo zie je maar weer, je hebt toch écht iets aan dit forum ;)

19 dec 2005 22:56

Marcel schreef:Lijken toch wel wat (heel veel) op elkaar:

Daarom hoop ik ook dat het foto's 1 en 2 zijn die op het uiteindelijke resultaat gaan lijken, die eerste twee hebben veel mooiere details, let op de achterdeur (met verborgen handgreep ((beetje alfa))), de mooier gewelfde achterruit, de minder uitgereckte look, de mooiere kont + achterlichten

19 dec 2005 23:46

ppp 356 schreef:Foto 1 & 2 vind ik mooi, bij de derde heb ik mijn bedenkingen :?

100% mee eens

19 dec 2005 23:59

R.M.Boosten schreef: -Hij bied dit maal niet 2 maar 4(5?) luxe zetels, waardoor families die Porsche willen, maar geen SUV (Cayenne).

zeker nog nooit achterin een cls gezeten? ik ben 1m84 en stoot er m'n hoofd in.... dus alleen voor gezinnen met kleine kinderen en zeker niet voor 5 volwassen. ik denk dat dit in de p niet veel anders zal zijn... wel een schitterende auto natuurlijk die cls :D

29 dec 2005 1:04

En weer een nieuwe foto:

Afbeelding

Niet echt een vooruitgang of wel :?: :!:

29 dec 2005 2:17

Leuke tekening.
Plaats een reactie