Congrats! Prijs/fun verhoudingsgewijs lijken me die eerste 986's inmiddels quasi onverslaanbaar. Hoe bevalt deze in vergelijking met je eerdere Porsche's?
Boxster stuurt gewoon super leuk. Lekker gooi-en-smijt bakkie. De stuurbekrachtiging had er wat mij betreft van af gemogen of in ieder geval minder om wat meer gevoel in de auto te krijgen. Qua prijs dus idd veel voor weinig. Binnenkort wel ff kijken voor een preventieve upgrade van het IMS lager.
Blij te horen dat ie je bevalt! Enjoy! Misschien komt er hier ook ooit wel eens een 986 als speeltje voor erbij. Met zo'n preventieve upgrade wordt de wagen ook quasi bulletproof, verbaas me er altijd over hoe goed 986's, zelfs met hoge kilometerstanden, er nog uit zien en klinken.
Jeroen914 schreef:Boxster stuurt gewoon super leuk. Lekker gooi-en-smijt bakkie. De stuurbekrachtiging had er wat mij betreft van af gemogen of in ieder geval minder om wat meer gevoel in de auto te krijgen. Qua prijs dus idd veel voor weinig. Binnenkort wel ff kijken voor een preventieve upgrade van het IMS lager.
En op Michelin zo te zien op foto Ben zo klaar met die K*T Pirelli's onder mijne...
Was wel ff wennen om weer met een spiegel-reflex te schieten Wat een benauwd klein zoekertje Laat staan met een tele-zoom er op... ooit gekocht maar nog nooit echt gebruikt
Ik kan eenieder aanraden (nog tot 19 januari) af te zakken naar Brussel voor de expo Ferdinand Porsche in Autoworld. Indrukwekkende collectie in een gebouw dat zo mogelijk nog mooier is dan het Porsche museum...
Grappig, ik had liever met de elfje naar Berlijn gereden...met de snoek hebben ze vast niet boven de 100 gekomen op de autobahn. Nu nog een foto voor de Sphinx