Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 jan 2014 21:27
Gezellig. Ik heb er zin in. Tot morgen.
16 jan 2014 23:19
Ik ben er morgen avond ook eet ook een hapje mee
ben er rondom half acht

tot morgen!
17 jan 2014 7:45
Mooi!
17 jan 2014 19:39
Net thuis en zo dus inderdaad alweer richting Huizen.
Ik kom met de DD. Heb er teveel boven op elkaar zien zitten net.
Het regent nog niet in NL of men rijdt nog slechter dan anders. Het is een chaos rondom Utrecht op zowel de A27 en A28 beide kanten uit en inmiddels ook op de A1.
17 jan 2014 20:02
Lijk me gezellig, ik sluit ook graag op de valreep aan.
17 jan 2014 20:05
Ik ben zojuist gearriveerd dus zie jullie wel verschijnen.
17 jan 2014 20:08
Eet smakelijk tot zo!
17 jan 2014 20:48
Ik ga het niet redden

... geen oppas voor de hond - en wil 'm (voor deze keer) ook niet meenemen.
Have fun - en tot een volgende keer
18 jan 2014 0:27
Dames en heren, was kort maar krachtig van mijn kant
Was weer gezellig...
Als iemand dit nog leest en daar nog zit, S is vergeten 1 appelsapje af te rekenen
18 jan 2014 1:38
Dames en heren, Net weer veilig thuis gekomen, het was weer als vanouds gezellig.
@WillenB; Kwamen we idd achter.
18 jan 2014 1:43
Zo dat was weer gezellig. De porsche rijders, Nintendo speler en limousine rijder van het langere soort zaten er weer warmpjes bij vanavond. Leuke tent, bedankt voor de reservering Michiel. Een goed excuus om even de a27 op en neer te knallen. Tot de volgende keer !
18 jan 2014 2:49
Ben zojuist thuis gekomen van mijn etentje met aansluitend kroegbezoek, dus afreizen naar Huizen had geen zin meer. Maar ik lees dat jullie het gezellig hebben gehad! Zoals gezegd; volgende keer ben ik graag weer van de partij!
18 jan 2014 12:12
Michiel...bij wie kan ik mijn schuld aflossen? Ik dacht alles goed onthouden te hebben en bij thuiskomst besef ik me ineens dat ik toch wat vergeten ben. Zal wel door de kiespijn komen. Ben meteen m'n bed ingerold met een flinke pijnstiller en dinsdag gaan ze de boel eindelijk openbreken.
@ Olaf, jammer. Had je graag weer eens gezien en gesproken. Te lang geleden.
Verder een gezellige en smakelijke avond gehad, heren en dame. Voor herhaling vatbaar.
Al zullen de dames aan het tafeltjes achter ons er anders over denken.
Wat mij betreft over een maand weer in Huizen.
18 jan 2014 15:22
Dame en heren,
Helaas kon ik er niet bij zijn, lijkt me leuk om jullie weer eens te zien, graag tot een volgende keer.
Gr, Pat
18 jan 2014 21:19
@Sigrid, dat gaat volgens mij goed komen. Mark heeft het voor zijn rekening genomen.
19 jan 2014 2:20
Rekening van het Appelsapje is inderdaad al "geregeld", waarvoor dank
Mark heeft een sinas tegoed van ons
@Rob, nog bedankt voor het nabrengen van m'n sjaal
19 jan 2014 2:20
Ach kleine moeite.
19 jan 2014 11:22
Ik heb het ook prima naar m'n zin gehad.
En je leert altijd een hoop; de meeste van ons is het wel gelukt om bij totmbo aan te geven dat je toch echt een gelukkiger huisgenoot wordt als er een Porsche komt. Vaak niet zonder slag of stoot, maar die P is er gekomen.
Echter, er zijn zelfs mede-Forummers die het lukt om niet alleen een 2e Porsche (voor erbij!) voor elkaar te krijgen, maar waarbij de totmbo dan ook nog zegt:
"Vind het eigenlijk stiekum ook wel heel erg leuk"Of zelfs:
"
Zal ik die dan maar uit mijn spaarpotje betalen?"Ik zou zeggen: Hogeschool voor de Psychologie. Hulde. Het verkeersbeeld knapt ervan op, de Forummer knapt ervan op en het is goed voor de economie.
Over economie gesproken: valt me altijd op hoe prima 'bankmensen' integreren met schuinsmarcheerders uit de bovenwereld. Vriendschappen voor het leven worden ter plekke gesloten
Fijn weekend allemaal!
Kijk nu al uit de volgende bijeenkomst, wellicht neem ik mijn totmbo ook mee, wie wat waar het goed voor is..
20 jan 2014 0:25
Heren en dames,
Was gezellig vrijdagavond !
Weer leuke verhalen en lekker eten(Michiel leuke locatie

)
Ik heb maar een sinas hoeven afrekenen stond er nog maar een in de computer(wie extra heeft betaald ik hoor het wel)
Tom jouw vrouw zal wel andere kwaliteiten hebben denk ik( hoop ik) het is maar geld
20 jan 2014 23:50
Hoi Rob,
Klopt!
(volgens mij heb ik een sinas teveel afgerekend, geeft niks, had weer een meevaller: verse apk en Cum Laude door de keuring...

) Wel nieuwe remmetjes achter trouwens, maar dat wist ik)
20 feb 2014 1:12
Dame en heren,
Het is weer bijna de 3e vrijdag van de maand, zijn er nog liefhebbers te vinden? Ik vond het vorige maand met een mannetje (en vrouwtje) of 12 erg gezellig
Blijkbaar leeft dit draadje niet zo heel erg dus vandaar dat ik het weer even onder de aandacht breng.
Wie o wie?

Kunnen de sinasjes ook weer verrekend worden
20 feb 2014 2:30
Scherp Michiel. 21e gaat niet lukken, naar eh 28e waarschijnlijk wel ..........
20 feb 2014 11:46
Ik kan beide data......tot nu toe.
21 feb 2014 17:13
Blijft wel erg rustig. Lijkt mij dat we het dan maar even naar volgende week moeten doorschuiven (zijn we in ieder geval met 3

).
Is niet dat ik niet alleen met jou gezien wil worden hoor Sigrid
21 feb 2014 19:20
Einde krokus. Is iedereen hopelijk weer terughield weekend allemaal