Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
08 feb 2014 21:47
Het kan aan mij liggen maar er lijkt een groot kleur verschil tussen het portier achterscherm en bumper.
08 feb 2014 21:59
Zal waarschjjnlijk door de lichtinval zijn. Mede veroorzaakt door de brede achterschermen.
Ik zou het persoonlijk jammer vinden dat de 4S-velgen er niet bij aanwezig zijn. Voor de rest kloppen de specs (acceleratietijd volgens fabriek) ook niet helemaal, maar dit is van mindere zorg.
09 feb 2014 23:03
198k km maar 'Laatste 6 jaar voor € 20.000 aan onderhoud besteed [sic].
Klinkt zeker niet slecht. Wel lelijke velgen.
09 feb 2014 23:16
Zijn de 996 carrera 4 Type 1 velgen, horen niet onder een 964.
09 feb 2014 23:17
Datum aanvang laatste tenaamstelling 01-09-2012. Die 20.000 is dus niet door één eigenaar gespendeerd.
De kleur op het kenteken is paars.
Ik krijg wel jeuk van al die auto's die net onder de 200.000 Km verkocht worden.
09 feb 2014 23:38
Patrick schreef:De kleur op het kenteken is paars.
Hehe ik begrijp nu ook de andere advertentie van deze verkoper:
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zel ... ousPage=lrHeeft ervaring met kleurplaten

Iemand enig idee wat de 200k revisie ongeveer kost???
10 feb 2014 0:45
Nels schreef:Zou dit een koopje kunnen zijn?
Type: Coupe 3.6 4S Tip-Tronic
Bouwjaar: oktober 2002
Km.stand: 174.404 km
Prijs: € 26.950
Ik heb vandaag even bij deze auto gekeken. Auto ziet er netjes uit (wel wat plekjes op de lak) en alle facturen en dergelijke zitten erbij.
Nee, geen koopje, gewoon een normale prijs. Ziet er verder wel mooi uit, gaat het deze worden?
10 feb 2014 12:40
Kent iemand deze 964:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lrScherpe prijs kijkend naar de Kmstand.
10 feb 2014 12:48
Pijk schreef:Iemand enig idee wat de 200k revisie ongeveer kost???
Waarom revisie? Als hij goed loopt m.i. niet openmaken. Als motor open moet kan het hard gaan, vooral als je zaken gaat aanpakken die qua slijtage strikt gezien nog niet hoeven maar die je alvast preventief gaat aanpakken. Bedragen van 8-10k zijn niet ongewoon als ik de ervaringen hier op het forum lees, meer kan ook.
Mij lijkt de aangeboden auto nu juist een koopje als hij de revisie niet nodig heeft. Schoonmaken, normale velgen eronder, lak een poetsbeurtje en dan dan voor iets meer dan 20k een mooie 964 rijden.
10 feb 2014 12:51
Lijkt me niet orgineel? Spiegels, stoelen, geen boekjes?
10 feb 2014 13:10
95K. precies onder de magische ton. in 24 jaar. sure.
10 feb 2014 13:16
Komt uit Japan zo te zien, wel linksgestuurd, lage km zou heel best eens kunnen kloppen.
10 feb 2014 13:34
dan snel akk en meenemen.
10 feb 2014 13:38
@Elferhenkie: Hoe herken je een Japanse 964?
Inmiddels de volledige serie foto's gezien en zie het zelf ook
Laatst bijgewerkt door
Alfred op 10 feb 2014 13:40, in totaal 1 keer bewerkt.
10 feb 2014 13:54
964 blijkt een duitse te zijn. Zonder boekjes. Laatste onderhoud middels factuur aantoonbaar. Km niet aantoonbaar.
Als het Duitse is in deze staat dan verwacht ik dat de P in Duitsland meer zou moeten opleveren dan 27K
10 feb 2014 14:15
Zeer nette advertentie. Zo zie je ze niet vaak.
10 feb 2014 17:25
Die Jappen gaan vaak voordat ze 100.000 kms bereiken de verkoop in .
Die lage km stand is hoogstwaarschijnlijk kloppend voor die 964 C4, ik vind het geen superkoopje ,maar lijkt een correcte Porsche.
10 feb 2014 17:33
assumptions assumptions. the mother of all verrek.
10 feb 2014 18:34
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... LSO_EXPORTis dit nu een koopje even een leuk draadje erbij
waar naar te kijken?
10 feb 2014 18:35
For business, ex-/import
.............
10 feb 2014 20:44
Auto stond te koop in Nordhorn (D) bij een tegelboer via speurders.nl vraagprijs 24000.
Heb 2x contact gehad met de verkoper en volgens hem was de onderhouds historie compleet.
Ik vond het zeer verdacht dat een 964 in duitsland meer opbrengt dan in nederland ,zeker met 95000 km maar dat een duitser hem dan alsnog hier in nederland probeert te verkopen.
10 feb 2014 21:24
motormuis schreef: Ik vond het zeer verdacht dat een 964 in duitsland meer opbrengt dan in nederland .
Daar is weinig verdachts aan hoor....
10 feb 2014 21:25
Kappi2907 schreef:964 blijkt een duitse te zijn. Zonder boekjes. Laatste onderhoud middels factuur aantoonbaar. Km niet aantoonbaar.
Als het Duitse is in deze staat dan verwacht ik dat de P in Duitsland meer zou moeten opleveren dan 27K
Duits zijn ze allemaal. Deze is ex Japan.
Ziet er fraai uit, als iemand in de race is, AKK en rijden!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.