21 jan 2014 17:59
21 jan 2014 18:05
Cazzo Super Veloce schreef:Dat n KJN Turbo indrukwekkende prestaties levert geloof ik onmiddelijk.
Maar vergelijk de rondetijden op bijv de NS eens.
Busje Turbo: 8.34
M5: 7,55
En ja, dat is een wereld van verschil
21 jan 2014 18:11
21 jan 2014 18:45
Ewout schreef:Anders zou ik hem ook mijn XJR kunnen aanbieden, die is binnenkort ook te koop.
21 jan 2014 19:16
EriC4C schreef:Een RR2000 gtv schreef:Voel me er nooit lekker in.1x goed uitwijken en je ligt op je dak.
Maar wat ik zei ieder z'n meug
Op basis van mijn ervaring als passagier in een Cayenne Turbo (met PDCC), zowel op de ring van Antwerpen en snelweg als een bochtig parcours in de omgeving van Spa-Francorchamps, kan ik je vertellen dat jouw gevoel je bedriegt
21 jan 2014 19:25
Ewout schreef: Anders zou ik hem ook mijn XJR kunnen aanbieden, die is binnenkort ook te koop.
21 jan 2014 20:08
Ewout schreef:Als je een dergelijke wegligging wilt kun je idd beter een KJN nemen dan een RR.
21 jan 2014 21:42
2000 gtv schreef:Zo'n ding gaat gewoon veel eerder op zijn dak in een grenssituatie.
Maar ik heb gewoon ook wat tegen die dingen.Kan ze nou niet echt "mooi" ofzo vinden.
horn schreef:ik zat achterin in het midden, te OH'en met EriC4C en Paul, terwijl laatstgenoemde de KJN Turbo snoeihard over dat klaverblad joeg. Zelden zo verbaasd gestaan over wegligging en grip van een auto. De laatste keer dat ik dat gevoel had...
21 jan 2014 22:40
21 jan 2014 23:47
22 jan 2014 0:19