Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Raar verkoop verhaal

16 jan 2014 12:46

Met dit soort lage bedragen valt er toch niks wit te wassen. Is wisselgeld / Mickey Mouse money.

16 jan 2014 12:49

Als je dit soort bedragen moet witwassen dan is het droevig met je gesteld als crimineel en kan je beter gewoon eerlijk worden...

16 jan 2014 13:00

.....komt thuis met zijn nieuwe auto, ligt er een dikke blauwe envelop op de deurmat..... :bang:

16 jan 2014 13:01

Anekdote: vriend importeerde een Golf GTI, helemaal trots, wordt diezelfde week geflitst, kon hem gelijk weer verkopen, had namelijk het geld niet meer.....zo kwam ik aan mijn eerste GTI :mrgreen:

(ging overigens niet om 30km/h te hard...)

16 jan 2014 13:07

Het is ook geen Seat Leon! Ik had het idee dat deze jongen (schat hem 25-30 jaar) genoeg geld bij zich had gezien het stapeltje briefjes van 500 die hij bij zich had, er bleef nog genoeg over van zijn stapeltje. Tevens werd er ook helemaal niet moeilijk gedaan over de vraagprijs, en vroeg hij meer voor de vorm of er nog wat vanaf kon. Overigens had ik de auto redelijk scherp geprijst, en zeker niet overdreven geprijst. En stel dat de auto nou niet bevalt, dan vraag je toch hetzelfde bedrag? Zakken kan altijd nog....

16 jan 2014 13:11

Maar waarom is een auto met een waarde van 7000,- die nu te koop staat voor 4700,- nog steeds niet verkocht :?:

16 jan 2014 13:18

Omdat veel mensen wantrouwig worden als zulke dealtjes voorbij komen?

16 jan 2014 13:26

Veel ja, maar er zit altijd wel 1 tussen die wel direct toeslaat :wink:

16 jan 2014 14:28

Elferhenkie2 schreef:Maar waarom is een auto met een waarde van 7000,- die nu te koop staat voor 4700,- nog steeds niet verkocht :?:

Staat niet te koop voor € 4700,--! Ik had een bod gedaan van € 4700,-- op MP. En daar was hij gezien de mail die ik terugkreeg wel over te spreken... Staat nu niet meer te koop om MP! maar op Autoscout 24, wederom met dezelfde foto's en 900 km meer.

16 jan 2014 14:32

900km meer....
Heeft die hem nu ook nog gebruikt voor wat overvallen ofzo.
Ff wat olie op het vuur... :popcorn:

16 jan 2014 15:03

misschien is het wel zo handig dat we weten om welke / wat voor P het gaat ??
of mis ik iets terug in dit lijntje. :scratch:
mijn gevoel zegt dat de motor is gewisseld voor een gaar exemplaar

16 jan 2014 15:31

meer schreef:
Elferhenkie2 schreef:Maar waarom is een auto met een waarde van 7000,- die nu te koop staat voor 4700,- nog steeds niet verkocht :?:

Staat niet te koop voor € 4700,--! Ik had een bod gedaan van € 4700,-- op MP. En daar was hij gezien de mail die ik terugkreeg wel over te spreken... Staat nu niet meer te koop om MP! maar op Autoscout 24, wederom met dezelfde foto's en 900 km meer.

Maar voor welk bedrag staat hij dan nu wel te koop?? Als dat echt veel lager is dan de aankoopprijs en de auto is nog steeds niet verkocht is het dus nog steeds geen rare prijs en dus niks aan de hand......

Piewie het gaat niet om een P

16 jan 2014 17:06

waar blijft de link van autoscout :mrgreen:

16 jan 2014 17:08

Ja, het begint een beetje op een puzzle / raadsel te lijken.... kom op.... welke auto is het.... :evil:

16 jan 2014 22:49

ik ga dit volgen :popcorn:

16 jan 2014 22:53

Spannend. Enfin, ik hoor het wel een keer.

