Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
17 jan 2014 15:55
Waar zijn de reacties gebleven?
17 jan 2014 16:00
Dit topic is dan ook bedoeld voor opmerkingen/vragen/verzoeken aan ons.

Het topic is níet bedoeld als "ideeënbus" of "chatbox" .....

Jouw verzoek is doorgegeven aan Pascal, de enige die het kan wijzigen.
27 jan 2014 12:11
Is aangepast, GT3 is nu ook een optie. Dat gaat ondertussen een HELE lange lijst worden
27 jan 2014 20:51
Mooi
01 maart 2014 23:27
Heren,
Een enkele keer komen wij in de koopjesrubriek auto's tegen, waarbij de verkopende partij inzage geeft in een onderhoudsboekje, waarbij wij in aller eerlijkheid moeten constateren dat de stempels niet kloppen.
viewtopic.php?f=10&t=39960&start=650De kans is groot dat de auto uiteindelijk aangeboden wordt zonder dit boekje (of met een ander boekje) . Een geïnteresseerde in een dergelijk auto zal het kenteken mogelijk googelen, maar geen 'hit' hebben met de bevindingen op dit forum, omdat het kenteken van de betreffende auto veelal niet als separate tekst wordt omschreven.
Vraag: vinden jullie dat we het kenteken wel specifiek kunnen vermelden? Technisch gezien kunnen zaken toch nog net even anders liggen dan je zou verwachten, zoals Elferhenkie in dit topic ook al aangaf. Wat vinden jullie?
02 maart 2014 20:12
Lastige vraag, er zijn namelijk heel veel mensen tegen het publiceren van kentekens... Dus ondanks dat je wel gelijk hebt, denk ik dat we het niet kunnen maken. Helaas is het volgens mij toch "aan ons" om het inderdaad te achterhalen....
28 maart 2014 21:58
Beste Moderators, denken jullie dat de "oude" mogelijkheid tot het achteraf wijzigen van topics ooit nog terug komt op het forum? De lastposten zijn volgens mij allemaal weg en het is voor de achterblijvers wel erg lastig om constant een moderator te vragen om iets te wijzigen. Denk bijvoorbeeld aan een treintjes topic....
28 maart 2014 22:08
ik denk dagelijks aan een treintjes topic. wat zou je daar in willen wijzigen dan? Of wil je in een treintjes topic ook in het eerste topic bij gaan houden wie er allemaal komen? je kan ook gewoon even kijken wie er allemaal 'ik kom ook' gepost heeft. En met die paar evenementen gaat het vooralsnog prima. Ik erger me meer aan die mensen die ineens hun posts gaan vegen...
28 maart 2014 22:15
Ik doelde ook op het toevoegen van namen in het eerste bericht Horn, bijvoorbeeld zoals hier in dit "pre-blokkade"

topic
viewtopic.php?f=16&t=36192&hilit=treintjes+herfstmeeting. Voordeel hiervan is dat de wagonnetjes dan precies weten op wie ze moeten wachten. Maar ook in het Porsche Forum Camp topic is het handig, dan hoeven de mensen niet door de pagina's te scrollen of een Mod aan te spreken
28 maart 2014 23:36
horn schreef:... mensen die ineens hun posts gaan vegen...
Dat was dan ook de hoofdreden - om deze instelling te (gaan) hanteren

Lionhunter - als er (gewoon) een lijstje gequote wordt - dan schuiven wij dat wel weer in het eerste bericht
29 maart 2014 10:39
Lionhunter schreef:Beste Moderators, denken jullie dat de "oude" mogelijkheid tot het achteraf wijzigen van topics ooit nog terug komt op het forum? De lastposten zijn volgens mij allemaal weg en het is voor de achterblijvers wel erg lastig om constant een moderator te vragen om iets te wijzigen. Denk bijvoorbeeld aan een treintjes topic....
Meneer Doet komt hier nog steeds volgens mij.
06 apr 2014 8:43
Mbt het wijzigen/verwijderen van oude(re) berichten en topics;
Misschien is het mogelijk om het bewerken van een ouder bericht weer mogelijk te maken maar dan met behoud van de bewerkingshistorie?
Net zoiets als op facebook zeg maar.
Je ziet dat het bericht bewerkt is en met een druk op de knop kun je het oude bericht oproepen.
Het onmogelijk maken om berichten compleet te verwijderen daar kan ik me wel in vinden.
Je kunt als alternatief dit bericht dan wel 99% wissen en alleen een . plaatsen echter de historie is dan toch terug op te roepen.
Jean-Pierre
06 apr 2014 9:02
Remmel schreef:Net zoiets als op facebook zeg maar.
Je ziet dat het bericht bewerkt is en met een druk op de knop kun je het oude bericht oproepen.
kan dat? weer wat geleerd.
06 apr 2014 9:11
Yep, je ziet dat het bericht bewerkt is doordat er "bewerkt" onder staat.
Als je dan met je muis op de tekst "bewerkt" gaat staan krijg je een pop-up met de vraag "bewerkingshistorie weergeven", even klikken en dan verschijnt de oorspronkelijke tekst.
It's amazing!
06 apr 2014 9:15
net geprobeerd. het werkt. wist ik niet.

Maar of dat in de forumsoftware kan? Geen idee. Pascal wellicht wel.
06 apr 2014 9:29
Jaartje ouder weer iets wijzer
08 apr 2014 21:42
Remmel schreef:Mbt het wijzigen/verwijderen van oude(re) berichten en topics;
Misschien is het mogelijk om het bewerken van een ouder bericht weer mogelijk te maken maar dan met behoud van de bewerkingshistorie?
Net zoiets als op facebook zeg maar.
Deze optie bestaat middels een mod in de forumsoftware:
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... 0&t=572129
08 mei 2014 12:43
Ik heb 2 mails gekregen van forumleden via het forum, hoe kan ik die beantwoorden??
08 mei 2014 12:55
Door ze net zoals je andere mails, gewoon te beantwoorden.
08 mei 2014 14:17
Hé dat klopt, ik meen dat, toen ik dat vorige week probeerde, ik steeds weer het e-mail adres van de administrator in de adresbalk kwam
Dank Sigrid
08 mei 2014 14:20
Hoe simpel kan het zijn.
08 mei 2014 20:14
Elferhenkie2 schreef:Hé dat klopt, ik meen dat, toen ik dat vorige week probeerde, ik steeds weer het e-mail adres van de administrator in de adresbalk kwam
Waar het hart vol van is....
08 mei 2014 21:00
Remmel schreef:Yep, je ziet dat het bericht bewerkt is doordat er "bewerkt" onder staat.
Als je dan met je muis op de tekst "bewerkt" gaat staan krijg je een pop-up met de vraag "bewerkingshistorie weergeven", even klikken en dan verschijnt de oorspronkelijke tekst.
It's amazing!

Maar wil je dat wel? Vaak als je iets wijzigt wil je toch niet dat iedereen nog kan teruglezen wat er eigenlijk stond?
08 mei 2014 21:38
Elferhenkie2 schreef:Hé dat klopt, ik meen dat, toen ik dat vorige week probeerde, ik steeds weer het e-mail adres van de administrator in de adresbalk kwam
Hou eens op met dat spammen joh!
09 mei 2014 14:06
Goedemiddag,
graag zou ik een bericht plaatsen in de occasion gevraagd afdeling maar daar krijg ik geen knop te zien.
Hoe kan ik hier een oproep plaatsen?
grt, f