Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
10 jan 2014 21:40
medisch gezien had ie al lang wakker moeten zijn.
10 jan 2014 22:00
Dat is dus geen goed nieuws.
Het zal toch niet.....
Maar goed, laten we maar afwachten
11 jan 2014 16:00
Hij wordt toch juist bewust in coma gehouden?
11 jan 2014 16:06
Ja maar dat is ook niet ideaal.
Zoiets als een hart defibrillator gebruiken is ook niet echt goed maar beter dan niet doen
Of een hard reset voor je iphone ook niet goed maar als vast gelopen is een mogelijkheid
Heb verder echt geen medische kennis wil niemand beledigen of kwetsen met mijn voorbeelden
11 jan 2014 16:20
wsch contusiehaarden met oedeem, dreigende inklemming waarvoor direct geopereerd, je verwacht wel na een aantal dagen verbetering. totdien probeer je het hersenmetabolisme te vertragen door coma en koeling.
in my neurology days, that was. grenoble heeft wel veel ervaring.
11 jan 2014 17:14
Zo te horen heb je er enigszins verstand van wolf.
Kun je uitleggen wat je bedoelt met
wolf schreef:wsch contusiehaarden met oedeem
In lekentaal dus
11 jan 2014 17:28
Hersenkneuzingen/beschadigingen met vocht opbouw.
11 jan 2014 20:42
Herr Doktor Wolf.
15 jan 2014 8:22
Komt niet echt veel nieuws meer door....
15 jan 2014 8:25
Net als bij Friso destijds...
15 jan 2014 10:27
Same story....
15 jan 2014 12:29
Verhaal gaat dat begin deze week een deel van zijn schedel verwijderd is, om de druk nog verder te verlichten. Dat is het laatste dat ik gelezen heb.
Edit:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=55439
29 jan 2014 13:51
Ik hou mijn hart vast en hoop het beste.
Inmiddels 1 maand in coma, echter er zijn berichten van mensen die langer in coma hebben gelegen en toch nog een kwalitatief goed leven hebben gehad erna.
29 jan 2014 14:42
Met zijn bankrekening zal dat wat makkelijker te behappen zijn.
29 jan 2014 14:51
ik denk niet.
29 jan 2014 15:13
Ik denk wel, en heb daar 2 voorbeelden van in de toko....dus beetje positief denken kan geen kwaad!
Maar hij zal nooit meer de oude worden.....(lees: beperkingen overhouden)
(en helaas, met geld heb je het dan idd in onze huidige maatschappij een stuk beter/makkelijker!)
29 jan 2014 15:22
steef schreef:Ik denk wel, en heb daar 2 voorbeelden van in de toko....dus beetje positief denken kan geen kwaad!
Maar hij zal nooit meer de oude worden.....(lees: beperkingen overhouden)
(en helaas, met geld heb je het dan idd in onze huidige maatschappij een stuk beter/makkelijker!)
Altijd zo al geweest toch?
29 jan 2014 16:00
Nee hoor, een paar jaar geleden kreeg je zelfs een auto als je gehandicapt was, hulpmiddelen, thuiszorg....
Nu doet de overheid net of dat nog steeds zo is....we dragen steeds meer af, en krijgen daar steeds minder voor terug.
En het scheelt als je 'mantelzorgers' even een aangepast huis voor je kopen, even een autootje regelen, enz.
29 jan 2014 16:32
steef schreef:we dragen steeds meer af, en krijgen daar steeds minder voor terug.
Toch even nuanceren (niet mijn sterkste punt, maar ik probeer het toch)
Schoonvader kreeg 4 weken geleden een aneurysma.
De reanimatie was al gestopt, maar zn hart kwam toch nog op gang.
Inmiddels wordt er al die tijd voor zn leven gevochten.
Ik denk dat dit 5 jaar geleden niet mogelijk was geweest, maar de ontwikkelingen in de (medische) wereld gaan ongelofelijk snel.
Hangt wel een prijskaartje aan.
Wat ik wil zeggen: ja, je moet je rollator nu zelf betalen, maar de mogelijkheden/medische zorg worden ieder jaar beter.
Dus ik durf te stellen dat je (misschien) meer betaalt, maar er ook daadwerkelijk meer voor terug krijgt.
29 jan 2014 18:06
conclusie: het is maar net van welke kant je het bekijkt en je er mee te maken hebt....
29 jan 2014 18:42
Cazzo Super Veloce schreef:..... ja, je moet je rollator nu zelf betalen.....
Je moet je eerste kinder fiets toch ook zelf betalen.....
29 jan 2014 18:45
+1
wat een flauwekul dat de gemeenschap je rollator zou moeten betalen.
Een VERZEKERING is een vehikel om je tegen onverwachte grote onkosten te beschermen. Dat zou een ziektekostenverzekering ook moeten zijn.
dus geen leesbrillen, rollators, en anti conceptie op zo'n polis.
29 jan 2014 19:29
Waar het om gaat, is dat Michael S. als hij er bovenop komt, zich met de best mogelijke zorg kan omhullen (en nee, ik dacht niet aan het bikini-topic en/of verpleegsters enzo.....). Ik hoop dat geen van ons dit ooit mee zal maken. Die verpleegsters dan weer wel....