17 jan 2014 9:10

Elferhenkie2 schreef:
meer schreef:

Maar voor welk bedrag staat hij dan nu wel te koop?? Als dat echt veel lager is dan de aankoopprijs en de auto is nog steeds niet verkocht is het dus nog steeds geen rare prijs en dus niks aan de hand......

Piewie het gaat niet om een P

?????? ja dan ben ik idd nu echt de weg kwijt .
wat meer duidelijkheid is wel lekker betreffende auto / prijs enz. of is MEER bang dat we massaal de auto voor zijn neus weg pikken
betreffende discussie van het zwart geld circuit zijn dit dus echt kabbels en niet de moeite :scratch:
begint nu op de efteling te lijken :D

17 jan 2014 10:06

Denk niet dat hij bang is dat we de auto gaan wegkapen. Maar eerder voor iets in de aard van laster en eerroof.

17 jan 2014 12:14

Nog zo'n raar verkoopverhaal, :bang:

Hello!
First of all,I'm sorry for the late reply.I was away from the city ( job assignments ) and I couldn't e-mail you sooner.
The car is still available for sale,so if you're still interested I'll be waiting for your reply.The final price is 8000 euros ( I can't go lower ).
The car has never been involved in accidents or crashes.
I inherited the car from my grandfather who lived in Spain.That's the reason I put the car on sale in Spain.I thought I will sell it much more faster.
I'm selling it because I already have 2 cars and I can't afford to pay extra taxes for another vehicle.
The car is now in Preston,Lancashire,U.K.I'm willing to ship it ( I will pay half of the shipping fees ).
If you'll decide to purchase it,I need your city postal code for estimations of the shipping fees.
I'll be waiting for your soonest reply.
Thank you and kind regards!

Juan Carlos Esteban Delgado

17 jan 2014 12:29

Om wat voor auto gaat het nu, advertentie? En is er al nieuws?! :popcorn:

17 jan 2014 16:46

Komop met die autoscout link.... :drive:

17 jan 2014 20:42

dobbelsteen schreef:Denk niet dat hij bang is dat we de auto gaan wegkapen. Maar eerder voor iets in de aard van laster en eerroof.

Precies! Hoewel ik er zeer over gedacht heb om de auto terug te kopen, vindt ik het ook niet netjes voor de huidige eigenaar. Hij heeft mij niets misdaan, en ik denk dat de meeste autoverkopers het ook niet netjes vinden als een vorige eigenaar het inruil- of aankoop bedrag bekend maakt?

Om wat voor auto het gaat is volgens mij ook niet belangrijk in dit verhaal, snap dat jullie het graag willen weten, maar het ging mij puur om erachter te komen wat hier nu precies achter zit, en of iemand dit wel eens heeft meegemaakt? Auto staat overigens te koop voor € 1000,-- minder!

17 jan 2014 21:11

Daar kom je alleen achter door het de huidige eigenaar te vragen. Wat heb je te verliezen?

17 jan 2014 21:12

Ok auto verkocht voor 7000,- euro en na paar dagen wederom te koop voor 6000,-

Valt hij hem misschien gewoon tegen en wil hij hem weer verkopen, en dat kost soms geld..... In mijn ogen niks verdachts aan en gebeurt vaker.

Dat jij hem anoniem 4750,- gaat bieden is ook wel een beetje kinderachtig natuurlijk, vooral als je weet dat hij 7000,- betaald heeft. :wink:

Als ik een extreem laag bod op één van mijn auto's krijg vraag ik ook altijd netjes om contact op te nemen, in 95% van de gevallen nemen spotbieders namelijk geen contact op als je erom vraagt :wink:
Nemen ze wel contact op vraag ik netjes wat het voor zin heeft om zo'n laag bod te doen.... maar nogmaals: dat komt bijna nooit voor.

Ik denk niet dat je hem voor 4750,- krijgt en zo wel dan zou ik het direct doen als ik jou was.

17 jan 2014 21:31

+1 :mrgreen:
Plaats een reactie