Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Wil je weer een Waterland rit in 2014?

Poll eindigt op 04 maart 2014 14:13

Nee bedankt, ik heb het al veel te druk dit (voor)jaar
2
3%
Nee, maar misschien doe ik het (voor)jaar 2015 mee
1
1%
Ja zeker, ik ga hoogstwaarschijnlijk mee: organiseren!
61
90%
Ja zeker, en IK meld me bij deze bij je om het mee op te zetten!
4
6%

Totaal aantal stemmen : 68

Re: Waterland Rit: nieuw leven?

04 jan 2014 13:53

Maarten schreef:Prima idee. Heb alleen geen Porker meer :wink:

Instappen, bij een deelnemer...? Heb je binnen 2 maanden zelf ook weer een P :wink:

04 jan 2014 14:50

Of een D.... :mrgreen:

04 jan 2014 15:00

Ik doe mee ,

04 jan 2014 16:38

Marcel B. schreef:Edwin schreef:
Deze is uit 1997.

Wat denk je van een jaar of 10 later? :D

Damn, You're right.
Afbeelding

04 jan 2014 18:26

Oh, heb jij die gemaakt. Die heb ik ook nog....

Maar even on topic, ook ik heb geen Porsche meer. Was wel altijd een hele leuke rit :thumleft:

04 jan 2014 18:32

Schrijf mij ook maar op.., !

04 jan 2014 19:00

Marcel B. schreef:Maar even on topic, ook ik heb geen Porsche meer. Was wel altijd een hele leuke rit :thumleft:

Schrijf je lekker in. Er worden al uitzonderingen gemaakt voor Donkervoort. Dan kan een Beamer er toch ook wel bij? :idea: :idea:

04 jan 2014 19:29

Als dit mogelijk is, rij ik natuurlijk graag mee, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden :mrgreen:

04 jan 2014 20:01

barolo schreef:
Marcel B. schreef:Maar even on topic, ook ik heb geen Porsche meer. Was wel altijd een hele leuke rit :thumleft:

Schrijf je lekker in. Er worden al uitzonderingen gemaakt voor Donkervoort. Dan kan een Beamer er toch ook wel bij? :idea: :idea:

Hoezo? het moet toch mogelijk zijn om een flink aantal mensen bij elkaar te krijgen met een P in Noord Holland die willen meerijden? Waarom dan ook andere auto's?
Laatst bijgewerkt door Johan2 op 04 jan 2014 20:05, in totaal 1 keer bewerkt.

04 jan 2014 20:05

Het blijft een mooie provincie om in te toeren, count me in, natuurlijk wel onder een zakelijk voorbehoud!

04 jan 2014 20:54

Johan2 schreef:Hoezo? het moet toch mogelijk zijn om een flink aantal mensen bij elkaar te krijgen met een P in Noord Holland die willen meerijden? Waarom dan ook andere auto's?

ErikE dank, maar ik wil hier geen problemen over maken hoor dus geeft niet, de Jag blijft gewoon in de garage. Ik zie de foto's wel. :salut:

04 jan 2014 21:32

ErikE schreef:

Instappen, bij een deelnemer...? Heb je binnen 2 maanden zelf ook weer een P :wink:

Nee echt niet :wink:

04 jan 2014 23:06

ErikE schreef:EDIT: 15 juni lijkt een mooie (zon)dag

Helaas past deze datum mij niet ... :|

05 jan 2014 0:33

Johan2 schreef:
barolo schreef:

Hoezo? het moet toch mogelijk zijn om een flink aantal mensen bij elkaar te krijgen met een P in Noord Holland die willen meerijden? Waarom dan ook andere auto's?

volgens mij bepaalt de organisatie dat toch? en wat is het verschil als er P-liefhebbers komen kijken of stoppen als er ergens onderweg een tussenstop is of dat deze P-liefhebbers ((ex-)P-eigenaren) meerijden????

just my 2 cents, verder laat ik het aan anderen over wie wel/niet mee mag rijden hoor :salut:

05 jan 2014 0:43

Ik doe sowieso niet mee, hoor. Maak je niet ongerust. Bij de Leandermeeting al gezeur over gehad, dus dat is voor mij een gepasseerd station. :salut:

05 jan 2014 1:56

mbembe schreef:
Johan2 schreef:
barolo schreef:

volgens mij bepaalt de organisatie dat toch? en wat is het verschil als er P-liefhebbers komen kijken of stoppen als er ergens onderweg een tussenstop is of dat deze P-liefhebbers ((ex-)P-eigenaren) meerijden????

just my 2 cents, verder laat ik het aan anderen over wie wel/niet mee mag rijden hoor :salut:

Geen enkel punt! Dacht dat het alleen Porsche was maar wat mij betreft: hoe meer zielen hoe meer vreugde!

05 jan 2014 12:18

Misschien een idee, als de niet P-rijders die er wel bij willen zijn iets voor/in de org. doen zoals bv checkpoints/fotoshoots/video's ?
Melden maar dan... :idea:

05 jan 2014 12:32

Ik doe mee! En Erik, ook voor een stukkie organisatie meld ik mij aan!!!

05 jan 2014 14:53

Leuk heren, weer een Forum ritje :thumleft: , Waterland rit was altijd erg mooi én gezellig!
Als er t.z.t. nog een Porsche is dan rijd ik zeker mee :drive:

05 jan 2014 15:11

Ik streef ernaar om met een Porsche mee te rijden :wink:
Anders wil ik best ergens aan de kant staan hoor! :cheers:

05 jan 2014 16:04

Wie mee mag doen of niet laat ik aan de organisatie over.
Degenen die mee willen doen en momenteel geen Porsche (meer) bezitten komen hier al jaren op het forum en zijn zonder Porsche wat mij betreft niet minder aardig.

Marcel B is niet veel veranderd in al die jaren als ik zo die foto bekijk. :res:

05 jan 2014 18:49

:thumleft: :res:

05 jan 2014 19:11

Ewout schreef:
Marcel B is niet veel veranderd in al die jaren als ik zo die foto bekijk. :res:

Euh, tsja hoe zal ik dat nu eens opvatten....... knapper is niet mogelijk, of...... :twisted: :mrgreen:

05 jan 2014 20:57

ErikE schreef:

Bij mij duurde het drie dagen.... :drive: :drive: :drive:

05 jan 2014 21:37

Ooit gewonnen, bekertje staat er nog,en nog beetje geholpen jaar daarna. Wil mijn Porsche kilometers in 2014 weer uitbreiden, dus ik zeg ja!
Plaats een reactie